Sportowe adaptacyjne zawieszenie na pewno umożliwi komfortową jazdę (tryby EcoPro i Comfort) - różnica jest mocno wyczuwalna i na "soft" jest bardzo przyzwoicie. Nie jeździłem na standardowym, więc nie mam porównania. Ja akurat sportowy układ kierowniczy bym zostawił. To niewielki wydatek a też jest odczuwalna różnica w trybach Sport/Sport+. Szczególnie jeśli ktoś lubi szybciej pojeździć. Adaptacyjne reflektory + asystent to mistrzostwo na polskie drogi, ale to akurat jest w pakiecie Sight ;) Ja bym dorzucił RTTI (ew. pakiet Advanced Connected Drive). W większych miastach w Polsce to już jakoś tam działa. I z czasem będzie tylko lepiej. No i moim zdaniem jak HeadUp to SpeedLimit Info. Bez tego headup to tylko prędkość i navi. A tak mamy: prędkość samochodu, obok prędkość dozwoloną i jest komplet :) Niby bajer, czasem się gubi, ale to naprawdę fajna funkcja - doceniłem jak trochę z tym pojeździłem. SurroundView - pewnie dla kobiety przydatne, ale przy czujnikach spokojnie można sobie poradzić. Ja akurat bym nie brał. W zamian za to tempomat. Rzadko, ale się przydaje. Kolor... biały jest super, ale ostatnio większość F30 to białe i powoli robi się oklepany. Mineralny też ładnie wygląda (M Pakiet robi swoje) i jest znacznie "odporniejszy" na brud :D