Skocz do zawartości

nokerman

Zarejestrowani
  • Postów

    455
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW

    e61 530D 2004
    e39 528 iA 1999 Touring
    e30 325 iA 1987 Copue
  • Lokalizacja
    Puławy

Osiągnięcia nokerman

Zapalony fan marki

Zapalony fan marki (9/14)

  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Cześć Panowie. Użytkuje od dłuższego czasu E61 530d 2004r z DPFem (sprawnym oczywiście) w CEPIKu wstawili mi EURO3. Vin mojego auta to: WBANJ71090B515915 Borsuczek, czy mógłbyś może mi zweryfikować czy to nie powinno być EURO4? bouli1980 - mógłbyś pokazać jak powinny wyglądać takie dokumenty? Też pisałem do BMW, ale póki co przysłali mi Certyfilakt Zgodności WE, a ty piszesz o dwóch dokumentach. Trzeba je tłumaczyć przed złożeniem do lokalnego WK?
  2. Już dobrze. Przestań cedzić ten jad. Nie ma obowiązku korzystania z BTool.
  3. A co jeśli w miejscu po akumulatorze klema + dotyka gdzieś do masy?? Czy dołączając baterię pod maską można coś upalić?
  4. Ogarnąłeś temat? Jakie masz wartości na teście pomiaru cisnienia wstecznego? błąd 480A wskazuje ze pewnie wysokie, 4D03 to niby uszkodzenie czujnika ciśnienia, jest pod filtrem powietrza, widać jak na dłoni, jezeli w teście pokazuje wysokie, ale zróżnicowane wartości to jest szansa że czujnik jeszcze żyje, jeśli padł, kup drugi w demobilu i podmień. Tak naprawdę tylko płaski śrubokręt jest potrzebny i para rąk. Potem przygotuj auto do procedury wypalania, aplikacja BTool (o dzięki Ci @pawelgawel); parametry silnika i długa dwupasmówka, S-ka lub inna obwodnica. wymuś wypalanie z automatycznym kasowaniem błędów, i jedziesz, trójeczka, tempomat 90km/h, 2000-3000obr, obserwuj temperatury przed/po DPFie, jedź tak aż aplikacja zamelduje całkowite wypalenie filtra, w międzyczasie mogą ci zielone 'ptaszki' przy zaplanowana/aktywna mrugać, ale wypalania nie przerywaj aż obydwa nie zamienią się w X, będziesz widział jak ciśnienie wsteczne spada, przy takich obrotach powinno zejść do wartości około 100 hpa Ja niedawno reanimowałem DPFa z podobnymi objawami, 480A czasem 481A, 4530, ciśnienie wsteczne na jałowym ~65hPa w teście : 680rpm - 68 hPa 2000rpm - 165 hPa 3000rpm - 270 hPa 4000rpm -397 hPa też długo nie wiedziałem co jest grane, raz jeździł dobrze, raz zamulał, po porządnym wypaleniu, a sadzy wcale dużo nie pokazywał, coś na poziomie 10g (i popiołu ~45g) procedura trwała ze 20-30 min i z 40km zrobiłem; wszystko wróciło do normy, i wiara w inżynierów BMW też wróciła ;) a ciśnienia? 680rpm - 10 hPa 2000rpm - 24 hPa 3000rpm - 65 hPa 4000rpm -103 hPa Padłeś? Powstań i walcz dalej! @pawelgawel - jeszcze raz dzięki za tak fajny program, to duzo łatwiejsze i w instalacji i w obsłudze niż np ISTA, a podstawowe, codzienne rzeczy obsłuży ; pozdro
  5. Przy okazji serwisu olejowego muszę wymienić czujnik poziomu oleju ( Nr. 12617508003) Vin B515915. Jaki zastosować?
  6. Co znaczy poprawnie zakoduj? Mam wg. tej instrukcji: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=48&t=275948 Jak wg tego poradnika to MUSI działać, niedawno sam to kodowałem, przełącznik świateł na Automat, w iDrive puste okienko. Jakie światłą ci świecą na włączonym silniku i przełączniku na 0 (zero)?
  7. Dziękuję damascus7, w końcu po kilku podejściach, dzięki twojemu opisowi zakodowałem światła dzienne w mojej e61. pozdrawiam
  8. Podjedziesz do Mińska Mazowieckiego? Jeśli tak to zadzwoń do http://www.lukasperformance.pl/ możesz się na mnie powołać. Znamy się, kalibrowałem u nich niedawno, żadnych problemów.
  9. Nie ma takich osób.
  10. Na początek odłączyłem akumulator na 30min, podłączyłem ponownie, Na wyświetlaczu błąd: Prosta inicjacja (kręcenie lewo/prawo) nie powiodła się. podpiąłem ISTE, odczyt błędów: wykasowałem je, pozostały: następnie przeprowadziłem kalibrację w ISTA, za drugim razem dostałem info że przebiegła pomyślnie, Błąd z komputera pokładowego zniknął jeszcze jeden odczyt błędów: (z tymi narazie muszę żyć i po kolei eliminować je) Jazda próbna, jest OK, no prawie OK, znowu nie działa tempomat, ehh, idę do innego tematu.
  11. Dzień dobry, dzisiaj chciałem się tylko przywitać w tym wątku, właśnie dotknęła mnie usterka Active Stering. Zaparkowałem auto (e61 530D 2004), a następne przekręcenie kluczyka było z niespodzianką. Kierownica przekrzywiona na prawą stronę. Akumulator nowy, jeszcze roku nie ma, ładowanie zmierzyłem 14,3V (nie za niskie?), od jakiegoś czasu też prześladuje mnie błąd czujnika poziomu oleju, a na to podobno też może mieś wpływ alternator, także, wicie, rozumicie, nie wiem w co ręce włożyć, jutro podepnę się z kompem i spróbuje conieco zdiagnozować, Powoli rozczytuję się w tematach na forum, ale na pewno pojawią się pytania. Liczę, że pomożecie. Pomożecie?
  12. Temperatura powyżej 75'C, paliwo w zbiorniku powyżej 10L, prędkość powyżej 60km/h Czy powyższe warunki masz spełnione?
  13. Chociaż, żeby nie podcinać skrzydeł, przejrzyj sobie mapę ASO BMW w krajach które zamierzasz zwiedzić, nanieś tam swoją trasę i w drogę. aha, nie zapomnij zabrać interfejs i laptop z ISTĄ, cóż takie mamy czasy i samochody.
  14. hmm. W 'dookoła świata' to się Land Roverami jeździ. Chyba ze masz na myśli bulwary ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.