Witam wszystkich. Od pewnego czasu a głównie jak temperatura spada poniżej zera lub po dłuższym postoju mam problem z odpaleniem auta, jest on na to duży ze dwa razy juz nie udało mi się odpalić auta. Inpa pokazuje bledy, które po skasowaniu wracaja: 2550 Raildruckueberwachung in Start 4704 Vorfoerderdruck-Ueberwachung 13573 Gluehanlage 1028 Abgasrueckfuehr-Regelung 1152 Elektroluefter Jeśli chodzi o moje przypuszczenia lub to co zaobserwowalem: 1. Błąd Gluehanlage nie znikł pomimo nowych swiec, więc tutaj na 100 do wymiany sterownik moim zdaniem ale chciałbym by ktoś się wypowiedział jeszcze :) 2. Myślałem przed podpięciem inpy ze to progowka bo głośno pracuje, ale na ciepłym pali na dotyk to raz, dwa cisnienie przy poz 1 - 0,9 bar(no właśnie w poz 1 powinno być tam cisnienie czy coś jest nie tak ?) W poz 2 zapłon- 4,25bar i takie wskazania sa zawsze podczas jazdy, przegazowki itp. Nigdy ta wartość nie spadła badz nie wzrosła. 3. Filtr paliwa profilaktycznie wymieniony łącznie ze świecami zrobione moze 30km. 4. Zawor za filtrem paliwa byl wymieniony i zastąpiony przez poprzedniego właściciela 3-4, lata temu na Epmana i do tej pory wszystko ok. 5. Poza ciężkim paleniem na zimnym innych objawów brak: moc jest jak byla przed błędami, na ciepłym pali bez problemu. 6. Moje przypuszczenia to czujnik cisnienia na listwie cr. Ale chciałbym mimo wszystko prosić o pomoc w rozwiązaniu problemu. Gdyby nie wskazania w inpa to pewnie wymieniałbym pomoe progowa bo głośno pracuje ale wskazania 4,25bar podpowiadają mi żeby ja wykluczyć. Z góry dzięki za pomoc, pozdrawiam.