Skocz do zawartości

pepesiu

Zarejestrowani
  • Postów

    183
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e46 lift 320d 150+ BBS 090
    galeria
    http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=309153

Osiągnięcia pepesiu

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. no to mechanizm nie jest zablokowany to podnosząc grzybek płynnie szedł do góry, ale dla pewnosci zajrze tam do srodka. jak stwierdziles ze w koncu potrzebowałes wymiany na nowy ?
  2. witam kolegów, pytanko na szybko, e90 lci 2008 3,0 245 koni, przebieg 220.000km przerywa dosc mocno na zimnym silniku do ok 2000obr, szarpie tak ze całym autem rusza, nie zawsze, po rozgrzaniu silnika ustaje, bylem na kompie u kolegi i pokazywało bledy egru i czujnika cisnienia paliwa na listwie, mam kabel do inpy ale chyba koles przysłał mi wadliwy bo nie moge sie polaczyc, kabelek bede odsylac a za ten czas zdjalem egr zeby sprawdzic czy jest nagar, nie było go, wiec mam 3 pytania w związku z tym: - idzie jakos recznie sprawdzic ten egr mając go w reku ? wyglada na sprawny mechanicznie, jest jakas opcja podpięcia tej elektroniki na krótko ? ograniczenie go programowo pomoze ? - przy zdjeciu chlodnicy egry razem z nim wypadł ten dziwny bolec, do niczego tam nie pasuje z tego co na szybko patrzylem, to jakas jego cześć czy po prostu komus kiedys tam wpadł ? - wstawiam zdjecie bledu połączenia kabla z autem, instalacja przebiegła wedlug instrukcji, system wykrywa kabel, po podlaczeniu do auta zapłon nie swieci i tak błąd jest. wiem wiem z inpą poszłoby łatwiej.. http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/1.jpg http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/2.jpg http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/3.jpg http://fotowrzut.pl/tmp/upload/2E013DPI9I/4.jpg
  3. witam do sprzedania prawie nowy sprzęt, uzywany moze z 2 tyg, glosniki jeszcze nie dotarte, pachnie nowością, polecam pewniak. https://www.olx.pl/oferta/bmw-e60-2x-zabudowa-glosniki-2x-jbl-s2-1024-2x-jbl-gx-a3001-CID99-IDB2mXC.html
  4. ja tematu nie rozwiązałem, przymocowalismy na slizgach ogolno dostepnych + wkręt w bok i po prawie, ale oczywiscie szpara jest jak juz zauwazylem w dokładanych m pakietach e46. slizg błotnika jest niedostępny nawet na rysunkach, po prostu jakby te szersze prawidłowe wychodziły tylko we fabrycznie montowanych m pakietam
  5. wstepnie ustalilem z jednym sprzedajacym czesci do bmw ze dostalem ze zderzakiem biale slizgi od m pak coupe ew przedlift. ale nowe slizgi od m pak lift sedan tez maja podobne szerokie szyny. myslisz ze ten slizg wejdzie w czarny ? http://i65.tinypic.com/312wda1.jpg sprawdze numer na bialym slizgu i sie wyjasni
  6. kupilem m pakiet i przyszly mi z nim biale slizgi, nie pasują bo slizgu przedniego z błotników, wygląda to tak: http://i65.tinypic.com/5eebfp.jpg wie ktos co jest grane ? tak jakby czarny slizg musiał byc inny, albo biały nie jest od tego zderzaka
  7. pięknie :D na pewno teraz nie wystawisz auta z komentarzem " panie rodzina sie powiększyła, kombi potrzeba" :D nawoskuj go od czasu do czasu ;]
  8. Pablo75 sprawdzałem te korekty i moja juz jest w górnym stanie, tam było 1000 czy ponad 1000. juz wiecej nie mozna podciagnac. ostatnio wymiana oleju, filtry ufi :) mi weszło 5,2l oleju do lekko ponad połowy stanu. po wlaniu 5l był troche ponad minimum, wiec musiałem dokupic 1l, ale to zostanie na nastepne razy :) http://i65.tinypic.com/9s7zts.jpg http://i65.tinypic.com/11lqwkm.jpg niedługo po wymianie oleju w koncu serwis klimatyzacji. powód mało gazu w układzie i bardzo słabe chłodzenie, w dodatku słyszałem sprężarke klimatyzacji w nawiewach, przez to ze bylo malo gazu była słabo smarowana, po serwisie poprawiło sie :) http://i67.tinypic.com/nyblv7.jpg http://i66.tinypic.com/2ly52dk.jpg temperatura na nowym gazie 7,2 i spadło ponizej 7 bez problemu. wiec efekt porządany. http://i68.tinypic.com/2ufsfux.jpg ********************************************************************************************************************************************************************************************************************** następnie wróciłem zaworek CDV który kiedys usunąłem, wtedy zmiane oceniłem na plus, teraz zmiane powrotną oceniam na plus :D rozmawialismy o tym w temacie o zaworze CDV, po krótce na plus i minus: - w mojej opinii po usunieciu zaworka sprzęgło zaczeło brać wyrzej - czuć było ze tarcza sprzęgła bierze bardziej bezpośrednio, co moim zdaniem skraca jej żywotność -kolega pisał o większym zużyciu skrzyni biegów przez właśnie bardziej bezpośrednie załączenie sprzęgła i biegu +mniejsze szarpanie-kangurowanie przy zmianie biegów. teraz