Skocz do zawartości

mariusz76a

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E24 635CSi, E36 328i Coupe

Osiągnięcia mariusz76a

  1. Znalazłem zestawy które bazują na oryginalnych częściach z E39 więc dlaczego miałoby nie pasować? https://www.coilspringconversions.co.uk/product-page/bmw-5-series-estate-e61-coil-spring-conversion-kit Tak czy siak, jak się tanio nie uda uruchomić tego nivo to wlatuje zestaw z E39 i zobaczymy co z tego wyniknie.
  2. Dobrze, nawiedzony wyznawco religii "nie poprawiaj bo fabryka wie lepiej" a tak na prawdę to "nie wiem bo się nie znam".
  3. Odświeżam kotleta bo właśnie kupiłem E61 z padniętym nivo i chciałbym wreszcie wiedzieć czy te sprężyny tylne z E39 Kombi będą pasować do E61? Na allegro mają całe komplety z podkładkami za grosze więc proszę o prostą odpowiedź tak lub nie bo na odpowiedzi typu "nie psuj bmw" nie będę nawet zwracał uwagi.
  4. Popieram, dla mnie kartą przetargową tego zlotu są próby sportowe. Po to kupowałem BMW żeby nacieszyć się jazdą a nie gadaniem o dupie Marynie i jakimiś bibami w hotelach.
  5. Czyli na jedno wyjdzie jak rozdanie nagród opóźni się np. o pięć godzin. Pomysł bez sensu.
  6. Jeżeli ktoś ma blisko i może dojazd i powrót załatwić jednego dnia to raczej nie będzie bawił się w jakieś rezerwacje hoteli, bazy, itp. Nie podoba mi się Twój pomysł kolego Robi69.
  7. Po zakupie mojego 320i stukały popychacze, przebieg 240t.km olej nieznany. Po wymianie na Valvoline 5W-50 jest cichutko. Potem miałem 328i M52 przebieg 200t.km i podobny problem, wymiana oleju na ten sam i cisza.
  8. ASC w tym modelu to dziadostwo, ja tam wolę jeździć bez.
  9. Przy zaspawanym moście na deszczu trzeba być wyjątkowo czujnym. Ja mam lekko zacieśnioną fabryczną szperę i tył lubi sobie czasami wyjechać.
  10. Komputer 0 261 200 950 okazał się w porządku. Problem z odpaleniem powodował EWS w który był wyposażony samochód. Aby nowy komputer bez EWS'u zadziałał w samochodzie wyposażonym w immo. należy wypiąć żółtą wtyczkę ze sterownika EWS i zmostkować dwa kable (zielono czarny i czarno żółty). Wielkie dzięki dla użytkownika Leszek1974 który opisał to w innym temacie. P.S. Kolega Hejner1993 napisał że nie ma różnicy w jeździe z komputerem od M43. W moim przypadku różnica jest bardzo duża.
  11. Wracam do tematu bo już się pogubiłem z tymi komputerami. Otóż silnik zapalił bez problemów na kompie od 316'tki ale chcę go zmienić na oryginalny od IS'a. Kupiłem komputer 0 261 200 950 z samochodu z 05/1993 czyli chyba bez EWS i silnik na nim nie zapala. Czy jest możliwe aby ten nowy komputer miał EWS? Jak rozpoznać komputery bez EWS'a?
  12. Mój silnik M52 też się długo rozgrzewa.
  13. Witam. Na dniach będę swapował do E36 316i '96r. silnik M42B18 (produkcja 03/1995). Problem tkwi w tym że kupiłem kompletny silnik z komputerem ale bez reszty EWS'a. Przyszła mi do głowy myśl aby zamienić komputer na taki bez EWS. Numer kompa który dostałem z silnikiem to Bosch 1 743 250 (001). Mam możliwość zakupu innego kompa z IS'a bez EWS ale z innym numerem Bosch 0 261 200 950. Pytanie brzmi, czy ten nowy komputer zadziała z tym silnikiem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.