Skocz do zawartości

adventure

Zarejestrowani
  • Postów

    561
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

5 obserwujących

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    bmw

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia adventure

Biegły fan marki

Biegły fan marki (10/14)

  • Pierwszy temat Unikat
  • Pierwszy post Unikat
  • Współtwórca Unikat
  • Posting Machine Unikat
  • Tydzień na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. na pewno jest tam czujnik halla po lewej stronie patrząc od tyłu. kiedyś miałem kłopot z tym ale albo go wymieniłem albo tylko przeczyściłem styki zasilające, nie pamiętam. on jest sam w sobie nierozbieralny i nie powinien się psuć ale kontakt warto udrożnić i spojrzeć na okablowanie.
  2. No i co? Płynął, płynął i dopłynął?
  3. Tys pikny... Ja, co prawda nigdy nie zrozumiem czarnych felg w aucie ale taka moda chyba była...
  4. a co to za róznica? jak kolega ksiązkę pisze w tej sprawie to może do Monachium meila napisać do centrali.
  5. No jak Bąk coś powie to na pewno prawda i mądrosć, w końcu w tvn występuje. ...
  6. Myslę że to normalne. 105 na pewno jest OK z tego co pamiętam. A jakieś inne problemy jeszcze masz?
  7. Miałem kiedyś e64 usa i było normalne jak europejskie. Lampy przednie moim zdaniem są uniwersalne, jest tam możliwość przestawiania wihajstrem wewnatrz reflektora. Kierunki i lampy tylne były normalne europejskie z pomarańczowymi kierunkami i innych nie było. Zderzaki uniwersalne. Kratka do night wision (które nadaje sie do śmieci) musi być z dziurą lub bez. W zderzaku tylnym jest wkładka, którą mozesz wyrzucic i masz normalną wnękę na europejską tablicę. Nie zakładaj wąskiej tablicy, plizz. To wiocha. Z radiem nie pamiętam jak było. Generalnie wersja usa i europa były identyczne.
  8. adventure

    E63 650i check engine

    Wyluzuj człowieku i daj na razie spokój vanosom, jeśli silnik normalnie równo pracuje. Stawiam w ciemno na sondę/sondy lambda. Miałem ten motor i rocznik. No ale przecież komp trzeba podpiąć i wszystko jasne. No nie zawsze wszystko ale może tym razem???
  9. ;-) nie szukaj i nie jedź więcej do tego miszcza, niech sobie w promie kosmicznym wymieni ten czujnik
  10. Miałem, więc powiem z całą odpowiedzialnością - szkoda pieniedzy a przede wszystkim prucia auta. Naprawdę zaufaj mi, żadna to rewelacja. Jak chcesz super muzę to nie tędy droga. Są magicy, którzy ogarniają temat, dokładają procesor dźwięku, wzmacniacz i to na prawdę gra. A jakiś logic to tylko marketing i żerowanie na naszej próżności a jakość bez szału. w e63/e64/e60 /e61 osprzęt jest zamienny, kwestia wersji jest kilka wersji osprzętu i lift/przedlift
  11. Wszyscy chyba wiedzą co to za silnik, więc żaden odpowiedzialny warsztat ci cudu nie zrobi dając jakąś poważną gwarancję. Każdy to omija, choć oczywiście znajdziesz chętnych żeby przyjąć ze 12-15 tysi za kompleksowy remont, który i tak niewiele da.
  12. trudno się zorientować z opisu jakie są objawy tego zjawiska. dlatego trudno coś doradzić.
  13. Wygląda, że wszystkie błędy mają związek z czujnikiem położenia kierownicy. W e64 to był optyczny czujnik, który się brudził po latach i można go było umyć. W f21/13 nie wiem co się zmieniło, nie zaglądałem i obym nie musiał.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.