Skocz do zawartości

BMWe34gold

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E34 525i m20 b25 1989r.

Osiągnięcia BMWe34gold

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Bardzo Mądry Wybór wiem bo mam.Silniczek chodzi jak zegarek,cichutko,pali tyle co nic /Fabia żony pali więcej/jest bezkolizyjny.BMW w tej budzie /dla niektórych to porażka/jest duży wybór w ogłoszeniach a ceny przystępne i można wyrwać coś fajnego.Przed zakupem pojechać na kanał musowo bo mogą być wycieki.Miałem dwie E30 oraz E34 w biedaedyszyn z krbotronikami nigdy więcej takiego wypasu.Obecnie mam klimatronik grzane stołki itp.itd pełny fulwypas.Kupiłem za 4,5 tys.zł i jestem mega zadowolony a opinie,że to nie jedzie to można sobie w bajki włożyć.
  2. Potwierdzam j.w. tylko przed zakupem sprawdż czy nie są krzywe ja już kilka razy na portalach kupiłem pokrzywione /a miały być proste zapewniał sprzedający i na oko tak wyglądały/bo prostowanie finansowo może zaboleć a nawet niekiedy nie jest opłacalne.
  3. Ja w swoim miałem zalany Mobil 10w40 tak mnie poinformował właściciel.Wymieniłem po zakupie auta na 5w 40 AGIP LL01 zalecany przez BMW/naklejka na bańce/ auto pracuje cicho i nie dymi wycieków brak.
  4. Ja do swojego kompota 316ti 2001r. leję AGIP 5w40 LL01 motor zadowolony ja też wymiana co 5tys. km.
  5. Mam ten sam problem, halogeny idą do piachu jeden jeszcze jest jako taki ale już zapadła decyzja o montażu w ich miejsce ledów do jazdy dziennej.Jak tylko warunki atmosferyczne na to pozwolą to zaraz wpada zestaw mocnych markowych chyba NSS czy jakoś tak.Podepnę bajpasa pod bezpiecznik 26 i sterowanie pozycyjnymi .
  6. Gratulacje :D Wymienić rozrząd jeżeli brak informacji kiedy był robiony,wyregulować zawory i śmigać z bananem na twarzy.Autko super wiem bo mam.
  7. Zostaw taką jaka jest żadnych agrotuningów .
  8. Ta kompresja to jakaś porażka albo sprzęcior żle pokazuje.Proponuję dobrze wyregulować zawory /robota łatwa, lekka i przyjemna zrobi każdy kumaty mechanior/i na gorącym silniku zmierzyć ciśnienie sprężania.Zaworki powinny ładnie tykać jak maszyna do szycia.Jeżeli ciśnienie na poszczególnych baniakach wynosi od 11 do 13 Bar to motorownia do jazdy.Jeżeli wartości takie jak podałeś to tylko remont /nieopłacalny/lub wymiana na coś lepszego ale to już loteria.
  9. BMWe34gold

    Co to za silnik?

    Możesz mieć też m20b25 a to już 170KM różnicę widać po ,,pająkach'' :D
  10. BMWe34gold

    Pochylone tylne koło.

    Taki przypadek miałem kiedyś w swojej E30 .Okazało się,że pękła sprężyna w górnej części chyba na drugim zwoju .Trudno to było zauważyć na pierwszy rzut oka.Wymieniłem obie z E36 oznaczone na niebiesko i było OK.
  11. BMWe34gold

    535 kompresja

    Jeżeli są obawy co do możliwości zerwania gwintu a to jest raczej mało prawdopodobne no chyba że jakiś melepeta kręcił kluczem z przedłużką a nie dynamometrycznym to zostaje tylko usługa u mechanika.Jakiś grosz trzeba będzie wysupłać ale przynajmniej wiadomo będzie co w silniku siedzi .Innego sposobu sprawdzenia ciśnienia nie widzę :(
  12. BMWe34gold

    535 kompresja

    Trzy razy już mierzyłem w swojej m20b25 ciśnienie a głowica też aluminiowa i nic się nie ukręciło ani urwało.Grzej silnik do normalnej temperatury pracy przedmuchaj gniazda świec sprężonym powietrzem żeby jakieś paprochy nie wpadły i do dzieła.Musisz to zrobić chcąc dowiedzieć się w jakim stanie jest ten silnik.Wynik pomiaru może być zaskakujący tak jak w moim przypadku :D
  13. BMWe34gold

    E30 DO REMONTU

    Jeżeli znasz się na mechanice i masz szwagra blacharza-lakiernika to bierz to autko w ciemno.Jeżeli tak nie jest to odpuść sobie bo puści ono Ciebie z torbami.Zlecając komuś takie roboty trzeba dysponować kwotą ok 15tys. i to jeszcze może braknąć.O zwrocie kosztów i zysku przy sprzedaży zapomnij.Wiem to bo sam wepchałem się w remont e30 m20b20 coupe.Auto poszło w Polskę a ja znalazłem inne stare bmw chociaż długo szukałem ale się opłaciło.
  14. Moim skromnym zdaniem w silniku m20 zawsze słychać klawiaturę, prawidłowo wyregulowana klawiatura to jak muzyka Bethowena,Mozarta,Wagnera :) Przy zamkniętej masce prawie niesłyszalna ale po otwarciu miodzio na serce.Często otwieram aby jej posłuchać - polecam na odstresowanie.Od siedmiu lat leję olej półsyntetyk 10W40 LOTOS do tego aby podnieść jeszcze bardziej ciśnienie ,,znafcom,, tematu montuję filtr FILTRON .Zakupów dokonuję z pewnego żródła .Dolewka od wymiany czyli raz w roku obojętnie czy robię 9tys. czy 900km wynosi 0/ słownie zero/.Motorek pracuje pięknie, przy tegorocznych letnich upałach w korkach temperatura stała zawsze w pionie. Oczywiście często sprawdzałem stan poziomu płynu chłodzącego i obyło się bez dolewek.Przebieg silnika trudny do określenia na blacie ma 207tys. ale podejrzewam,że minimum jakieś 150ty. ma cofnięte.Ja przez siedem lat zrobiłem 30tys.Używam auta tylko latem w trasy z Podkarpacia na Mazury i nad Morze Bałtyckie.Dodam jeszcze jako ciekawostkę spalanie na trasie 6,8l/100km PB tak więc podtlenek bigosu lub jad kapuściany sobie odpuszczam- bo po co.Gratuluję wyboru silnika jednostka bardzo prosta w budowie i przy odpowiedniej pielęgnacji odpłaci się długą i bezproblemową eksploatacją.Temat sledzę cały czas i chętnie odpowiem na każde pytanie.Pozdrawiam
  15. BMWe34gold

    rozbite e30 warto?

    Odpuść sobie.Ja miałem podobny problem koszt remontu 6300zł .Wlazłem na taką minę,że do dziś tego żałuje.W końcu znalazłem fajne e34 i musiałem sprzedać e30 za śmieszne pieniądze /2700zł/bo kupcy kręcili nosem na auto powypadkowe.Fakt,że miałem golasa z m40b18 i to bez wspomagania , może dlatego nikt więcej kasy nie chciał dać :?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.