Skocz do zawartości

Kajus

Zarejestrowani
  • Postów

    91
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

O Kajus

  • Urodziny 09.08.1980

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Dawno, dawno temu było:
    E38 750i
    E39 540i
    E46 330d
    E46 320d
    E60 520i M54
    Jest
    MB W205 + inne
  • Lokalizacja
    Hamburg / Nysa

Osiągnięcia Kajus

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Panowie co myslicie o tej sztuce. Dawno BMW nie mialem i wypadłem z tematu. Ma wymieniony silnik, są papiery ale gwarancja skończyła się w sierpniu. Silnik 23tys km karoseria 196tys. M pakiet fabryczny, nie wiem tylko czy to jest ok x-drive off, to normalne? Są niby 3 mapy Eco pro Serie 313ps 630nm Comfort 360ps 700nm Sport plus 420ps 850nm Co myślicie? Warto, nie warto, drogo, tanio jak ogólnie opinia i wyposażenie? https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anzeige/bmw-535d-f10-x-drive-m-paket-ab-werk-individual/1978887643-216-2534?utm_source=sharesheet&utm_medium=social&utm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_android
  2. Wstecznego nie sprawdzałem. Pozatym jak piszesz. Dzięki
  3. Dzięki za odpowiedź, po opiniach widze ze dalej mechanika od BMW nie ma co szukać. Jeśli transakcja dojdzie do skutku postaram się o termin u nich.
  4. Witam. Jest "mały" problem z F31. 13rok, 2.0d 184KM, 6 biegowy manual, 270tys. Km. Chciałbym kupić od mamy kolegi wyżej wymienione BMW na dojazdy do pracy. auto nie jest do końca sprawne i tutaj do was dwa pytania. No dobra może trzy. 1. DPF świeci i jest zapchany ale auto jeździ normalnie jak na dzień dzisiejszy załatwić taką sprawę Czy można go wyczyścić, zregenerować, czy w grę wchodzi tylko wymiana na inny nowy ewentualnie używany. 2. Sprawa ze skrzynią jest taka że przy wbijaniu 2 biegu coś Chrupie Jak robi się to bardzo pomału to nie czuć ale jak próbuję się wbić bieg normalnie czy też szybko go zmienić to wtedy właśnie Chrupie i to jest pytanie czy to jest sprzęgło do wymiany czy raczej czeka mnie naprawa skrzyni biegów A może coś innego? Przy innych biegach to nie występuje. 3. Możecie polecić też jakiś porządny ale w miarę przyjazny dla kieszeni warsztat z okolic Opola lub Wrocławia? Za odpowiedzi z góry dzięki.
  5. Auto zrobione. Problemem okazała się latająca klapka w DISA. DISA została wymieniona na nową i sukces, Falowanie ustało :mrgreen:
  6. Do sprzedania!!! wiecej w dziale sprzedam https://zapodaj.net/c13018c6f4161.jpg.html https://zapodaj.net/fe19584673a3f.jpg.html https://zapodaj.net/1a244289620fa.jpg.html https://zapodaj.net/4049949708948.jpg.html https://zapodaj.net/744f19cc9bc85.jpg.html link do ogloszenia w dziale sprzedam https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=5&t=342554
  7. Pytanie raczej z tych do wróżki. Ale może poznam przynajmniej waszą opinię. Jestem na etapie poszukiwań auta. W grę wchodzi BMW 5, Audi A6 C7, E i Cklasa. Ogólnie wymagania były takie, oszczędny diesel, sedan, najlepiej automat i przebieg do 150tys. Budżet 20tys €. Dzis jadąc przypadkiem zauważyłem BMW w komisie z drogi. 520d 2012r czarny sedan za 11tys €. Haczyk? No 370tys km Poogladałem. Widać że auto przygotowane do sprzedaży. Wypolerowane, wyczyszczone, wypachnione. Mankamenty: wytarta kierownica, wytarta przycisk od ręcznego, wgniotka na drzwiach i rysa na tylnym zderzaku. Wewnatrz jak i na zewnątrz naprawde minimalne ślady zużycia, serwisowania do 350tys, jeździła po trasie Niemcy Dania. Auta nie odpalałem i nie jeździłem ale sprzedajacy twierdził ze chodzi jak ta co ma 100tys. Juto mam jechać oglądać taką z 2012 520d z przebiegiem 58tys km.ale cena to 19500€! Teraz w domu myślę :mad2: Czy warto dopłacać 8tys euro do przebiegu?
