Skocz do zawartości

fold

Zarejestrowani
  • Postów

    497
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 316i

Osiągnięcia fold

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Dedicated Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Pierwszy temat Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Rozbieralem kiedyś e39 z RLS i wyglądał prawie tak samo jak sam czyjnik deszczu. Prostokąt na kleju zelowym do szyby i wtyczka. Nie wiem o jakiej podstawce piszecie. Jak juz to robilbym oryginał. Dla mnie nieprzydatne. LCM IIIB kupisz od 50zl w górę. Szukalem teraz jak myślałem ze mój jest popsuty. Szyba ma tylko ciemny kolor dookoła czujnika żeby estetycznie wygladalo
  2. Czy ten układ do ibusa bez problemy zadziała z płytka na 3.3V typu stm32 i inne? Nie znam sie zbyt dobrze na elektronice a akurat mam te klony Arduino na ARMach, z innych względów też by mi to bardzie pasowało
  3. Sprawdź jeszcze pozycję amortyzatora względem zwrotnicy. Pamiętam że lewy i prawy ma inne ustawienie
  4. Dokladnie tak jak kolega @Fuser napisał. Częsty blad, kupując Sachsa dostajesz nie tylko porządne amortyzatory ale również instrukcję gdzie jest to pokazane Druga sprawa czy te amory pasują do sprężyn? Sprawdź vin czy to jest sportowe czy zwykłe zawieszenie
  5. Pod fotelem punkty masowe sa ok. Rozdzielenie zasilania lekko przygnite. Ten kolor brązowy to nalot do zmycia. Woda wlewala sie przez slupek od szyberdachu kiedyś. Wilgoć została do dzisiaj. To wyczyszcze ale nie wygląda na główny problem?!
  6. nie ma śladów błędów, nie pamiętam czy spalone żarówki są zapisywane. z tą masą chodzi mi o to czy któreś miejsce jest szczególnie podejrzane żebym nie musiał wszystkich sprawdzać 😄 myślę o kablach pod nogami pasażera, nigdy tam nie zaglądałem a podobno często są pogniłe wyrzuciłem telefon i moduł z przodu bo zmieniłem podłokietnik, został póki co moduł w bagażniku. Zastanawiałem się czy jego obecnośność jest gdzieś zapisana, np czy BM go szuka, ale to off topic :)
  7. ani inpa ani pasoft nie pokazują błedów w pasoft jest podgląd live żarówek to pali się tylko rejestracyjna jako popsuta (poprawnie) pożyczyłem od kolegi LCMa, przekodowałem błędy zniknęły na pare minut, zapalałem, gasiłem sprawdzałem światła tylko ruszyłem i znowu wyskoczyła choinka. Jakieś sugestie odnośnie masy, od której zacząć bo dużo tego? W ostatnim czasie wyrzuciłem z auta telefon, to chyba nie powinno mieć związku...
  8. Przeciwmgielne przód, tył i postojowko (check park lights) prawie wszystkir możliwe błędy odnośnie świateł widziałem. Masa moze byc problemem tylko która 😞
  9. Dalej jest źle. Dzisiaj było tak: szybko mrugają migacze, wyskakuje błąd świateł stop i postojówek. Po chwili mu przeszło, potem wróciły szybkie migacze, błąd stopów, błąd przeciwmgielnych z przodu. Za każdym razem światła działają poprawnie z wyjątkiem szybkich migaczy. Sprawdze reszte świateł, ale coś dużo tych błędów. Uszkodzony LCM może się tak zachowywać? Wersja LCM III A
  10. Dziękuje za podpowiedzi. Lewa lampa miała rdzę na stykach. Zrobiłem z tym porządek, test wszystkiego i tamte błędy zniknęły a teraz mam błąd postojowki i przeciwmgielnych 😵‍💫 Co za przypadek. Jutro dokoncze
  11. Mam dziwne problemy z elektryka. Rano pojawiają sie błędy świateł stop "check brake lights". Sprawdzam dzialaja poprawnie wszystkie 3. Migacze lewy i prawy migaja za szybko, tak jak przy spalonej zarowce ale wszystkie sa sprawne. Problemy znikają po chwili, tj na zegarach nie ma błędu stopu a migacze działaja poprawnie. Poza tym mam błąd podświetlenia rejestracji ale niezwiązany,tam faktycznie blaszka nie styka żarówki zawsze. Problem mam od kilku dn, najczęściej rano. Do pierwszego, drugiego skrzyżowania wszystko zaczyna działać ok :? Dodam ze przewody do klapy były przetarte i ,parę lat wstecz zrobiłem to porządnie wiec nie sadze ze to ten problem.
  12. Tak miałem podobny problem Jak nie dokrecilem klemy 😔
  13. Dokładnie, musisz szukać po kodach błędów sam lub użyć innego skanera. Polecam deepobd. Jak je skasujesz to które błędy wracają od razu? P0171 to moze byc np nieszczelny dolot, wtedy np p0420 moze zależeć od niego.
  14. fold

    Błąd trans. Failsafe prog.

    Taki problem jak opisujesz czyli dużo błędów z różnych modułów bedzie np przy braku komunilacji can. Nieszczelna obudowa ECU i wilgoć tez bedzie mieć taki skutek. Chodzi i obudowę pod maska po stronie pasazera
  15. fold

    Lusterko wewnętrzne fotochrom

    Nie zadziała. Trzeba mieć sterownik bramy odpowiedni. Jest inne wyjście, rozbierasz lusterko wyrzucasz moduł i lutujesz przycisk do pilota w środku. Mam tak zrobione. Jak chcesz to zrobić to zobacz co bardziej ci odpowiada, przyciski w lusterku były w nowszych modelach, w e39 jest moduł bramy kolo przycisku szyberdachu. Wg WDS z E83 podejdzie. Tam nie ma ibusa. Analogowo jest dioda alarmu, sygnał wstecznego i wyjścia na lusterka zewnętrzne. Oczywiście sprawdź jeszcze raz sam 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.