Skocz do zawartości

Mani

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Gdynia

Osiągnięcia Mani

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Mani

    Pomorskie

    Cześć, może ktoś polecić jakiś warsztat, elektronika, który sprawnie zamontuje zestaw głośnomówiący w E90 bez łamania plastików, przy okazji :). Najlepiej okolice Redy lub Trójmiasto. Pozdrawiam
  2. Właśnie wszystko na spokojnie przemyślałem i tylko R6 będę szukał. Domyślam się, że nie będzie to proste :).
  3. Zostaly zamieszczone nowe zdjecia w ogloszeniu moze teraz macie jakies uwagi lub opinie na temat tego egzemplarza?
  4. Czyli jesli dobrze rozumiem od 09/1994 byly montowane lampy bez soczewki? Zgadzam sie z Wami, ze lepiej gdyby bylo R6 pod maska i wtedy juz pewnie bylbym ogladac to auto, a tak sie jeszcze zastanawiam... W cabrio mysle, ze bardziej zalezy mi na stanie wizualnym niz na mocnym silniku, ktory jednak bylby duzym atutem :).
  5. Witam, Zna ktoś ten egzemplarz? Jakieś uwagi/opinie? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-piekne-e36-cabrio-ID6zlEzu.html Może ktoś z okolicy mógłby podjechać obejrzeć, ja mam całą Polskę do przejechania :)? Pozdrawiam
  6. Zna ktoś tego handlarza? https://auto-bus-export.otomoto.pl
  7. Mani

    E38 jak to jest z tą korozją

    Cześć szukam dla brata E38 oglądaliśmy na razie dwie sztuki i stan blacharski pozostawiał sporo do życzenia. Trafiają się E38 normalnie eksploatowane bez korozji? Jak wygląda kwestia przed lift, a po lift? Gdzieś wyczytałem, że przed lifty mają lepsze zabezpieczenie blach. Kiedyś miałem e38 z 2000 roku i grama rdzy na niej nie było ale to jakieś 9 lat temu było.
  8. Oglądał lub zna ktoś tą E39? https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-ID6yVZow.html Z opisu i zdjęć wygląda przyzwoicie ale długo już wisi na ogłoszeniu.
  9. Nie wiem co sprowadzasz i jakie masz praktyki, ze musisz to ukrywac :). Widzialem nie raz auta, ktore sprowadza jak zjezdzaly prosto z lawety i tak jak pisalem wiekszosc z nich wymagalo tylko aby je umyc i porzadnie posprzatac. Wiadomo, ze nie kupi sie takiego auta bezposrenio z prywatnego ogloszenia lub z dobrego komisu. Natomoast mozna trafic na takie auto, ktore bogaty lub dobrze ugadany niemiec zostawi w rozliczeniu. Dodatkowo jak od jednego sprzedaawcy bierzesz np 30 aut w miesiacu to ceny tez masz lepsze niz srednia krajowa. W mojej wypowiedzi chodzilo tylko o to, ze nie mozna generalizowac bo jak ktos ma dobre dojscia to i moze kupic dobre auta w dobrej cenie. Zgadzam sie tez tak jak napisalem w poprzednim poscie, ze wiekszosc aut jest kombinowana i nie wazne czy sa wystawiono jako najtansze czy najdrozsze na ogloszeniach.
  10. Jutro podjadę obejrzeć tak blisko to szkoda nie sprawdzić. Co do tych cena za auta z zachodu to nie do końca tak jak piszesz. Z jakimi cenami porównujesz? Pewnie tymi z dwóch popularnych portali ogłoszeniowych. Problem w tym, że tam trafiają z reguły auta, które są już wystawiane przez pośrednika lub osoby, które mają zawyżone ceny i wiszą po kilka miesięcy aż się trafi jakiś klient. Większość prywatnych aut w Niemczech nawet nie trafia na te portale, a jeśli już to są wystawiane przez pośredników. Niemcy często oddają samochody w rozliczeniu bądź odsprzedają do pośredników nie przejmując się sprzedażą, gwarancją itp.. Przykład mój znajomy ma kontakt w jednym z salonów kupuje od nich około 5 sztuk tygodniowo. Zazwyczaj są to naprawdę dobre sztuki po okazyjnych cenach, znacznie niższych niż te na popularnych portalach z racji na to, że skupuje większość ich aut zostawianych w rozliczeniu. Wiadomo trafiają się też gorsze egzemplarze. Dlatego nie zawsze jeśli auto w PL jest tańsze od średniej z ogłoszeń niemieckich oznacza, że musi być złomem :) chociaż często się tak zdarza :).
  11. Dzięki za rady, właśnie będę musiał się przekonać i znaleźć dobry zakład w Trójmieście, który założy porządnie instalację. Mialem V8 w E38 wiadomo zapas mocy i dźwięk bez porównania do R6 ale na moje obecne potrzeby 3.0i będzie optymalnym wyborem. Jak to jest w X5 one ciągle ciągną na 4 koła? Interesował się ktoś może tą sztuka? Jest już któryś raz wystawiana: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x5-bmw-x5-3-0i-4x4-skory-bardzo-zadbany-ID6yTx3X.html
  12. Jazda przez miasto ale bez korków jedynie spora ilość świateł. Przeciwko 3.0d przemawiaja prawdopodobne naprawy koło dwumasowe, turbo, wtryski itd. no i pewnie ciężej trafić na auto z normalnym przebiegiem. Co do silników m54 mam trochę doświadczenia i raczej były bezawaryjne, raz tylko zdarzył mi się wyciek z pompy wody. Natomiast przeciwko przemawia to, że musiałbym włożyć instalacje LPG, do której jakoś nie mam przekonania ale też nie mam z nią żadnego doświadczenia. Chyba będę się sklanial ku 3.0i codzienna eksploatacja powinna wyjść trochę tańsza. Jakieś konkretne rady dotyczące tylko x5 3.0i co warto zobaczyć? Nie chodzi mi o ogólne kwestie bo miałem kilka BMW w domu ale czy na coś konkretnie trzeba zwrócić uwagę przy zakupie tego modelu?
  13. Wydaje mi się, że koszty eksploatacji 3.0i z gazem powinny być niższe. Biorąc pod uwagę spalanie paliwa i potencjalne naprawy w dieslu.
  14. Cześć, zastanawiam się nad zakupem e53 po lifcie. Jak wygląda kwestia korozji w tym modelu? Podobnie jak w e39 i e38 z tego okresu? Mam dylemat czy wybrać 3.0i plus gaz czy 3.0d auto głównie na dojazdy do pracy ok 25km w jedną stronę. Zależy mi głównie na bezawaryjnej eksploatacji i wiadomo tańszych kosztach obsługi. Jedyne jakoś nie mogę przekonać sie do gazu, nigdy nie miałem go w aucie.
  15. Dużo można by było pisać :), co do 520i to do miasta wystarczy. Ważniejsze dla brata jest wyposażenie i stan. Wiadomo lepiej 530i ale ciężko o zadbany egzemplarz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.