Skocz do zawartości

tommy199

Zarejestrowani
  • Postów

    182
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
     

Osiągnięcia tommy199

Współpracownik

Współpracownik (7/14)

0

Reputacja

  1. No dobra, to teraz pytanie - czym skutkuje założenie felg z F11 do F10? Tył będzie głebiej osadzony i nieestetycznie będzie to wyglądało czy co ? Bo przyznam szczerze wolałbym felgi z f11 bo łatwiej opony kupować wszystkie te same.
  2. pewnie dojazdówka potrzebna ale akurat to oddzielna sprawa, może niektórzy lubią liczyć na assistance Bardziej mnie komfort i osiągi interesują :)
  3. 19 calowe styl 351 et 33 8,5J wszystkie cztery te same a jeśli 18 to tylko 613
  4. tylko, że wy wszyscy macie moc większą od 520d... jakie opony do tych 19stek w takim razie polecacie XL czy bez XL ?
  5. ale przewozić a mieć ciężar na kołach to co innego :) roznicę runflat i bez runflat czuję m.in. dlatego że jest róznica w wadze na kołach, ale czy aż tak duża jak między 18 a 19 ? :)
  6. no ale to tylko 190 koni nie 300 :) wiec minimalnie poczułbym, no jak nie? felgi ciezsze są to jest fakt
  7. kurczę, serio o 2 rozmiary większe i wcale nie gorsze od 17stek ROF ? :) byłoby bombowo jeśli faktycznie by tak było :) Naprawdę, sam byłem zaskoczony komfortem. Rozmiar 19 to 245/40/19 a 17 225/55/17. Gdybyś zobaczył jak twarda i gruba jest ścianka w tych 17RFT to byś wiedział gdzie jest problem. Letnie micheliny są z gwiazdką ale nie pamiętam czy są XL. Różnic w osiągach nie odczuwam, mam 535xi. wiem, jeszcze dzisiaj miałem w rękach te kamienie :) dlatego decyzja zapadła kupuję zwykłe opony :) ale chyba jednak 18stki bo mam 520d a nie 535xi jak ty...
  8. Tylko wciąż nie wiem czy 18stki do 520d nie będą lepsze niż 19stki ze względu na osiągi...
  9. kurczę, serio o 2 rozmiary większe i wcale nie gorsze od 17stek ROF ? :) byłoby bombowo jeśli faktycznie by tak było :)
  10. Witam panowie Posiadam teraz w F10 koła 17 na run flatach ale planuję zmienić na większe felgi. I teraz pytanie. Chcę zrezygnować z run flatów. Brać 18 czy 19 ze zwykłymi oponami ? Pytam ponieważ chciałbym poznać opinię kogoś kto zna różnicę między tymi zestawami - czy komfort na zwykłych 19 jest porównywalny do run flatowych 17 (to samo osiągi bądź ich utrata w 520d) Co polecacie zrobić w 520d ? Zwykłe 18 czy zwykłe 19 ? Nie chcę stracić komfortu i osiągów bardziej niż mam na run flatowych 17. Pierwotnie byłem zdecydowany na zwykłe 18 ale obawiam się czy nie będzie za miękko na zakrętach przez miękkie boki... Oczywiście mowa o rozmiarach opon zalecanych przy tych felgach do BMW F10. Prosżę o rady HELP !
  11. czyli co, te 8j będą głębiej z tyłu siedziały i będzie brzydko wyglądało? bo wolałbym w styling 613 nie meczyc 2 litrowego diesla zbyt szerokimi felgami i oponami
  12. właśnie się dowiedziałem, że może to wynikać z napędu xdrive i nie mogą być różne szerokości, ciekawe czy producent też takie konfiguracje stosował... wątpię, żeby ludzie tak kombinowali zeby miec "przednie" felgi wszystkie, bo to nie są pojedyncze przypadki, trochę takich ofert jest.. możę faktycznie z xdrive fele...
  13. witam panowie mam takie pytanie wiem ze producent bmw felgi np 18 double spoke 613 m dawał z przodu 8 calowe a z tyłu 9 calowe. o co chodzi jesli ktos ma wszystkie 8 calowe? to moze swiadczyc o podrobach? szukam takich felg bo chcę kupić ale nie wiem czy unikac ofert jesli ktos ma wszystkie 8 calowe i wszystkie opony te same (245/45r18) dzieki pozdrawiam
  14. Mam nastepujący problem. Nie moge zamknąć uchwytu na napoje w centralnej konsoli (element nr 51169241714). Mam go cały czas w pozycji otwartej. Czy ktoś zna jakiś sposób na naprawę tego? Już probowałem to zrobić i tak naprawdę tam nie ma co naprawiać. Rozbierałem, są tam jakieś "igły" ktore chodzą ale nie wiem gdzie tkwi problem. Ciężko mi do tego dojść. Czy pozostaje mi już tylko kupno nowego uchwytu?
  15. Mówili, że procedura obejmuje sprawdzenie endoskopem, wiec chyba sprawdzali. No chyba że zobaczyli numer seryjny z dobrej puli i położyli na to laskę. Mam nadzieję, że nie. każda nawet ta z prawidłowej serii powinna być sprawdzona endoskopem, tak mówi procedura tej akcji. Za to BMW płaci ASO. skąd wiesz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.