Skocz do zawartości

mangussta

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 520i
  • Lokalizacja
    Olsztyn

Osiągnięcia mangussta

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. stawiam na kluczyk u mnie jest to samo.Jak masz zapasowy to sprawdź powinien odpalać
  2. niestety wymiana pompy nic nie dała dsc nie działa a błąd pozostał. Nie mam teraz czasu tym się bawić jak ogarnę to dam znać
  3. wstyd się przyznać ale jeszcze nie wymieniłem pompy. Sprawdził mi pewien majster samochód istą i jedyny błąd to był brak komunikacji pomiędzy sterownikiem dsc a pompą doładowującą. Sprawdziłem wiązkę i jest ok pompa na krótko też zadziałała. Po podłączeniu pompy na krótko kontrolka zgasła ale tylko na 10 min jazdy i błąd 88 precharge pump zmienił się w " niskie ciśnienie dsc "czy coś takiego nie pamiętam.Wydaje mi się, że wykluczyłem sterownik i na moje oko to raczej pompa.Chodzi mi jeszcze po głowie że w jakiś magiczny sposób pompa ta zapowietrzyła się ? U mnie oprócz braku dsc nie ma żadnych innych dolegliwości związanych z układem hamulcowym a do tego się przyzwyczaiłem i zapewne dopiero pierwsze oblodzenia zmusi mnie do naprawy.
  4. OK dzięki, faktycznie nieduże pieniążki. Wymienię pompę i zobaczymy czy pomoże.
  5. rozumiem że chodzi o to https://allegro.pl/pompa-doladowujaca-dsc-bmw-e39-520-523-525-528-530-i7206644228.html ?
  6. Witam, koledzy jak w temacie padło mi DSC wywala błąd 88, możecie polecić kogoś w Olsztynie i okolicach kto mi to ogarnie ?
  7. gazownik na 90% wiercił bez zdejmowania kolektora ale mało prawdopodobne żeby wióry uszkodziły cylinder. Ja bym obstawiał odmę , przynajmniej dla mnie montaż tych węży to było ciężkie przeżycie, może gdzieś źle złożyłeś, poza tym u mnie wszystko było czyste a okazało się że membrana w odmie miała dziurkę. Do sprawdzenia podstawa filtra , zdejmij cewki zobacz czy nie ma oleju w świecach. Taki wyciek na pewno będzie widoczny. Dobrze byłoby sprawdzić ciśnienie w cylindrach.
  8. i to jest pytanie na które powinieneś odpowiedzieć w pierwszej kolejności.Jak padł mi mapsensor to auto nie miało mocy wywalało błędy mieszanki.Być może borykasz się z dwoma awariami jedna związana z lpg a druga nie koniecznie i stąd problem z lokalizacją usterki.
  9. nie zakładaj tego co ci narzuca gazownik tylko to co jest sprawdzone.Kolega Zmei podał b.dobrą konfigurację, ja za podobną rok temu zapłaciłem 3,2 i też gazownik chciał jakieś badziewie montować
  10. tylko, że "Numer KAYABA 335812 Lewy i 335811 Prawy.Osłony z Odbojami w odróżnieniu od innych sprzedawców nie są uniwersalne...tylko typowe do BMW!!!POLECAM TO NAJLEPSZA OFERTA DO TWOJEGO POJAZDU!!! Wszystkie wymienione poniżej oprócz zawieszenia sportowego SEDAN :520d,520i,523i,528i,530i,525td,525d,525i,530d-wszystkie oprócz zawieszenia sportowego,oraz oprócz M-Technik "
  11. I o to się pytałem :cool2: Ogólnie podobnie kombinuje ale nie mam pewności - stąd ten temat. Jeżeli jest ktoś kto już to wymieniał bądż może poprostu wie co i jak z tym zawieszeniem to proszę o wypowiedź.
  12. Wiem, że tematy już były ale pojawiła się mała nieścisłość mianowicie - po nr vin wychodzi mi s704a m podwozie sportowe a real oem podaje mi nr amora do zawiechy standardowej. Różnica rozumiem jest przede wszystkim w cenie i długości amora ? Jakie będą ew. konsekwencje założenia zwykłego amora ? Mój vin gy57112 jakby ktoś doradził to byłbym wdzięczny
  13. lpg wzmagało u mnie efekt gaśnięcia tzn na pb gasł mi raz na 20 zatrzymań a na lpg prawie za każdym razem.Nie było tylko związku z temp.W moim przypadku doszedł jeszcze partacki montaż instalacji no ale po wyczyszczeniu przepustnicy i krokowca auto gaśnie już na tyle sporadycznie, że praktycznie mi to nie przeszkadza Ku przestrodze przed partaczami http://lpg-forum.pl/520i-gasnie-jak-wyrzucam-na-luz-t31314.html
  14. popraw tytuł bo pójdzie do kosza a na temat- sprawdź przepustnice może wystarczy ją przeczyścić z sadzy ja tak miałem tylko u mnie auto gasło przy dojeżdżaniu np. do skrzyżowania kiedy wyrzucałem już na luz
  15. z tym odpowietrzeniem masz rację.Raz zapowietrzyłem układ jak było montowane lpg a drugi raz przy okazji termostatu i pompy wody tylko wydawało mi się, że jest dobrze.Już dzisiaj jak opadł mi poziom płynu auto zaczęło inaczej się nagrzewać podejrzewam, że przez przypadek przy wymianie wisko już trochę powietrza zeszło.Wcześniej nie brałem do głowy bo wszystko działało jak należy.Jeszcze jestem ciekawy jak długo jeździłem z rozwalonym wisko bo takiego szumu wentylatora jak teraz to nie słyszałem od maja jak kupiłem bmw a jest to moja pierwsza bawarka
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.