Ogarnąłeś temat? Jakie masz wartości na teście pomiaru cisnienia wstecznego? błąd 480A wskazuje ze pewnie wysokie, 4D03 to niby uszkodzenie czujnika ciśnienia, jest pod filtrem powietrza, widać jak na dłoni, jezeli w teście pokazuje wysokie, ale zróżnicowane wartości to jest szansa że czujnik jeszcze żyje, jeśli padł, kup drugi w demobilu i podmień. Tak naprawdę tylko płaski śrubokręt jest potrzebny i para rąk. Potem przygotuj auto do procedury wypalania, aplikacja BTool (o dzięki Ci @pawelgawel); parametry silnika i długa dwupasmówka, S-ka lub inna obwodnica. wymuś wypalanie z automatycznym kasowaniem błędów, i jedziesz, trójeczka, tempomat 90km/h, 2000-3000obr, obserwuj temperatury przed/po DPFie, jedź tak aż aplikacja zamelduje całkowite wypalenie filtra, w międzyczasie mogą ci zielone 'ptaszki' przy zaplanowana/aktywna mrugać, ale wypalania nie przerywaj aż obydwa nie zamienią się w X, będziesz widział jak ciśnienie wsteczne spada, przy takich obrotach powinno zejść do wartości około 100 hpa Ja niedawno reanimowałem DPFa z podobnymi objawami, 480A czasem 481A, 4530, ciśnienie wsteczne na jałowym ~65hPa w teście : 680rpm - 68 hPa 2000rpm - 165 hPa 3000rpm - 270 hPa 4000rpm -397 hPa też długo nie wiedziałem co jest grane, raz jeździł dobrze, raz zamulał, po porządnym wypaleniu, a sadzy wcale dużo nie pokazywał, coś na poziomie 10g (i popiołu ~45g) procedura trwała ze 20-30 min i z 40km zrobiłem; wszystko wróciło do normy, i wiara w inżynierów BMW też wróciła ;) a ciśnienia? 680rpm - 10 hPa 2000rpm - 24 hPa 3000rpm - 65 hPa 4000rpm -103 hPa Padłeś? Powstań i walcz dalej! @pawelgawel - jeszcze raz dzięki za tak fajny program, to duzo łatwiejsze i w instalacji i w obsłudze niż np ISTA, a podstawowe, codzienne rzeczy obsłuży ; pozdro