Podbijam temat, który założyłem półtora roku temu ;) Dopiero teraz zabrałem się i odkopałem w bagażniku moduł PDC. Po diagnozie w jakimś serwisie stwierdzono chyba klasyczną usterkę - zawilgocenie. I teraz pytanie co dalej? Gościu w tym serwisie powiedział, że może zaprogramować, tyle, że sam moduł muszę załatwić na własną rękę, bo żeby pasował do mojego auta musi być pewna zgodność numerów seryjnych modułów, ale co dokładnie musi się zgadzać nie potrafił za bardzo powiedzieć. Udałem się z wizytą do salonu BMW. Tam facet nie był za bardzo rozmowny i chętny do pomocy poza serwisowaniem w ASO, powiedział jedynie, że kupić używany PDC to nie takie proste, bo właśnie numery muszą się zgadzać, i że prędzej trafię szóstkę w lotka, niż mi się to uda. Zaproponował wymianę w serwisie za 1500zł. Z tego co czytałem nawet w tym temacie i na innych forach ludzie kupują używane te moduły i wszystko śmiga, więc teraz pytanie do Was, jak trzeba dobrać ten moduł? A może gościu w salonie nie kłamał i będzie bardzo cięzko? Pozdrawiam, Kamil. EDIT: Wyczytałem jeszcze, że w tym numerze, który musi się zgadzać, każde cyfry coś oznaczają. Jakby ktoś wstawił przykładowy numer z objaśnieniem byłoby super ;)