  8. Naprawde nikt nic? Na gazie teraz jakby się polepszyło, nie falują już tak. Za to na benzynie czasem potrafi zgasnąć.
  9. Cześć wszystkim. Troche poczytałem ale takiego problemu nie znalazłem. Pacjent to E60 520i z LPG przed liftem. Od kilku miesięcy (może od zawsze nawet a ja na to nie zwróciłem uwagi) było tak ze obroty na biegu jałowym po wciśnięciu sprzęgła delikatnie się podnosiły. Ogólnie to mi się wydaje że ona jakby cały czas chodziła na zbyt niskich obrotach bo ok 600 a po wciśnięciu sprzęgła ok 700. Ale chodziła równo. Od kilku dni zaczęło: Na benzynie mocno autem szarpać na luzie, słychać też jakby stuki, spalanie stukowe?Obroty spadają wtedy w okolice 500. Po dodaniu gazu wszystko ustępuje, auto jedzie normalnie. Na gazie Chodzi normalnie na niskich obrotach nie słychać stuku a obroty są w okolicy 600 może lekko ponad. Za to po chwili jakby ktoś pomału dodawał gazu i obroty rosną do okolicy 1200-1300 chodzi tak kilka sekund po czym gwałtownie spadają do okolicy 1000 i potem pomału w dół do 700 i za chwilę się powtarza sytuacja czyli znowu na ok 1200 potem 1000 i na 700. Miałem wczoraj i tak umówiona wizytę na olej i dodatkowo wymieniłem świece. Nie pomogło. Problem też w tym ze u niego nie występował problem na gazie (dojechałem do domu i problem powrócił), stwierdził że na benzynie może nie dostawać odpowiedniej dawki paliwa bo może coś z wtryskami bo jeżdżę na lpg. Zatankowalem pół zbiornika i pojezdzilem ok 70km na PB. Nie pomogło. Na kompie nie wyszły mu żadne błędy. Jakieś pomysły od czego zacząć?
  10. Walka 2h trwała. Żarówki bez Żony pomocy bym nie wymienił. Pompka nie oryginalna i po 2 czy 3 "psiknięciu" wypinał się przewód, użyłem opaski zaciskowej i jak narazie trzyma. I tu pytanie co do psikania na te xenony. Psikają tylko za pierwszym razem po uruchomieniu silnika, potem nic. Nie pomaga 10krotne psikanie jak i długie trzymanie, wyłączenie i włączenie świateł też nie pomaga. Tylko zgaszenie i ponowne uruchomienie silnika. Czy to się jakoś ustawia? Jutro ponownie na TÜV.
  11. Żarówka taka http://m.ebay.de/itm/Gluehlampe-inkl-Reflektor-und-Lampenfassung-fuer-Standlicht-Parklicht-10-W-1-St-/311916023313?txnId=782317614021#vi__app-cvip-panel A pompka taka http://m.ebay.de/itm/VEMO-Waschwasserpumpe-Scheinwerferreinigung-3B7-955-681-Audi-BMW-Seat-Skoda-VW-/401291006891?txnId=644529681027 Myślę że dobrze wyczytałem i będą pasować. Jakby to ba zbuku oznaczyli - pełen nadziei :D
  12. Witam. Wczoraj żona pojechała na przegląd - TÜV. Trzepał auto półtora godziny i niestety dostała listę usterek do usunięcia a dokładnie 2 rzeczy. I TU prośba. Możecie mi podać numery części które muszę kupić Chodzi o pompke spryskiwaczy xenonów i żarówka od ringu lewego (oczywiście lampa xenon) Coś poszukałem i pompka chyba o numerze 67128362157 powinna być o żarówce nie mam pojęcia, za dużo tego. Model E60 rok 2003 2.2 benzyna.
  13. No i 200k pękło dzis Bidulce. Nie wiem skąd się te kilometry biorą :roll: Miałem nią nie za wiele jeździć :wink: I tu mam pytanie. Olej zmieniłem przy 193 tys km, przejechałem 7 tyś., po wymianie na bagnet pokazywał równo połowę swojej miarki, teraz jest 1/4 może troszkę mniej, czyli na te 7k wypiła mi 1/4 może 1/3 miarki. Ile jest oleju od minimum do maksimum? Dolewać nie będę bo nie ma sensu, wymienię odrazu cały olej - juz zamówiony :cool2: ale z ciekawości chce wiedzieć ile bierze.
  14. Nawet na forum sa zwolennicy tekstu że "przebieg nie ma nic wspólnego ze stanem", wiec raczej jest nieistotny ;)
  15. Wyprać, wyczyscic a nawet pomalować czy zaprawki na niej porobić, wszystko mozna ;). To auto jest juz podszykowane, diabeł tkwi w szczegółach a szczegóły wyglądają fatalnie. Auto musisz ocenić sam. Nas na miejscu nie ma.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.