Skocz do zawartości

sherifff

Zarejestrowani
  • Postów

    64
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e30 335 , e30 325 cabrio , bmw 1800 , bmw e38 744
  • Lokalizacja
    zachodniopomorskie

Osiągnięcia sherifff

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Zapraszamy wszystkich na Opening Season 2017-Scs Moto Event 30.04.2017 Wilcze Laski Przygotowaliśmy dla Was mnóstwo atrakcji motoryzacyjnych m.in.: - wyścigi na 1/4 mili http://zapisy.scsclub.pl/ -Show&Shine czyli konkurs na najładniejsze auta zlotu -Drift Taxi czyli jazda bokiem na miejscu pasażera z doświadczonymi drifterami! Adrenalina GWARANTOWANA! - Pokazy Stuntu Motocyklowego -Stoiska sponsorów -Stoiska z gadżetami, koszulkami oraz naklejkami motoryzacyjnymi - Strefa zabaw dla dzieci - Stoiska Gastronomiczne Wstęp 15 zł od osoby,dzieci do lat 12 za darmo. Więcej informacji oraz szczegółowe regulaminy Zapraszamy! https://www.facebook.com/search/top/?q=open...%20moto%20event
  2. na wolnych przy zimnym silniku nie chodzi równo kuleje , na ciepłym jest lepiej chodzi równiej ale do odcinki sie nie wkręca
  3. u mnie jest troszkę inaczej przy wciśnięciu pedału gazy do końca obrotomierz staje na 3,5 - 4 tys obrotów jakby odcinało cylinder . Dzisiaj po podłączeniu wyskoczył mi jeszcze taki błąd. http://images33.fotosik.pl/649/5868f264b3270641.jpg czujnik położenia wałka rozrządu , czujnik ostatnio był wymieniany bo przedtem wyskakiwał mi ten błąd notorycznie po wymianie też sie nieraz pokazuje nie wiem czy to w wyniku czegoś innego czy czujnik walnięty. Standardowo doszedł stały błąd: http://images43.fotosik.pl/1821/e128ebde69378601.jpg zrobiłem jakieś podstawowe odczyty z INPY może to coś podpowie: http://images34.fotosik.pl/646/65c10aebcf964f51.jpg http://images44.fotosik.pl/682/1f43fe1bb39e7b9e.jpg http://images39.fotosik.pl/2026/e1627ae596c0e3c1.jpg
  4. Niestety wymiana bezpieczników nie pomogła dalej to samo
  5. sprawdzę z rana bezpieczniki i dam znac
  6. witam Może po krotce opisze mój problem. Auto z silnikiem M62 4,4 na vanosach 1999r rok. Objaw jest generalnie taki że auto na benzynie nie wkręca się do odcinki maksymalnie 3,5 - 4 tys. Po odpaleniu na zimnym silniku i ruszeniu zapala sie check i telepie silnikiem jakby nie chodził jeden cylinder. Po rozgrzaniu silnika i zgaszeniu i odpalenia auto gaśnie check i auto chodzi przez chwile ok , po gwałtownym dodaniu gazu znowu pojawia się to samo. Po podpięciu INPY i odpaleniu silnika wyświetla się błąd błąd 156 EV7 from cyl. 7 Na ta chwile wymieniony filtr paliwa, świece , fajki , pompa paliwa sprawdzona ciśnienie na listwie też ok . Ktoś może podsunie jakiś pomysł. Ps: auto ma instalacje LPG. Instalacja założona rok temu i było wszystko ok
  7. a może tyli amorek stuka?????
  8. sherifff

    OBC w E34 i nie tylko

    jak wciśniesz memo i zapali ci sie na wyświetlaczu to minutę przed każda pełna godzina będziesz słyszał gong.
  9. Moze być. Jak masz czerwoną lampeczke na srodkowym nawiewie to to jest własnie od alarmu. Alarm włącza sie kluczykiem lub orginalnym pilotem (jak taki posiadasz) w momęcie zamykania samochodu kluczykiem przekręcasz kluczyk mocniej w prawo i powinieneś załączyć alarm i ryglowanie( zapali sie dioda w czerwonej lampce w nawiewie.)
  10. sherifff

    jak to sie fachowo nazywa?

    to jest wspornik drążka srodkowego.
  11. Odnawiam temat udało sie komus zaprogramowac "scyzoryk" bo mój nie chce działać
  12. ja tez sie podpinam, pod temat scyzoryka, cały czas czas wszystko chodziło i od pewnego czasu nie moge go zaprogramować???
  13. jaki silnik???? 2,5 12V czy 2,5 24V
  14. Ja mam załozony wtrysk ale jeszcze nie sekwencyjny czyli nie mam listw wtryskowych ,tylko mam jeszcze załozone tzw silniczki krokowe (4szt)..Instalacja jest firmy TARTARINI.Spalanie kształtuje sie różnie trasa prędkośc 120km/h i wyżej w granicach 13l , miasto trudno mi powiedziec bo zawsze jeżdże 50/50 czyli 50% trasa 50% miasto i w granichach 15-16 l sie zamykam.Samochód dobrze sie sprawuje na tej instalacji i co dla mnie było najważniejsze po przełączeniu na benzyne mam fabryke czyli żadnych zwężek i tego typu rzeczy. Nic na temet wtryskiwaczy nie słyszałem. Kolega ma u siebie też w 3,5 sekwencje OMVL i też żadnych problemów nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.