Skocz do zawartości

Konus0

Zarejestrowani
  • Postów

    108
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E36 coupe 1.8is 1992
    swap M52B28TU + LPG
  • Lokalizacja
    Częstochowa

Osiągnięcia Konus0

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Kolego ja miałem tak jak Ty planujesz zrobić i powiem Ci że w koleinach auto było nie do opanowania. Opony zostały zdjęte, założone zwykłe i jak ręką odjął :) także ja nie polecam tak zakładać
  2. już szukałem, niewiele widać na tych schematach
  3. Panowie ktoś wie? Slabo sie jezdzi teraz bez ogrzewania
  4. Witam, może ktoś podesłać zdjęcie albo wytłumaczyć jak powinien być podłączony elektrozawór nagrzewnicy? Chodzi mi o zawór z dwoma króćcami, bez klimy. u mnie podłączone jest w ten sposób, patrząc pod maską: zasilanie nagrzewnicy (czyli przewód idący z bloku silnika) podłączony jest bezpośrednio do lewego króćca nagrzewnicy. z prawego króćca nagrzewnicy idzie przewód do górnego króćca w elektrozaworze z dolnego króćca w elektrozaworze idzie wąż powrotny podłączony po prawej stronie na dole chłodnicy. może ktoś potwierdzić lub skorygować? z góry dzięki pozdro
  5. Dzisiaj sytuacja się trochę zmieniła - wychodzi na to że elektrozawór jest sprawny i potencjometr jest sprawny, co w takim razie jest zepsute? Dowiedziałem się że elektrozawór pracuje w systemie 0-1 więc nie może być "trochę" uchylony, zawsze jest maksymalnie otwarty lub maksymalnie zamknięty. W momencie jak chcemy mieć ustawioną temperaturę "pół na pół" to czujnik temperatury nagrzewnicy reguluje cykliczne otwieranie się i zamykanie elektrozaworu. Podejrzenie padło na ten właśnie czujnik, wymontowałem go i okazuje się że też jest sprawny. Więc co jest zepsute? Dlaczego musze mieć w środku albo za zimno albo za gorąco?
  6. Witam, mam problem z ogrzewaniem w mojej E36 coupe. Samochód ma tylko zwykłe stare pokrętła i pojedynczy elektrozawór (klimy brak). Problem polega na tym że podczas kręcenia pokrętłem od regulacji temperatury elektrozawór ma tylko dwie pozycje - albo całkiem zamknięty (kiedy pokrętło jest w skrajnym "niebieskim" położeniu) albo całkiem otwarty (w każdym innym położeniu prócz tego skrajnie niebieskiego) I teraz pytanie za 100 punktów, co jest zepsute, potencjometr od regulacji czy elektrozawór? Z góry dzięki za wszelkie sugestie! pozdrawiam
  7. Konus0

    316i zegary wymiana

    kolego prędkość będzie pokazywał dobrze, ale obroty będą przekłamywać i to dużo w skrócie nie przekładaj :wink:
  8. odświeżam, sorry ale dość zależy mi na czasie :cool2: dla następnych - dyfer trzeba wymieniać razem z półosiami. Flansze rzeczywiście pasują od małej głowy, ale nic to nie daje bo półośki od małej głowy są delikatnie za długie. Więc zmieniając na dużą głowę należy zmienić całość - dyfer, flansze i półośki. pozdro
  9. Witam, mam pytanie, jak to jest w końcu z półosiami przy takiej zmianie? Czytałem, że przy zmianie z małej na dużą głowę trzeba zmienić półosie bo nie pasują. Innym rozwiązaniem miało być przełożenie flanszy z małej głowy do dużej i wtedy półośki miały grać. Problem jest taki, że dyfer zmieniłem, włożyłem flansze od małej głowy a stare półośki nadal nie pasują, są jakby za długie.. Ktoś coś? :) Pozdro ps głównie chodzi mi o to czy wszystkie półośki są tej samej długości?
  10. Łącznik elastyczny i poduchy już mam nowe. U mnie największy luz miał dyfer. Jestem właśnie w trakcie wymiany, tylko jeszcze przy okazji chciałem zamontować ten zestaw naprawczy do skrzyni, no i okazało się że nie tylko dyfer ma luz. Z tym że na skrzyni u mnie jest delikatny, ale nie wiem czy może taki być, czy po złożeniu nadal będzie pukało...
  11. Kolego a słychać u Ciebie to słynne pukanie przy wrzucaniu jedynki bądź wstecznego?
  12. Witam, mam pytanie, czy taki luz jak widać na tym filmiku od 0.28 jest normalny? Czy na skrzyni nie powinno być zupełnie żadnego luzu? Pytam bo rozebrałem wszystko żeby naprawić nie wracający na miejsce lewarek, ale mam przy skrzyni luz taki jak na filmiku i nie wiem czy jest sens robić coś przy tej skrzyni Z góry dziękuje za pomoc, pozdro :cool2:
  13. Witam, mam pytanie jak w temacie, może ktoś mi napisać jaki ściągacz muszę kupić do tylnego łożyska w e36? Jakby ktoś wrzucił linka to byłoby super, z góry dzięki za odp, pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.