Skocz do zawartości

kubaaa

Zarejestrowani
  • Postów

    32
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E65 745i

Osiągnięcia kubaaa

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Temat odkopuję, zostało zniwelowane poprzez wymianę zaworów sterowania skrzyni biegów. Pytanie do użytkowników E53 3,0d - czy macie tak jak hamujecie do zera że skrzynia jakby zrzuca bieg przy praktycznie zerowej prędkości? Przy hamowaniu do zera auto czasami podskoczy, reszta pracuje bardzo ładnie. Mam świadomość, że to już kilkunastoletnia konstrukcja, trochę się przyzwyczaiłem może do pracy S-tronic w A7 i temu tak wymyślam.
  2. Zauważyłem też że auto jadąc wolno przy wciskaniu hamulca ma tak jakby luz, ciężko to wytłumaczyć. Wciskam pedał i zamiast normalnie dohamowywać to jest wyczuwalny jakiś luz i z każdym wciśnięciem pedału hamulca go czuć ( takie szarpnięcie całym autem)
  3. Dzisiaj także zauważyłem odbierając auto od elektryka, że jadąc na zimnym silniku wystąpiło coś takiego: Jadąc bodajże na 3 biegu nagle zrzuciło mi na 2 i spowrotem wrzuciło na 3 bieg. Czy to możliwa wina skrzyni? Serwis to raczej wyklucza. Ale w czym w końcu problem?
  4. Z uwagi na to że poprzedni temat został z niewiadomych mi przyczyn usunięty, wrzucam jeszcze raz. Mam problem z BMW X5 E53 już od czasu zakupu. 3,0d 2005 rok po chiptuningu na 260-270 koni. W aucie przy gwałtownym dodaniu gazu (też przy kickdownie) zdarza się że bardzo szarpie. Nie zdarza się to zawsze. Najłatwiej wywołać to delikatnym przyhamowaniem i nagłym dodaniem gazu jednak zdarza się także bez uprzedniego wciskania gazu. Także w trasie przy gwałtownym dodaniu gazu jest szarpnięcie. Czym to może być spowodowane? W samochodzie po zakupie robiłem sprzęgło, był wymieniany stator pompy, wymieniłem od razu sprzęgło hydrokinetyczne powymieniane uszczelniacze itd. zalane wszystko świeżym olejem. Jest jeszcze jeden problem. Otóż na zimnym silniku skrzynia nie chodzi tak jak powinna to znaczy dziwnie przełącza bieg z jedynki na dwójkę, czasami trochę przeciąga bieg i jest takie przerwanie jakby jakiś luz był. Na ciepłym na ogół to się nie zdarza. Skrzynia ZF. Wymieniałem jakiś czas temu most. Zostały też delikatnie zeszlifowane tarczki reduktora ponieważ przypaliły się gdy padł most. Po odebraniu auta chodziło to 2-3 dni idealnie dużo lepiej niż po zakupie, skrzynia też ogólnie pracowała jakby lepiej (chodzi tutaj o załączanie biegu po dodaniu gazu). Serwis skrzyń mówi że raczej wszystko jest w porządku i mam przyjechać jak będzie gorzej, ale ja chcę żeby było lepiej, a nie gorzej. KLIN na wale jest ok, wymieniane były poduszki dyfra, ogólnie od spodu mechanik nic nie mógł więcej się doszukać. Z poprzedniego tematu: - jeden z użytkowników polecił mi dezaktywację EGS NIC. Zrobię to możliwie najszybciej. - Wyjmowałem także bezpiecznik 46. Wywaliło mi kontrolki abs i kontroli trakcji, pracowało podobnie bez zmian, może jakby wolniejsza reakcja na kickdown.
  5. Tak jak napisałem. Podpięcie pod rozrusznik klemy z prądem i otworzyłem z pilota (zapasowego - ten pierwszy padł dziwnym trafem). Nie ma co kombinować z wypinaniem nerek czy innymi tureckimi patentami. Zdejmujemy osłonę plastikową od dołu. Rozrusznik po lewej stronie auta (lewa strona oczywiście patrząc od tyłu auta - na forum ktoś mnie zmylił że jest po prawej stronie, a logiczne jest że zawsze podaje się od tyłu auta a nie patrząc od przodu). Tak na przyszłość jakby ktoś szukał - bo każdy na forum pyta a odpowiedzi już nie napisze. Ale jak to kumpel mój mechanik powiedział - szukaj odpowiedzi na forach USA, bo w Polsce nikt wiedzą nie chce się dzielić. W sumie prawdziwe to. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  6. BMW odpalone, zasilanie podpięte pod rozrusznik (pod lampki od rejestracji też możliwe, że by poszło). Czas i nerwy stracone dlaczego? Powód najmniej oczywisty - padła bateria w kluczyku ^^. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  7. http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160908/6d162ffff27c2bf2ead123cdae445c2b.jpg Do rozrusznika idzie kostka + ten kabelek obok który jest tylko przykręcony z boku. Czyli co próbować w kostkę? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  8. Nie moge wypiac tej nerki... Podobno da sie od dolu podac prąd gdzieś przy rozruszniku zeby otworzyc z pilota? Gdzieś w kostkę? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  9. Tak, ale tak jak piszę mogę obrócić 90 w lewo i 90 w prawo nie ma żadnych oporów, nic się nie dzieje.
  10. Włamać pod maskę - ok, ale bez wyrywania nerek raczej nie da sie tego zrobic. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  11. Raczej tak - moge przekrecic 90 stopni w lewo i 90 w prawo. Pamietam kiedyś w e39 normalnie przekrecala sie 45 stopni w lewo, a po mocniejszym przekreceniu 90 stopni orwieral sie zamek. Tu tego nie ma, moze jest uszkodzone? Prawdopodobnie od dołu mozna wpiac sie z prądem - tylko gdzie? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  12. Mam problem. Chciałem podładować akumulator w X5. Odłączyłem klemy, podłączyłem prostownik i bez zastanowienia się zamknąłem bagażnik :( Jak otworzyć auto? Puścić gdzieś prąd? Podobno od spodu auta gdzieś można? Szukałem odpowiedzi na moje pytanie ale znalazłem tylko typu "Trzeba wyłamać nerkę" albo "Najlepiej wybić szybę która jest najtańsza". Dziękuję za odpowiedzi.
  13. Ok, wymieniony został most + przejrzeli mi reduktor (tarczki byly lekko nadpalone - przeszlifowali je). Po odbiorze auto zaczelo inaczej jezdzic - tak duzo delikatniej. Jednak pare dni pozniej zaczelo znowu coś niedobrego sie dziac. Po krotkiej trasie przy dojeżdżaniu do skrzyżowania i hamowaniu był efekt jakby coś puknęło. Przy ruszaniu tak samo. Teraz zauwazylem zaleznosc ze czasem cos szarpnie po hamowaniu i dodaniu gazu. Co to może być? Wydaje mi sie że podobne objawy byly przed wymiana mostu :( Mam powoli dosc tego auta. :( Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.