Skocz do zawartości

burczymucha

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2003 TOURING

Osiągnięcia burczymucha

Praktykant

Praktykant (3/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Mam problem wypadania zaplonu,Silnik M54 B22.wypada 4 cylinder zawsze na zimnym silniku. youtube.com/#/watch?v=dhNIT_aFM4o ktos kto sie zna powinien,wiedziec o co kaman.
  2. bylem na kampie,gosciu podniusl mi troche te obroty,co do wypadania zaplonu powiedzial ze moze cewka swieca ,wtrysk etc.tyle to ja wiedzialem zanim do niego pojechalem.cewki podmieniane,wymieniane i bez skutku.zaraz jak odpale silnik to pracuja wszystkie gary,ale jak zchodzi z ssania to zaczyna telepac buda i po 50 sek pojawia sie check engine. nie wiem moze ten wtrysk na 4 zalewa na ssaniu i komp odcina cewke?
  3. Witam,narescie trafilem na problem ktory dotyczy tez mojego silnika M54 B22. U mnie po zapaleniu auta na zimnym obroty sa na 1000-1100 i po okolo 50sek spadaja do normy,ale przy tym pojawia sie nie rowna praca silnika i telepie buda.po chwili zapala sie kontrolka silnika.i blad wypadanie zaplonu cylinder 4 (missfire cylinder 4).to wszystko w czasie okolo 55sek.po wykasowaniu bledu silnik pracuje rowno i mozna jechac.czasami pojawia sie blad tez innych cylindrow.ale cylinder 4 zawsze.prawie juz wszystko sprawdzone swiece cewki,dolot.wymienione czujniki temperatury silnika.zostal mi jeszcze czujnik tem zasysanego powietrza i czujniki walkow i ecu.ale dziwne jest to ze dwie ostatnie swiece mialy od zewnatrz nalot.tak jak by proszek,jak by byly zamoczine w plynie i wyschly.ale auto jak jest jeszcze zimne po wykasowaniu bledu chodzi ok.dodam jeszcze ze duzo pali .przy spokojnej jezdzie po miescie jakies 16l.prosze o jakies sugestie.
  4. E46 Automat Silnik 2.2 M54 B22 ,dziwna sprawa z wypadaniem zaplonu.dziwna bo blad zawsze pojawia sie na zimnym silniku,Missfire cylinder 4 wyraznie telepie silnikiem.jak wykasuje blad to pracuje rowno, az do do kiedy znowu ostygnie i zeby jazdzic musze wykasowac blad.do tego jeszcze ma za niskie obroty 500rpm. i jak skrzynia zapnie bieg to na tych zaniskich obrotach zapala sie kontrolka cisnienia oleju,to chyba normalne?ale ostatnio bylo jeszcze inne zjawisko obroty byly w normie 800rpm,nawiew powietrza wlaczony i tu cos dziwnego ,jak wylaczam nawiew to obroty spadaly na 500rpm i mrugala kontrolka cisnienia oleju.na przyzadzie pokazuje skoki temperatury chlodziwa z 97 stopni na 30.czy te skoki temperatury moga byc powodem tych niskich obrotow?Swiece sa czarne i mokre ale tylko na gwincie przy podkladce.
  5. No wlasnie tez mam taki dzwiek po zgaszeniu silnika.tak jak by powietrze zostalo upuszczone.co to jest i czy to tak ma byc dodam ze mam filtr stozek.
  6. Pozwole sobie odkopac ten temat, tez mam ten irytujacy dzwiek.ok tak niby ma byc, ale co dokladnie powoduje te brzeczenie?moj motor to 2.2 M54
  7. na wolnych obrotach jak dam lewarek na D to silnik inaczej pracuje i zapala sie czerwona kontrolka cisnienia oleju,dzieje sie tak na kazdym z biegow. Wlasnie jestem po wymianie automatu [skrzyni],wymienilem olej na mobil 5w30 ESP folmula,Niestetu filtr oleju dostalem bez malych oringow i rozni sie od starego.Przed wymiana tych zeczy bylo ok.A i jeszcze pali sie check engine,uklad wydechowy byl wyciagany i czyscilem sondy miekka szczotka druciana.O co tu kaman z tym cisnieniem?
  8. witam temat stary,ale dylemat taki sam .moja buma to 320i touring 2002 czy potrzebuje inny sterownik,podmianka skrzyni 5HP-19 obecna skrzynia: Getribe no 0620017 Stucklisten 1060 000008 Model no 5HP19 BMW nr 1 423 928 skrzynia na podmianke: Getribe no 0503703 Stucklisten 1060 000008 Model no 5HP-19 BMW nr 1 423 928 czy moge to podmienic plug and play? Jeszcze male pytanko.Czy moge przechylic konwenter i wylac z niego olej i zalac nowy? Czy moge przechylic skrzynie i wylac jakos z niej caly olej i zalac nowym? chodzi mi o to ze przy okazji chcialbym wymienic caly olej. bardzo prosze o pomoc,bo praca stoi.
  9. Zanim tutaj ktos pochwali sie wiedza ,to juz bedzie po robocie.skrzynia nieste jeszcze na aucie,a mi pozostaje komunikacja miejska.Mam juz wszystkie potrzebne graty.olej,uszczelki filtr itp. Czy jak juz wymontuje skrzynie to da sie z niej zlac caly olej i wlac z powrotem nowy,a reszte uzupelniania dokonczyc na aucie?czy w konwerteze moge wymienic olej odrazu?Gdzie moge znalesc momenty dokrecen srob?Chodzi mi o dokrecenie konwertora do kola zamachowego i srobki w skrzyni te od strony konwertera.tam chcialbym wymienic uszczelke,duzy oring.
  10. skrzynia oblukana jest to skrzynia 5HP-19 chyba tylko ten nr jest najwazniejszy?,wyglada na to ze cieknie olej na laczeniu skrzyni z silnikiem.a dokladnie od strony skrzyni. musze zwalic skrzynie i wymienic tam ten simering.a mozliwe jest zeby konwenter ciekl?co tam przy okazji mozna jeszcze wymienic? przydal by sie jeszcze jakis manual.
  11. Wiem ze bylo juz milion razy,ale dokladnie tego przypadku nie moge znalesc.wymienialem wode w ukladzie chlodzenia na plyn,i po wymianie zapalila sie zulta kontrolka pozimu plynu.Podmienilem juz czujnik i nic.Po rozmontowaniu ukladu chlodzenia musialem wlaczyc zaplon,i moze zapisal sie blad poziomu plynu?do tego jeszcze bardzo slabo dziala ogrzewanie.wszystki weze gorace.w zbiorniczku strumien przelewowy jest.o co kaman z tym ogrzewaniem.wymienialem jeszcze jeza bo nadmuch przestal dzialac.
  12. juz sprawa alarmu rozwiazana.poprostu nie wsadzilem z powrotem bezpiecznika na swoje miejsce,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.