Skocz do zawartości

mati1411

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mati1411

  • Urodziny 14.01.1987

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E63 645Ci

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mati1411

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Mały "update" po roku. Autku przybyło całe 5tyś km w sezonie, w tej chwili odpoczywa chociaż praktycznie nie ma w tym roku zimy. Z mechanicznych rzeczy wymieniłem termostat na 95C i jest ogromna różnica. Jeździłem jakiś czas przd wymiana kontrolując przez OBD temperatury cieczy i nie raz chodziła na 115C Co wg mnie zabija te silniki. Teraz nie przekracza wspomnianych 95. Olej tak samo praktycznie nie wychodzi ponad 100C. Tak jak planowałem założyłem ledowe markery Żeby odświeżyć trochę wygląd ringów. Dodatkowo wymieniłem żarówki H7 na takie świecące białym światłem bo na co dzień mam je zakodowane jako DRL i brzydko wyglądały żółte żarówki. Auto dostało w końcu nowe opony. Na przód nexen 8000 na tył Conitinental pilot super sport, Specjalnie opony nie RNF i muszę powiedzieć że w porównaniu z starymi komfort i przyczepność na ogromny plus. Przy czym przy tej mocy i momencie i bez szpery tyłem i tak czasem zamerda. Tak jak pisałem długo zastanawiałem się czy robić coś z dźwiękiem... I zrobiłem. Żeby modyfikacja była w 100% odwracalna kupiłem identyczne oryginalne końcowe wydechy i je zmodyfikowałem wywalając wygłuszenia i przerabiając delikatnie środek po czym po prostu podmieniłem puszki. Oryginalne leżą odłożone na półce zawsze można do nich wrócić. Co do dzwięku... Co tu dużo mówić różnica jest kolosalna. Nie to auto, teraz w końcu słychać to wrzeszczące wręcz V8. A jako że auto służy typowo weekendowo i do okazjonalnych przejażdżek to bardzo mi to pasuje. Przy czym nie jest tak ze w trasie nie da się jechać ostatnio zrobiłem nią 450km w kilka godzin i przy 160km/h słychać tylko delikatnie że jest głośniej. Za to przy mniejszych prędkościach na w pełni otwartej przepustnicy jest ogień :-) No i przed sezonem zimowym dostała powlokę polimerową i porządne czyszczenie. To chyba wszytko.
  2. Jeśli chodzi o temperatury i parametry polecam kupić obd na bluetooth. Ja mam tak najtańszą kostkę z alledrogo (20zł) i po połączeniu z telefonem i odpowiednim programem masz wszytkie dane. Temperatury, obroty itp. Dodatkowo program monitoruje ustawione parametry podczas jazdy wiec możesz na bierząco kontrolować temperatury w różnych warunkach. Co do łopatek to nie wiem jak one działają w SMG ale zakładam że jeśli nie da się ich przeprogramować to właśnie fizycznie podmienienie im funkcji nie powinno być problemem dla kogoś kto potrafi obsłużyć miernik elektryczny :-)
  3. Bmw E63 645Ci czyli n62b44 Auto sprowadzone z Japonii. Ogranicznik V-max na 220km/h. Interesuje mnie sciagnięcie blokady oraz ew. Strojenie. Wiem ze przy wolnossaku nie można mówić o jakis konkretnych przyrostach ale jesli parę koni przy okazji by doszło to bym się nie obraził. Podejmiecie się? Jesli tak to jakie koszta?
  4. mati1411

    Nasze E63/E64

    Hej zapraszam wszytkich do nowo utworzonego działu o moim aucie :-) https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=201&t=349459 I zdjęcie na zachęte :-)
  5. Witam wszystkich chciałbym przedstawić mój nowy nabytek jakim jest BMW 645Ci Samochód sprowadzony z Japonii oryginalnie z kierownicą po lewej stronie. Samochód serwisowany do samego końca przez aso bmw. Przebieg z jakim zakupiłem 6er to 70180km Wszystko już w Polsce zostało potwierdzone przez aso :-) Przebieg, akcje serwisowe, dodatkowe wymiany itp. Auto wyposażone chyba jak większość e63 Z tego co wg mnie warto zaznaczyć to panorama i lepsze fotele. Wymienił bym te panoramę na HUD ale nie ma co wybrzydzać. Z resztą większość znawcy zobaczą po zdjęciach. Jeśli chodzi o plany to część już jest zrealizowana a mianowicie: Pełna aktualizacja auta, plus zakodowanie świateł dziennych, mp3 oraz składania luster z pilota. Podstawowa wymiana płynów oraz filtrów. Pełny serwis klimatyzacji. Do zrobienia: Wymiana siłowników klapy. Już kupione. Klapa nie opada tylko staje w takiej pozycji jakiej się ją zostawi. Nawet nie wiedziałem że powinna się otwierać sama. Wymiana opon Przestawienie świateł na "naszą" stronę. Ewentualnie nowe markery led i myślę i końcowych tłumikach ale to odwracalnie żeby zawsze można było wrócić do oryginałów. Poza tym utrzymywać auto w takim stanie jak jest. Po kliknięciu na zdjęcie otworzy się w pełnej rozdzielczości.
  6. Spoko auto :-) wygląda na zadbaną. Co do spalania to widzę że nie ma duzej różnicy w porównaniu z V8. Ja jestem ciągle zaskoczony jak "mało" pali 4.4 Moje samochody zawsze paliły mi cudownie o 2-3l więcej niż wszystkim innym. Nie spodziewałem sie ze to akurat V8 w BMW mnie pozytywnie zaskoczy. A dzienne palą Ci sie razem z ringami? Bo mi też właśnie to kodowali i niestety zakodował same długie a ringi zapalają sie dopiero z xenonem.
  7. Zdjecie niestety się nie ładuje. Nie moge znaleźć nigdzie w necie zdjęcia. Moja jest z Japonii i musze to przestawić. Jeśli nic nie znajdę to poszukam u siebie na chybił-trafił i jak mi się uda to zrobie zdjęcia. W instrukcji polskiej jest tylko informacja że auto jest przystosowane do zmiany ale najlepiej udać się z tym do delera BMW ;-)
  8. Hej witam wszystkich! Parę lat temu miałem e39 a wtedy dziewczyna a dziś żona e36 kompota i po kilku przygodach z dziwnymi markami wracam do śmigła! I to jak :D za sprawą e63 645Ci Pozdrawiam!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.