Skocz do zawartości

Lobous

Zarejestrowani
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    535D, 2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lobous

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Witajcie, POdepne sie pod watek. Moze ktos mnie oswieci-mam 190 tys przelatane w 535D, f10. No i problem do rozwiazania, a raczej dwa. Pierwszy -wyje, przypuszczalnie skrzynka rozdzielcza- w zakresie 50km/h-130/km/h. Drugi to cos na kształt pstrykania przy skrecaniu. Chodzi mi o mozliwa podpowiedz- co jest nie tak. Majstry w mojej okolicy nie chca sie podjac, a taki co chce, ceni sie jak ASO. Moze ktrorys z Szanownych Forumowiczow sie podjemie boju? Pozdrawiam Mariusz
  2. Witajcie, Moze wyda to sie glupie, ale... zacznij od opon. W szczegolnosci jesli masz XD. Mialem podobne zachowania o jakich piszesz, tez robilem wymiane oleju i dalej szarpalo. Wymienilem opony na nowe i problem u mnie zniknal. Wyszlo przypadkiem- zakladalem nowe zimowki a stare byly letnie. Pozdrawiam Lobous
  3. Lobous

    535d nie odpala

    Witajcie, Mam ISTA plus. Z niej wychodzilo mi wczesniej, ze do wymiany jest akumulator. Wiec jak sie pojawily objawy z mojego pierwszego postu, to nie bylem jakos szczegolnie zaskoczony. Akumulator wstawilem nowy, zakodowalem, i z nim wszystko OK. Swoja droga, ta ISTA to super narzedzie. Z ta klema IBS to moze byc calkiem rozsadne, bo napiecie ladowania podchodzi pod 14v i wiecej nie chce. A to z tego czytam w necie, to troche zbyt malo. Szczegolnie, ze dosc prawdopodobny jest jakis niekontakt. Mialem wrazenie, ze ladowanie sie wylaczalo przy skrecie kierownicy, no ale pomyslalem sobie, ze to moze jakies zwidy. Ide sprawdzac. Pozdrawiam Mario
  4. Lobous

    535d nie odpala

    Dzieki za konstruktywna rade. Zawsze wydawalo mi sie, ze forum jest od tego, aby dowiedziec sie cos innego niz "idz do serwisu" bo to akurat jest oczywiste. Ale najwyrazniej zbyt glupio napisalem. A teraz do rzeczy, auto odpalilo. Bez specjalisty. Winnym okazal sie jednak rozladowany akumulator. Taka uwaga dla innych uzytkownikow. Nie wiem co do konca pomoglo, czy odloaczenie klem i ladowanie wyjetego akumulatora, w kazdym razie poki co jest nowy akumulator. Ale ok nie jest. Wyglada na to, ze zrodlem problemow jest alternator. Ciekawostka- jak jest zimny silnik- alternator daje 14v. Jak silnik sie rozgrzeje to 12v. Dzis bede z nim walczyc. Zobacze co wyjdzie i dam znac. Pozdrawiam Mario
  5. Lobous

