Skocz do zawartości

stilgar29

Zarejestrowani
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e36 320i 1994
    e39 523iA 1998
    e46 328i 1998
    e46 318i 2001
    f25 35i 2011

Osiągnięcia stilgar29

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Mi pomógł silikon do uszczelek od roku cisza
  2. Dzień dobry, posiadam w podłokietniku miejsce na iphone 4s, na ekranie urządzeń mam ikonę telefonu w stacji dokującej. Niestety nie wykrywa telefonu i nie odtwarza mp3. Czy wg byla taka możliwość? f25 z 2011r CiC
  3. Temat ogarnięty tak że nie trzeba demontować żadnego wahacza, nie trzeba odkręcać półosi. Amor wychodzi beż żadnego problemu, poduszka od góry ma śruby samogwintujące.
  4. Witam Przymierzam się do wymiany poduszek McPhaersona z przodu, czy jest konieczność odkręcania półosi z piasty. Czy trzeba się bardzo siłować z dolnymi wahaczami żeby wyjąć amorka ?
  5. mam dwa rozmiary i nie przekładam
  6. stilgar29

    Numer Vin na szybie

    Też mam puste okienko szyba oryginał
  7. Hej Pacjent f25 35i Od momentu zakupu borykałem się z wieloma problemami z większością sobie poradziłem, może komuś się przyda: 1. Notorycznie wyskakujące błędy między innymi ''Błąd napędu ograniczona moc'' "błąd przekładni kierowniczej" rozwiązaniem była wymiana akumulatora. 2. Smród/zapach spalonego oleju w kabinie i na zewnątrz - wymiana uszczelek podstawy filtra i uszczelki pod pokrywą zaworów rozwiązało problem. 3. Pukająca przekładnia kierownicza najczęściej słychać przy wjechaniu/zjechaniu z krawężnika - rozwiązanie wymiana tłoczka w maglownicy z zestawu naprawczego BMW. 4. Wyskakujący błąd wtryskiwacza - zastosowałem dodatek do benzyny przy każdym tankowaniu LM 1971 błąd po kilkukrotnym kasowaniu już się nie pojawił. 5. Wyjący kompresor klimatyzacji - pomogło uzupełnienie czynnika, dźwięk znikł. 6. Brak wewnętrznej części korka filtra oleju powoduje niskie ciśnienie oleju vanosa. zostały mi dwa problemy - Pierwszy problem występuję przy ruszaniu bieg D ale nie zawsze. Po puszczeniu hamulca samochód rusza i zwalnia powodując taką kołyskę w odstępie około 1 sek. Kołysanie jest bardzo płynne nie szarpie, po dodaniu gazu problem znika. Sam automat podczas jazdy pracuje bardzo płynie idealnie zmienia biegi. - Kolejny problem przy agresywnym przyśpieszaniu najbardziej słyszalny/wyczuwalny na drugim biegu słychać głuche dudnienie wibracje takiej ocierającej się gumy, dźwięk dochodzi raczej z tylnej części, Wszystkie filtry oleje w skrzyni, silniku, rozdzielaczu, dyferencjałach są wymienione. Może ktoś miał taki przypadek u siebie i podzieli się rozwiązaniem Dzięki i pozdrawiam
  8. Witam mam taki sam problem zero błędów, podobno jest akcja serwisowa z dokręceniem i regulacją vanosa.
  9. Hej czy w zestawie naprawczym jest smar ? jeżeli nie to jaki użyć do przesmarowania tego tłoczka ?
  10. Polecam regularne wymiany oleju w automacie ;) nie potrzebna jest żadna aktualizacja softu.
  11. Witam wszystkich przymierzam się do wymiany oleju w przednim i tylnym dyferencjale, Moje pytanie brzmi ile wchodzi do nich oleju. Czy olej Liqui Moly 75w140 będzie ok czy raczej jest to przerost formy nad treścią. Pozdrawiam
  12. stilgar29

    liczniki f25

    Witam czy ma ktos na sprzedaż licznik 6wa? Czy taki licznik zakoduje ista d?
  13. Witam Chciałem kupić koła na lato 19" ale przód i tył w szerokości 9,5J z oponami 275/40/19. Fabrycznie są przód 8,5J i 9,5 tył. Pytanie, czy ktoś ma u siebie taki setup 9,5J przód/tył, czy coś z przodu ociera? Czy są jakieś przeciwwskazania, nie wiem cierpi układ kierowniczy i lepiej założyć z przodu 8,5J Dzięki za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.