Skocz do zawartości

roy

Zarejestrowani
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Jest F11 525d 2010, E90 320d 2005
    było E46 330xd 2001
  • Lokalizacja
    Gdańsk

Osiągnięcia roy

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Miałem też te błędy: 130F20 Exhaust Camshaft: Offset angle to Cranksahft Outside Tolerance,120408 Charging pressure control; Switch-off as consequence. Na wyświetlaczu pokazywało: ograniczona moc silnika, skontaktuj się z serwisem. Ogólnie to wałki są przestawione, prawdopodobnie przez rozciągnięty łańcuch rozrządu. W moim przypadku kupując auto wiedziałem, że te błędy są w pamięci sterownika. Wymieniłem od razu po zakupie kompletny rozrząd - koszt części 999zł. Kupowałem ze strony rozrzad.pl W zestawie jest wszystko co trzeba - nastawniki wałków, śruby, łańcuch, uszczelki. Te silniki są montowane też peugeotach i cytrynach więc kupując tą samą cześć tylko z innym znaczkiem zapłacisz dużo mniej :) U mnie po wymianie rozrządu błędy już się nie powtórzyły. Porównując stary i nowy łańcuch była różnica długości. W tych silnikach często wadliwie działa napinacz i powoduje szybsze niszczenie łańcucha. Należy pilnować stanu oleju i przede wszystkim wymieniać do 10-12tkm..a nie 25tkm jak zaleca producent. Mam nadzieję, że pomogłem.
  2. U mnie też pokazuje, że "niepodłączony". Przechodzę w ustawienia, wybieram sparowany telefon, wracam w wybór źródła i jest już na liście i można odtwarzać. Bluetooth obsługiwany jest raczej przez comboxa a nie headunit. Może też być, że po prostu nie masz tej opcji. Najlepiej byłoby sprawdzić wyposażenie po VINie.
  3. roy

    Pomorskie

    Witam. Poszukuję warsztatu blacharsko-lakierniczego, który profesjonalnie ogarnie temat w okolicach Trójmiasta.
  4. ZIMMERMANN SPORT mialem zalozone na przod i tyl w E46 330xd. Po przejechaniu ok. 5 tys. km przod zaczal lekko bic. Obecnie w e90 320d przod po wymianie tarcz na ORI BMW + klocki Ate Ceramic. Felga czysta i hamowanie dobre. Zero bicia - obecnie jakies 15 tys km przejechane. Koszt ORI tarcz 400zl sztuka w ASO.
  5. Wlasnie przymierzam sie do wymiany naglosnienia w e90. Zestaw, ktory wybralem to: GLADEN ONE 201 BMW Extreme + wzmacniacz Mosconi 120.4. Cena za ogół wlacznie z przesylka 828 EUR. Zakup z Italy. Wersja bez Extreme to koszt 728 EUR. Moze to nie jest zestaw za rozsadna cene ale chce juz zamknac temat audio w moim e90. Obecna wersje stereo przekoduje na HiFi. Moze na koniec roku jak finanse pozwola zajme sie tylmi glosnikami i odpale suba JL Audio 10W3v3, ktory na chwile obecna lezy w piwnicy i czeka na lepsze czasy.
  6. A jak do silnika jest zasysane ciepłe powietrze spod maski a nie zimne sprzed wlotu to nie jest niższa moc? Bo chyba tak ..
  7. Jestem właśnie w trakcie wymiany tarcz i klocków przednich e90 320d. Po przeczytaniu kilku..dzięsieciu tematów na forum oraz opierając się na własnych doświadczeniach zakupiłem ori tarcze i klocki ATE ceramic. Koszt 2x tarcze 800zł, klocki 335zł. Przy okazji zakupu spytałem Panów czy może przypadkiem wiedzą jaka firma produkuje ori tarcze. Uśmiechnęli się tylko i sami powiedzieli, że do końca nie jest im znany producent .. część robi Textar, Jurid .. Przy czym wspomnieli, że są to inne linie produkcyjne niż te co sprzedają pod swoją marką. Kiedyś w e46 330xd wymieniałem na Zimmermanny Sport nawiercane, ale po już przejechaniu ok 5kkm można było wyczuć delikatne bicie na kierownicy podczas hamowania. Poza tym pylenie było tak mocne, że w pewnym momencie odpuściłem sobie czyszczenie felg..masakra. Także co by nie płacić dwa razy, zakupiłem oryginalne tarcze na przód. Wyszedłem z założenia, że na bezpieczeństwie i przyjemności z jazdy nie ma co oszczędzać :8)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.