Skocz do zawartości

harp

Zarejestrowani
  • Postów

    59
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F25 2.0d był
    G01 20d 2019

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia harp

  1. Jak kolega pisał - raz są raz nie ma. Dodatkowo możesz pobrać dane z serwera dla płyty. Dokładnie nie pamiętam jak to się robiło ale wchodzisz na płytę lub plik płyty i naciskasz guzik opcje przy Idrive i wybierasz uzupełnij dane o albumie i wtedy zasysa. Bywa i tak, że zassie i widzisz okładkę ale tylko przez chwilę 😉
  2. Raczej normalne bo też tak mam. Ja to wiążę z nagłym rozsprzęgleniem napędu. Tylko,że mi takie hamowanie zdarza się zdecydowanie rzadziej.
  3. Witam, A nie przerywacie akurat procesu wypalania DPF? Może być tak, że filtr jest pełny i jak tylko są wystarczające warunki to załącza się proces wypalania, który bardzo rozgrzewa układ wydechowy. Każde zatrzymanie w takim stanie wywołuje włączenie się wiatraka na wysokie obroty w celu schłodzenia komory silnika. Przejechanie drogą ok. 20km powinno załatwić temat do kolejnego zapełnienia filtra. W celu kontroli stanu filtra przydatne są apki + interfejs OBD2.
  4. harp

    adblue

    U mnie 2.0d - 50% w 30 000 km.
  5. Sprawdź sobie na stronie niemieckiego sklepu reifen.com. Nie sprzedają felg nie mających atestu do danego auta. To co tam wybierzesz z pewnością będzie legalne i odpowiadało specyfikacji producenta.
  6. Mam taką samą. Jest to skóra gładka, tłoczona i malowana/lakierowana. Kupiłem sobie zestaw do nowych skór colourlock i sprawdza się. Znajdziesz ich filmiki jak to robić, jakieś opisy o rodzajach skór, regeneracji i dużo więcej.
  7. Dzięki KrzzrK za odpowiedź. Potwierdza ona moje doświadczenia, że działało to tak jak opisujesz. Teraz bez względu na różnice prędkości, wielkość auta wyprzedzanego (autobus, ciężarówka), odległości z jaką to robię, ostrzeżenie nie uaktywnia się. Działa jedynie w mieście, gdy auto na prawym mnie wyprzedza. nath829 dużo radości, jak najmniej kłopotów
  8. Koleżanki, koledzy nikt nic nie podzieli się jak działa mu to ostrzeżenie po prawej stronie auta? Czy pokazuje mu zajęcie pasa podczas wyprzedzania jak zrówna się / minie z autem na sąsiednim pasie gdy różnica prędkości nie jest jakaś duża?
  9. Proszę o szybką weryfikację jak działa Wam czujnik martwego pola z prawej strony. Odebrałem auto z ASO po naprawie po obcierce i mam wątpliwości co do działania czujnika martwego pola. Auto ma Systemy asystujące kierowcy 5AS. Jestem przekonany, że wcześniej było tak, że jak wyprzedzałem auto jadące prawym pasem, to lampka ostrzegawcza w lusterku zapalała się będąc mniej więcej na wysokości tego auta a dodatkowo drżała kierownica jak włączało się prawy kierunkowskaz gdy odległość po wyprzedzeniu była jeszcze mała. W tej chwili żadnych powiadomień nie mam w takich przypadkach. Ta prawa strona załącza się jedynie w mieście gdy inne auto na prawym pasie dojeżdża do mnie od tyłu (czyli ono zbliża się / wyprzedza). Jak to działa u Was? Nie wiem czy coś mechanicznie mogło się stać, czy aktualizacja którą robili coś zepsuła czy też wszystkim tak działa, że jak wyprzedzają to czujnik martwego pola nie odzywa się w żaden sposób?
  10. Udało mi się przy pomocy programu uchwycić usterkę, jaka 6 raz pojawia się w moim aucie. ASO na gwarancji wymienia czujnik, oprogramowanie, kalibruje i wystarcza to na 400 do kilku tysięcy km. Czy ktoś ma pomysł co może być przyczyną? Próbuje już wojować z BMW ale z racji, że jestem tylko użytkownikiem, to prawa mam kiepskie. Silnik to B47D X3/G01/2020/Auto / D83BX7C0 ------------------------------------------------------------ MOTOR (!) [silnik] 354C00 NOx sensor after DeNOx-Kat, signal NOx: NOx signal invalid for too long 34FA00 NOx sensor according to DeNOx-Kat, heating control: temperature too low 338800 NOx sensor according to DeNOx-Kat, plausibility: measured oxygen concentration compared to calculated too high (at partial load) 361300 NOx sensor according to DeNOx-Kat, signal: interruption 361600 NOx sensor according to DeNOx-Kat, signal: short circuit ------------------------------------------------------------ ----- bimmer-tool 3.2.3-expert -----
  11. G01 20d prąd alternatora pokazywał ale przestał. Generalnie parametry akumulatora wyświetlane są w sposób przerywany typu 2 sek wyświetlane / 4 sek przerwy. U mnie pokazuje: - pojemność - stopień naładowania - miesiąc temu było 100% i spada obecnie 50%. Start stop działa więc nie wiem czy to są prawidłowe wartości. - stan zdrowia 100% - pojemność pozostała 0 - napięcie - zależnie od stanu pracy - prąd akumulatora - 0 - prąd alternatora - 0 a wcześniej wskazywał w przedziale 160-2x A
  12. Z tego co czytałem to auto nie specjalnie wie kiedy twoja trasa będzie się kończyć i wypalanie może włączyć się np. 1km przed jej końcem kiedy to nazbiera się wystarczająco sadzy. Ja mam G01 z tym silnikiem i nie raz udało mi się zgasić silnik podczas wypalania - chodzą wtedy wentylatory na maksa i czuć jak silnik jest rozgrzany. Normalna temperatura spalin w wydechu to ponad 300*C a podczas wypalania zbliża się do 700 więc jest co chłodzić. Ja miewam problemy z układem SCR, 5 napraw gwarancyjnych za mną, które wiązałem z momentem wypalania filtra DPF. By obserwować działanie układu zakupiłem programik bimmer-tool w którym mam podgląd o ilości sadzy, wypalaniu i można też aktywować ręcznie normalne wypalenie jak jesteś w trasie i widzisz, że sadzy jest już sporo ale nie tyle że wypali się przed końcem jazdy. Na forum jest długi wątek o tym programie i jaką ma funkcjonalność: https://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=70&t=326379&start=4590
  13. A nie przerwałeś może wypalania DPFa? Układ wtedy jest tak rozgrzany, że może śmierdzieć spalenizną spod maski.
  14. Oprócz łańcucha poszła też dwómasa do wymiany bo była już ponoć słaba. 7000 też zmieniło właściciela.
  15. Rocznik 2012 i silnik wtedy był chyba N47, 184KM.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.