po wróceniu rzeczywiscie pedał bierze niżej, czuc ze tarcza pracuje sobie lepiej, nie szarpie jakby, do tego nie wiem jak to sie stało, nie z przyzwyczajenia bo różnica zauważalna ale - po wróceniu zaworka kangurowanie sie nie zwiekszyło, bardziej na + nawet. :D na moje odczucia bardziej przyda sie usuniecie go w mocnych silnikach benzynowych, o ile tam istnieją. z powrotem na swoim miejscu: http://i64.tinypic.com/ejfrrr.jpg ************************************************************************************************************************************************************************************************************************ raport spalania. (e46 320d chip spalanie, e46 180 koni spalanie) spalone prawie 63 litry paliwa, przejechane 1029km, tym razem spalanie 6 litrów, w baku zostało cos ponad pol litra paliwa ale wskazówka pokazywała co innego, cały bak określam na 1050 KM :) komputer pokazał 4,7. wiec zaniżył o 1.3l. rachunek: ----------------------------------------------------------------------------- Spalanie wynosi 6,0544 litrów na 100 kilometrów Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2591 złotych Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 25,91 złotych Koszt przejechania 1029 kilometrów wynosi 266,64 złotych ------------------------------------------------------------------------------ http://i68.tinypic.com/25qw5y8.jpg http://i64.tinypic.com/70c2dd.jpg http://i66.tinypic.com/25ahno3.jpg http://i67.tinypic.com/14mca6u.jpg http://i66.tinypic.com/2nl6z4o.jpg
  9. chris99 mowisz z sensem o tej skrzyni, ja zauwazylem albo mi sie wydaje ze sprzegło bierze wyrzej po usunieciu cdv. teraz mowisz ze po dluzszym czasie skrzynia. wstawie go poprostu z powrotem przy wolnej chwili :)
  10. zdzich1962 jak bedziesz ruszac pod góre, przy puszczaniu sprzegła bedzie stukanie od skrzyni na całej karoserii to znaczy ze juz jest zle :) ale nawet wtedy jeszcze pojezdzisz, nie wiem ile. chris99 tzn co sie stało z tą skrzynią ?? po wymianie dwumasy dalej masz kołysanie karoserią przy zmianie z 1 na 2 i 2 na 3 ? czy w ogole miales kangurowanie ?? :D
  11. zdzich1962 ale sam masz benzyne, raczej bez dwumasy, cdv ogolnie usuwamy w dieslach z dwumasą bo wtedy po wywaleniu zaworka nie ma szarpania-kangurowania karoserii.
  12. rapoty spalania bmw e46 320d 150 koni chip 180 koni. z dodatkiem MILLERS OILS DIESEL POWER ECOMAX. paliwo shell 95 full save diesel. nastepny zbiornik troche lepiej ;] 991 km do tankowania na 58 litrach wychodzi 5,8l :) w baku zostało 5l na prawie 100km wiec wynik jak za pierwszym razem, prawie 1100 KM :hurra: ******************************************************** Spalanie wynosi 5,8527 litrów na 100 kilometrów Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2487 złotych Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 24,87 złotych Koszt przejechania 991 kilometrów wynosi 246,5 złotych ******************************************************** srednia predkosc 62km, sporo trasy, autostrada niecale 120 na godzine wiec delikatnie. komp pokazał 4,6 wiec zanizyl 1,2l. http://i65.tinypic.com/szze5x.jpg http://i66.tinypic.com/fyixqp.jpg http://i64.tinypic.com/2u8ijys.jpg http://i66.tinypic.com/15dngj9.jpg http://i65.tinypic.com/2ebbijd.jpg
  13. takie prezenty od siostry zza granicy :D to sie chwali :D szmatki pierwsza klasa, do wosku, do tapicerki i do szyb, duze, grube, miekkie, dobre materiały. http://i67.tinypic.com/2ebwztl.jpg http://i67.tinypic.com/a9s853.jpg http://i63.tinypic.com/33llft1.jpg
  14. zgadłes :D kolego wlacz na benzyne i porownamy spalanie :D
  15. rapoty spalania bmw e46 320d 150 koni chip 180 koni. z dodatkiem MILLERS OILS DIESEL POWER ECOMAX. paliwo shell 95 full save diesel. tym razem troche gorzej, cos było nie tak bo nie meczyłem niepotrzebnie samochodu a pierwsza polowa baku spadła dosc szybko. tak czy siak na 62 litrach zrobione 976km, trasa dluzsza, krótsza, i troche miasta. do tego 2.5l tego co zostało w baku czyli licząc 40km, wiec na zbiorniku 1016km :) ********************************************************************************* Spalanie wynosi 6,3115 litrów na 100 kilometrów Koszt przejechania 1 kilometra wynosi 0,2638 złotych Koszt przejechania 100 kilometrów wynosi 26,38 złotych Koszt przejechania 976 kilometrów wynosi 257,49 złotych ********************************************************************************* http://i64.tinypic.com/2mrxttl.jpg http://i68.tinypic.com/2uzeag8.jpg nastepny zbiornik koncze lada chwila i juz widze ze wynik bedzie lepszy ;] ogolnie styl jazdy mieszany, bez katowania, meczenia i scigania sie - czasami :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.