Skocz do zawartości

machu

Zarejestrowani
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O machu

  • Urodziny 04.03.1970

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    :
    2016 F06 640d M
    2016 F25 X3 2.8i
    Były:
    2010 F10 520d M
    2006 E83 X3 3.0i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia machu

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. PIM w Krakowie - Serwisuję tam swoją 6-kę
  2. Dla xdrive jeszcze bym się zastanawiał nad all season. Jeżeli napęd na tył to myślę że muszą byc zimówki. Nawet na nowych zimówkach czasami zarzucało mi tył na rondach z błotem pośniegowym. Z x-drive nie mam tego problemu. Żona jeździ X3 na all season (xdrive) i dupy nie urywa. W mieście da się przezimować ale w góry bym nie jechał.
  3. Tylko się otwiera i trzeba ręcznie unieść klapę do góry
  4. Nic nie buja (mam aktywne zawieszenie)
  5. machu

    530i g30 vs 640d f06

    Pod koniec 2017 maiłem ten sam dylemat. Nowe G30 lub dwuletnie F06. Wtedy f06 było jeszcze flagowym modelem i absolutnie nie żałuję wyboru 6-ki. Gdybym kupował auto dzisiaj, wybrał bym G30. Ja kupuję auta na 3-4 lata. 6-ka za kilka lat będzie po prostu wyglądała staro. Nie mniej, jeżeli takie rzeczy cię kręcą: na ulicy może stac 5 nowych modeli BMW, a ludzie i tak oglądają 6-kę. Auto jest po prostu piękne!!!
  6. 99% krótkie odcinki po dużym mieście. Komputery zresetowane 1 grudnia 2019: 2016 F25 X3 2.8i - 16.1/100 (żona, żadnej agresywnej jazdy, nigdy w trybie sport) 2015 F06 640d - 11.9/100 (ja...około 50% w trybie sport)
  7. Poprawka do średniego spalania. Po całej zimie kiedy robiłem tylo krótkie trasy w mieście: 11.9 l/100
  8. Średnie spalanie około 9/100km No to jest skomplikowne pytanie. Czy xDrive jest awaryjny? Jest. W tym aucie po 50tys km rozdzielacz jest do wymiany (16 tys PLN) lub regeneracji czyli wymiany tarcz sprzęgieł (3 tys PLN). Ja regenerowałem w zakładzie, który żyje z regeneracji tych reduktorów w beemkach... Jak już wczesniej napisałem wszelkie tuningi potęgują możliwość awarii reduktorów (w 2 lata miałem to 4 razy) Po powrocie do regularnego softu jest spokój - mam nadzieje że na 50 tys km. Ja wcześniej miałem F10 z napędem na tył i powiem tak: mimo kłopotów z reduktorem nigdy nie wrócę do tylnego napędu. Auto jest o wiele bardziej stabilne a przez to bezpieczniejsze. Poza tym wierzę że xDrive (może z małą pomocą Adaptive Drive) uratowało mi życie kiedy pod Szczecinem skończyła mi się S3 (zakręt w prawo 90stopni) a ja sie zagapiłem jadąc ponad 200.... przy bardzo mocnym hamowaniu (w zakręcie) auto wyrzuciło na zewnątrz ale nie straciłem panowania na autem (tył nie uciekł) - przy napędzie na tył to by było absolutnie niemożliwe.
  9. Przy 50tys Km dodałem IC Wagnera i mapę robiona w Łodzi - znany tuner BMW. Przez około 2 lata jeździłem na 410KM (760Nm). Mialem ciągłe problemy z xDrive. Co 5 tysięcy km zaczynało sie szarpanie (wymiany i regeneracje xdrive nie pomagały). Po wgraniu najnowszego oryginalnego softu wszystko wróciło do normy. Mam teraz tylko 313KM ale spokój z xDrivem. Jeżeli mam byc kompletnie szczery to wykorzystywałem pełną moc niezbyt często więc wolę mieć święty spokój i minimalnie wolniejsze auto.
  10. Jeśli diesel jest za wolny to łatwo go podkręcić. Ja dodalem sportowy intercooler i z nową mapą 640d ma 410KM i 780Nm. 4.8s do setki i vmax około 280 (licznik się konczy na 262 więc trzeba patrzyć na GPS). Dla mnie to wystarczy :D
  11. Policji nie będzie interesowało czy lampy są asymetryczne. Jeżeli nie będą miały homologacji na Europe (literka 'E') to musisz je wymienić. Będziesz musiał też wymienić przełącznik świateł (po lewej stronie kierownicy) i zakodować. USA nie ma świateł przeciwmgielnych. Dotyczy to każdej BMW z USA. Robiłem to z moją X3 z USA. Przy okazji wymieniłem zegary na Europejską wersję (po co męczyć wzrok - km są bardzo małe na zegarach z USA).
  12. Miałem chipa w 520d z 2010, niestety nie pamiętam nazwy. Auto miało 204KM z chipem. W trybie Comfort nie było różnicy (przynajmniej ja jej nie czułem). W trybie sport auto było odczuwalnie żwawsze. Ogólnie byłem bardzo zadowolony. Na A18 osiągnąłem 242km/h (trochę to zabrało) Po 2 latach auto utkneło mi na dachu Galerii Krakowskiej - żaden holownik nie był w stanie tam wjechać. Po 3 dniach udało mi się ściągnąc tam mechanika BMW. Odłączył boxa...i auto było naprawione. Kilka miesięcy później zleciłem mapę silnika (200KM) - Od tej pory nie maiłem z nim problemów aż do sprzedaży samochodu.
  13. machu

    Zakup 640d

    Co dla jednego jest wygodne i miękkie, dla innego jest wozem drabiniastym. Musisz przetestować. Ja jeżdżę 640d GC od roku i uważam że to jest najlepsze BMW jakie miałem a miękkość (czy twardość) zawieszenia jest idealna.
  14. machu

    Wymiana rozrządu w 520d

    Rozrząd w 520d robiłem w PIM Kraków (około 4tys - 2 lata temu). Bezproblemowo. Polecam.
  15. machu

    liczniki f25

    Oczywiście że cyfrowo. Wszystkie dane idą cyfrowo z komputera. To chyba jakiś żart. Przemyśl co piszesz...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.