Skocz do zawartości

mario_70

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Wołomin

Osiągnięcia mario_70

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. witam mam x5 z 2003 roku 3,0d przed chipem 184 KM po 235 KM i 506 Nm robiłem to w VTG w warszawie koszt 2000 pln z pomiarem i wydrukiem który jest w sumie po NIC różnica jest spora aczkolwiek za 2 tygodnie o tym zapomnisz bo noga się przyzwyczaja spalanie to do 15 l w mieście w trasie około 9-10 zależy od stylu jazdy v-max trudno powiedzieć jechałem 210 ale jeszcze by pojechał najlepsze jest to że zyskał bardzo na dynamice nie ma co liczyć na cuda ale przyspieszenie 0-100 7,5s - 7,8 to niezły wynik jak na taki ciężki samochód z małym silnikiem emartwi mnie tylko spalanie ponieważ czytałem posty że podobno 3,0d po mieście bez problemu mieści się w 10 nie wiem tylko ile w tym prawdy też mogę napisać że 5,5l/100km chip warto ale u kogoś kto sie na tym zna bo wtryski drogie 1200/szt a turbo to wydatek 3000 pln więc oszczędności nie zawsze popłacają .
  2. witam mam pytanko może ktoś wie jaką funkcje ma przycisk na panelu radia lub navi jak kto woli z prawej strony na górze z takim symbolem dwie strzałki i kierownica pzdr :?:
  3. witam moja 3.0d 135KW automat w mieście pali do 13 a w trasie 10 i poniżej nie udało mi się zejś nigdy jazda tym samochodem to prawdziwa przyjemność to długodystansowiec, wentylacja,klimatyzacja jest bardzo wydajna widoczność do tyłu taka sobie polecam uzupełnić parktronik o kamerę cofania to koszt 2000 pozatym samochód ma dość twardo zestrojone zawieszenie jak każda BMW koszt opon 19"to wydatek 4000 za komplet wymieniałem turbina z wymianą 3000 wtryski 800 za 1szt plus 100 wymiana szyba przód kosztuje 2000-4000 z wymianą zależy jaka koszt naprawy zawieszenia niewielki i żadko sie psuje w moim mam nivo polecam podobmo dość drogie w naprawie, nie sprawdzłem :D
  4. mario_70

    tylna klapa

    witam poproszę o opinie przy jeździe po "kocich łbach"z tylnej klapy dochodzą stuki jest to uciążliwe w takim samochodzie i nie powinno miec miejsca ale u mnie ma, mam zamek zwykły bez dociągania myślałem o zmianie zamka na automatyczny jak w wersjach po FL ale wtyczka nie pasuje bo kupiłem taki zamek i próbowałem wymienić. jedyne co udało mi się poprawić to wykręciłem trochę więcej odboje ale teraz trzeba "walić"klapą żeby ją zamknąć podobno to przypadłość X5 wiem że można rozkręcić głośniej radio i wszystko jest ok ale to drażni. :mad2:
  5. mario_70

    nivo x5

    witam napiszcie coś na temat zawieszenia w swoich x5 u mnie jest nivo ale jazda po nierównościach na ulicy no nie wiem czuć każdą dziurę, co prawda nie ma żadnych trzasków czy skrzypienia ale kąfortu też nie ma może to kwestia kół u mnie standard 19" pzdr.
  6. mario_70

    spalanie 3.0d

    u mnie trasa 10l w mieście 14l automat ale 2 tonowy SUV ze stałym napędem na 4koła i szerokimi kapciami musi spalić i należy zapomnieć o spalaniu w mieście na poziomie 8 czy 10 litrów to nie mały kompakcik,które też potrafią spalić 7 czy 8 do niedawna miałem 5 w kombiaku e-39 manual 3.0d spalała po mieście okolo 10. jeszcze jedno mój jest automat czy wskazania kompa pokrywaja się z żeczywistym spalaniem bo u mnie są duże rozbieżności jakieś 2l mariusz
  7. witam posiadam 530d z 2000r z kwietnia przed liftem silnik /fabrycznie/135 kw po wirusie 165 kw i 470 Nm jazda tym samochodem to czysta przyjemność awaryjność praktycznie żadna nie mogę się zgodzić z przedmówcami że turbina w 3.0d jest delikatna ponieważ jest przewidziana na 700 000 km bezawaryjnej pracy /przy normalnej eksploaracji/ silnika natomiast co do wtryskiwaczy to niestety prawda i po przebiegu 250-300 tyś km można sie spodziewać rychłego zakończenia współpracy wtrysków z resztą silnika. koszt wtyskiwaczy niestety nie jest mały bo 1szt to wydatek rzędu 1000-1400 pln zależy gdzie kupimy /cena nowego/ Ale wiem że wtryski można sprawdzić przed zakupem samochodu więc to jest do obejścia pozdrawiam Mariusz
  8. WITAM WYMIENIŁEM LAMPY W SWOJEJ E39 MIESIĄC TEMU I NIE BYŁO Z TYM ZADNYCH PROBLEMÓW ŚWIECĄ WSPANIALE I WSZYSTKO JEST SUPER ALE! WYSKOCZYŁ MI HECK CONTROL Z KOMUNIKATEM ŻE SĄ SPALONE ŚWIATŁA COFANIA HOCIAŻ DZIAŁAJĄ MYŚLĘ ŻE JEST TO SPOWODOWANE TYM ŻE NIE WYMIENIŁEM MODÓŁU ŚWIATEŁ KTÓRY PRZECIEŻ OTRZYMAŁEM W KOMPLECIE PRZY ZAKUPIE TYCHŻE LAMP DLA CZEGO? PODOBNO MODÓŁ JEST UMIEJSCOWIONY NA PRZEDNIM SŁÓPKU PASAŻERA TUŻ PRZY PODŁODZE JEST TAM CIĘŻKI DOSTĘP A NIE CHCĘ POURYWAĆ SPINEK POZATYM MODŁ WYMAGA DODATKOWEJ KONFIGURACJI W ASO
  9. mario_70

    webasto - nie działa

    proszę o pomoc w temacie webasto jak to się uruchamia nie mając pilota oryginalnego pilota bmw-39
  10. do niedawna miałem 328ci automat jazda nieporównywalna z żadnym jakim jeździłem do tej pory nie pali gumy ale przyspieszenia rakietowe bardzo twarde zawieszenie opony 225/45/17 uniemożliwiają skutecznie szybką jazdę w koleinach zawieszenie gwintowane? uważam osobiście że to bajer za sporą kasę np(KONI) TAKIE MIAŁEM wymiana na standardowe bilstein b6 to dobre rozwiązanie obniżone zawieszenie u mnie prześwit 8cm trzeba uważać żeby nie zostawić podwozia na śpiących policjantach ale sam wygląd oraz praca silnika potrafi wiele zrekompensować v-max ~ 235-240 km/h a i jeszcze coś nie wiem czy tylko w mojej ale lubią się przegrzewać tarcze hamulcowe
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.