Jeszcze musiałbyś być w 100% pewien, że przebieg jest prawdziwy :mrgreen: Wszystko zależy od budżetu. Z moich doświadczeń wynika, że jedyne warte zainteresowania samochody to te z polskiego salonu, z pełną historią i najlepiej z premium selection albo od właściciela, który ma fakturę zakupu z BMW. W takiej sytuacji jesteś w stanie ocenić np. kiedy masz rozrząd do wymiany i oszacować koszty. Ulep z Niemiec od handlarza zawsze będzie bezawaryjny, z małym przebiegiem i będzie wymagał tylko tankowania :mrgreen: Zakładam, że auto kupię po raz trzeci od tego samego handlarza, który sprowadza z DE/HL auta poleasingowe. Auta mają raczej pewne, bez ukrytych wad. Jedyne co, to dość wysokie przebiegi vs rocznik, np. 190k km z rocznika 2017. Atutem jest też, to, że samochody te są lepiej wyposażone i ciekawsze w konfiguracji i... zadbane. Ja raczej, zlecę zakup F31 z podaniem moich wymogów. Tylko właśnie... jaki silnik wybrać dla wersji 320d, jaki podtyp? I ile te nowe konstrukcje wytrzymują km?