Skocz do zawartości

shnecker

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O shnecker

  • Urodziny 07.03.1982

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E60 525d 2008
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia shnecker

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Run flat do Dunlopa są oznaczane DSST, poza tym ścianki boczne w RF są bardzo twarde i grube.
  2. Te Dunlopy to w wersji run flat, czy zwykłe?
  3. Tu masz kilka informacje o castrolu http://msdspds.castrol.com/bpglis/FusionPDS.nsf/Files/CF26A98EB5CBC98480257D24003A01AF/$File/BPXE-9MMA3Z.pdf. Tak na szybko to masz wybór z: Mobil 1 New Life Castrol Edge A3 0W-40 Motul X-Max Neste City-Pro 0W-40 Valvoline SYNPOWER 0W-40 Fuchs TITAN Supersyn Longlife 0W-40 Millers Oils XF Longlife 0w40 Shell Helix Ultra 0W-40. Dodatkowo masz jeszcze szeroką gamę produktów 5W-40 z normą LL-01. Chyba, że chcesz jeszcze mocniejszy olej, wtedy seria Motorsport z Millersa np.: Millers Oils CFS 5w40 NT lub FUCHS TITAN RACE PRO S 5W40.
  4. Jeśli chcesz pozostać przy lepkośći 0W-30, to polecam Fuchs TITAN Supersyn Longlife 0W-30, posiada normę LL-01. http://sklep-oleje.pl/pl/p/Fuchs-TITAN-Supersyn-Longlife-0W-30/379
  5. Ja używałem płukanki Amsoil Engine Flush, Archoil AR2300 (trzeba ją wlać do oleju ok. 3000km przed wymianą), po nich wszystko działa jak należy. Przy następnej wymianie przetestuję Archoil AR2820. Mogę jeszcze polecić płukankę LiquiMoly tylko z serii Pro-Line.
  6. Ja używam u siebie róznych dodatków do ON i nie zaobserwowałem żadnych negatywnych zjawisk. Z drugiej strony żadnych pozytywnych zmian też nie odczuwam. Tak naprawdę to nie oczekiwałem jakichś spektakularnych zmian po zastosowaniu tych dodatków, ale mam nadzieję na bezawaryjne użytkowanie i przdłużenie żywotności różnych podzespołów. Środki, które dotychczas przetestowałem: Amsoil Injector Cleaner http://www.amsoil.com/shop/by-product/fuel-additives/diesel/diesel-injector-clean/?code=ADFCN-EA Amsoil Cetane Boost http://www.amsoil.com/shop/by-product/fuel-additives/diesel/diesel-cetane-boost/?code=ACBCN-EA Red Line Diesel Fuel Catalyst http://www.redlineoil.com/Products.aspx?pcid=11 Millers Oils Diesel Power ECOMAX http://www.millersoils.pl/produkty/premium-samochody-osobowe/dodatki-do-paliw/diesel-power-ecomax/ Archoil AR6500 http://archoil.pl/produkt/ar6500-430ml/
  7. Oczywiście, że test nie jest miarodajny, ponieważ został wykonany w typowo amatorskich domowych warunkach. Oleje leżały w zamrażalniku ponad 2 doby, z tym że dobę przed testem wyjąłem je na jakieś 10 minut w celu dopracowania "konstrukcji". W Redline zaskoczyło mnie to, że pomimo 5W jest porównywalny do 0W i zachowuje się zdecydowanie lepiej od Amsoila AFL i Millersa. Jeszcze znalazłem podobny test zrobiony przez kogoś innego i wyniki Redline się potwierdzają.
  8. Zrobiłem ostatnio mały test olejów, które miałem w domu. Myślę, że warto obejrzeć, szczególnie że zbliża się zima. Generalnie test wyszedł tak jak się tego spodziewałem, czyli oleje z 0W na początku płyną najszybciej. Liderem jest Fuchs 0W-30 posiada normę BMW LL01, wiec jeśli ktoś ma auto bez DPF, to polecam na zimę. Największym pozytywnym zaskoczeniem jest Redline Euro-Series 5W-30. Zwróćcie uwagę, że płynie on na równi z Mobilem 1 0W-40 zajmując w tym zestawieniu 2 miejsce. Uważam, że jak na olej z 5W na początku, to prezentuje rewelacyjne płynięcie, dodatkowo NOACK 6 i HTHS 3,7 więc parametry są naprawdę bardzo dobre. Obecnie używam tego oleju u siebie i jestem z niego bardzo zadowolony, jeśli ktoś ma dostęp to polecam.
  9. Sprawdzone sklepy: http://www.oilspa.pl/ http://sklep-oleje.pl/ http://www.zmienolej.pl/ http://pro-choice.pl/
  10. Tak z ciekawości, to jaki NOACK ma Valvo MST? Nie mogę znaleźć na stronie producenta. Motul też nie podaje tej danej albo ja nie potrafię jej wyszukać.
  11. Ewentualnie można się skusić na ENEOS PREMIUM ULTRA - 0W30.
  12. Ja stosuję u siebie płukankę przebieg 117 tyś. i wszystko jest ok, żadnych szkód nie zauważyłem.
  13. Według tej strony Amsoil European Car Formula 5W-30 http://www.eclipse95.altervista.org/olio_motore.html to olej HC. Nie wiem czy zauważyłeś, ale ostatnio producent zmienił trochę wygląd etykiety. Jeszcze do niedawna był napis 100% Synthetic, a teraz jest Premium Synthetic.
  14. shnecker

    F10/11 geometria

    Dzięki, wybiorę się od nich i spróbuję z tym jeszcze powalczyć.
  15. ktoś jeszcze poleca ten olej zamiast orginału ??? bmw 330 xd z pdf ?? ile to trzebaby go kupić 7 l wystarczy ??? Tak olej godny polecenia. Do twojego silnika wchodzi 7,5 L. Używam tego oleju od kilku lat w autach z dpf i zawsze było ok. BMW posiadam dopiero od roku, ale i tak poszedł na pierwszą zmianę. Poprzednio auto jeździło na olejach serwisowych. Należy jedynie pamiętać o tym, że olej ten olej nie posiadaja oficjalnej aprobaty BMW LL-04, tylko jest rekomendowany przez Amsoil do stosowania w silnikach wymagających takiej aprobaty. To może robić dużą różnicę w przypadku aut objętych jeszcze gwarancją. Jednakże moim autom jeszcze nie zaszkodził. Ciekawymi olejami zza oceanu moim zdaniem są Redline Euro-Series (5W-30 i 5W-40) oba rekomendowane do normy LL-04 http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=144&pcid=21 http://www.redlineoil.com/product.aspx?pid=144&pcid=21 W obu przypadkach uwagę zwraca bardzo dobry poziom parametru NOACK oraz wysoki HTHS. Niestety w przeciwieństwie do Amsoila, są raczej niedostępne w Polsce. Dodatkowo, moim zdaniem bardzo rozsądnym rozwiązaniem jest olej Statoil LazerWay LL 5W-30, jeśli chodzi o parametry na karcie, to w niczym nie ustępuje wyżej wymienionemu Amsoilowi, posiada 30% bazy pao, o czym producent oficjalnie informuje w karcie charakterystyki i posiada oficjalną aprobatę BMW LL-04.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.