Skocz do zawartości

greenhunter911

Zarejestrowani
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e34 TDS

Osiągnięcia greenhunter911

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Widzę, że brak zainteresowania... Proszę w takim razie o podstawowe porady jak doprowadzić tds,a do idealnego stanu oraz sposoby lekkiej modyfikacji np. zmiana turba na większe, wtrysków, lub coś w tym stylu. Nie chcę zakładać nowego tematu dlatego piszę tutaj oraz zmieniłem tytuł. Proszę o jakieś porady bo waham się nad sprzedażą tegoż auta. Słyszałem że ten silnik jest kiepską bazą do takich "lekkich" nawet przeróbek. Silniki te były produkowane w innej epoce gdzie nie było jeszcze na drogach tyle samochodów i mało możliwości dlatego kto kupił, tłukł się takim tds'em aż padł. Teraz jest dużo więcej możliwości i założę się, że nie jednemu posiadaczowi bmw udało się coś wycisnąć bezpiecznie z tego silnika. Pozdro PS: Zapraszam wszystkich znawców do dyskusji
  2. Witam! Posiadam bmw e34 2,5 tds. Na początku pragnę gorąco podziękować adminom za zamknięcie poprzedniego mojego tematu ( nie mam pojęcia z jakiego powodu) w momencie kiedy byłem już blisko rozwiązania problemu... A teraz pytanie, czy jest sens zakuć tds'a? Mam zadbane bmw na gwincie, rok 93, czarne + chrom bez wieśniaczenia na budzie i trochę uzbieranej kasy, chciałbym bezpiecznie wyciągnąć z silnika 220 km może delikatnie więcej lecz wiem, że z tego silnika nie ma szans osiągnąć tej mocy bez większych problemów a silnik pewnie klęknie po 5000 km przebiegu. Teraz pytanie, jeśli tak to co należy zakuć? Stosuje się to głównie do silników benzynowych więc nie wiem jak to będzie działać w silniku diesla. Następny problem czy zmienić chłodnice, turbo, ewentualnie na głowice od silników z e39? Podoba mi się mruczenie tds'a dlatego nie chcę go zmieniać, silniki benzynowe to skarbonki, gaz nie wchodzi w grę ponieważ bmw na lpg działąć nie będzie i proszę nie wyjeżdżać z postami typu "poszukaj w google" bo założę się, że już prędzej ktoś zakuł malucha 480 niż ten właśnie silnik...
  3. Dzięki za podpowiedz Arus. Teraz wiem na czym polega problem z bezpiecznikiem 18. Kłopoty sprawia osłona przeciwsłoneczna kierowcy. Lecz dziwna sprawa. Gdy zasówka gdzie włącza się lampka osłony jest zamknięta a lampka wyłączona jest pobór prądu. Gdy tylko odsunę zasówkę do pozycji kiedy lampka jest włączona, pobór prądu spada do 0. Nie rozumiem, powinno być na odwrót... Dlaczego mam pobór gdy np. osłona przeciwsłoneczna jest całkowicie odkręcona a kabelek odpięty. Nie rozumiem na jakiej zasadzie to działa. Jeszcze dziwna sprawa do osłony jest tylko jeden kabelek więc nie mam pojęcia jak jest tam zrobiony ten włącznik/ czujnik zasówki.
  4. Witam! Mam problem z moim BMW e34 TDS z 1993r. Samochód kupiłem niedawno właśnie z tym problemem. Sprawdziłem wszystkie bezpieczniki i 2 z nich a mianowicie 18 oraz 29 pobierają dużo prądu przy zgaszonym silniku. Efektem czego po 3-4 dniach kiedy auto stoi bez palenia akumulator całkowicie się rozładowuje. Jest nawet amatorska "wajcha", która służy to odcinania prądu. Myślę, że zainstalował ją poprzedni właściciel. Jest to denerwujące oraz za każdym razem resetuje mi się komputer itp urządzenia. Nie wiem jak rozwiązać ten problem. Chciałbym aby auto byo normalnie funkcjonalne bez żadnych wynalazków, które trzeba przekręcać za każdym razem kiedy się wsiada i wysiada z auta. Myślałem też, że jakiś przekaźnik się nie wyłącza po zgaszeniu lecz sprawdziłem również to i pobór prądu jest niezmienny. Dodaje link do stronki z opisem bezpieczników: http://www.bmwmpowerclub.fora.pl/pomocna-dlon,5/bezpieczniki-e34,2663.html#17695 Bezpiecznik 18 jest odpowiedzialny za min: lusterka, osłonę słoneczną(nie wiem gdzie ona jest ani jak działa), pamięć siedzenia (u mnie jest manual), zespół sterowania przyczepy (nie posiadam haka), system audio, telefon (nie posiadam), układ mycia / wycierania tył (nie posiadam z tyłu wycieraczki). Bezpiecznik 29 jest odpowiedzialny za min: ogrzewanie, dodatkowy wentylator chłodzący (nie wiem gdzie jest), klimatyzacja, regulacja kontroli ( kontroli czego?) Nie wiem jak się zabrać za ten problem. Niby wiem, na których bezpiecznikach ciągnie prąd ale jak znaleźć przyczynę? Jakieś pomysły? Może ktoś miał już podobny problem. Prosiłbym o pomoc ponieważ nie uśmiecha się mi zdejmowanie całej deski rozdzielczej oraz reszty wnętrza... :search: :search: :search: :search: :search: :search: :search:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.