    535d nie odpala

    Witam Forumowiczów Wczoraj wieczorem moje 535d odmowilo mi wpolpracy. Sieje komunikatami od awarii ESP po ostrzeganie o kolizji. No i oczywiscie nie odpala. Zafundowalem troche atrakcji obserwatorom, bo fure zbieral dzwig, no ale proboem pozostal. Mialem cicha nadzieje, ze to akk, podlaczylem ladowanie, ale nic to nie dalo. Podlaczylem sie z ISTA, nie odpowiada DDE i wstyd sie przyznac, ten duzy modul po srodku. Icoder podaje napiecia na modulach nie przekraczajace w zasadzie 12v. Jakies sugesteie? Pozdrawiam Mario
  6. Witaj, Mam podobne objawy. Tyle, ze losowo. Silnik rowniez 535. Aby nie zasmiecac form, skrobnij na priv Pozdrawiam Mario
  7. Witam, Szukam dobrego magika od zawieszenia. Ale takiego co naprawdę się zna. Czy moze ktos polecic takowego. Najchętniej Torun, ale z dojazdem nie ma problemu. Pozdrawiam Lob
  8. Witajcie, Juz wczesniej pisalem, ze moim zdaniem auto jest niedorobione. Gdyby to byla Dacia czy inny Opel, to pewnie bym sie nie irytowal. Ktos wczesniej pisal, ze mu cos od 160 km/h huczy na zewnatrz. Myslaem ( po rozmowie z ASO) ze mi sie w glowie cos p..li. Ale widze, ze jednak nie. Przy przekroczeniu powyzszych 160 km/h zaczynaja drzec szyby w drzwiach przednich, lewe i prawe, powodujac niemilosierne dudnienie. Ciekawe, ze tak sie dzieje gdy pada albo silnie wieje. Skrzypienia i skrzeczenia roznych elemntow to norma...niestety. U mnie skrzypi klapa od schowka na napoje. Stuka zawieszka pasa bezpiecznstwa pasazera. Z tylu "szumia" drzwi. Pewnie jakas uszczelka siada. Aaaa i skrzypi zawieszenie. Ponoc pnematyczne :) To sa drobiazgi, ale jak sie jedzie w trase 500 km, to naprawde przeszkadza. Dodam, ze auto dobija do 100.000 km i jest z 2015r. Kolejna usterka. Dzis wyszla...nie dziala podgrzewanie siedzenia kierowcy. Fotele comfort. Za to dziala podgrzewanie z boku i plecow. Moze ktos cos umie zaradzic? ASO jw TR nie chce juz ogladac. Pozdrawiam Mariusz
  9. Witam, Rozwijajac pytanie od Marcych. Nie jestem specem od samochodow. Ale zwyklym użytkownikiem. Dlatego moje uwagi sa, podkreslam mocno, SUBIEKTYWNE. Moim zdaniem w F10, 535D jakosc zdecydowanie nie odpowiada cenie. Auto ma teraz 95 tys km, kupione nowe. Minusy- Od nowosci dwa razy spalona grzalka adblue, skrzypi zawieszenie ( od jakis 40 tys km) ASO twierdzi, ze tak ma byc. Skrzypia tez elemnty tapicerki. Tak, tak, to BMW, wersja jeszcze Luxury czy jakos tak. Zaczyna poszarpywac automat. Zapowiada sie wymiana AKK, no ale to akurat wynik automatycznego start stopu. Ten guzik to dopiero porazka. Nie mozna go wylaczyc na stale. Kolejny minus-szwankuje elktronika. Znika na przyklad HUD. Po wylaczeniu i wlaczniu pojawia sie. Poteznym minusem jest slabej jakosci -chyba krzyzak w ukladzie kierowniczym. Kazda "dziure" czuc jako szarpniecie na kierownicy. Znow ASO twierdzi, ze ten typ tak ma. Brak slow. To, ze ma to wiem, tyle, ze wczesniej nie mial. Podsumowujac minusy, auto jest po prostu niedorobione i delikatne. Szczegolnie zawieszenie, a to troche dziwne, jak sie ma 313 km do dyspozycji. Plusy- auto przemyslane. Jesli cos sie na poczatku wydaje dziwne, to znaczy, ze sie nie wie dlaczego. Ogromnym plusem jest silnik. Szkoda tylko, ze dzwiek "szostki" jest z glosnika pod maska. Ale nie mam tu pewnosci. Kupujac auto z takim silnikiem nie stawialem na pierwszym miejscu zuzycia paliwa. Ale przyznam, ze jestem mile zaskoczony. Bardzo mile. Auto w normalnej eksplatacji z duuuuuzum udzialem miasta, przy normalnej jezdzie nie wyskakuje ponad 8,5 l. Przy okazji ktos z formowiczow pytal o zachowanie w miescie. Normalne, nawet bardzo. Tylko sporo panow w czapce z daszkiem probuje przekonac sie na swiatlach, czy to faktycznie szybkie auto. Otoz jak na diesla to szybkie auto. Auto kupowalem jako wola roboczego na dlugie trasy- i tu sie sprawdza. Jakiekolwiek wyprzedzanie czy omijanie stalo sie zdecydowanie bezpieczniejsze. Ale w stosunku do E61 jakosciowo gorsze. Pozdrawiam Mariusz
  10. Witajcie, Mialem okazje poprowadzic 525D, 218km, automat. Moje zdanie- nie ma duzej roznicy w jezdzie w stosunku do 184km. To ten sam silnik. Mialem wczesniej 520d. Moje przejechalo 310 tys. km bez awarii, wiec z mojej perspektywy silnik jest OK. Ale przebieg byl pewny ( od nowosci). I podkreslam z MOJEJ perspektywy- 5 lat, dlugie trasy. Aktualnie mam 535d, 313km. Silnik ok. Reszta tak sobie. Zdecydowanie tak sobie... Pozdrawiam Mario
  11. Witam Forumowiczow Przekopalem sie przez archwium, ale takiego cymesu nie znalazlem. W mojej 520D 2010, zarowno ogrzewanie jak i chlodzenie, dzialaja w stanach "aletrnatywnych" W zasadzie nie da sie ustawic na przyklad 21 st- wieje z gornych nadmuchow zimne powietrze, a jak cos "kopnie" to leci cieple-tak po 200 km. Jak sie ustawi temperature na max- to gitara, leci wrecz gorace powietrze. W ukrytym menu sprawdzilem temperature-osyluje wokol 89 stopni i jakos nie plywa dramatycznie. Pozatym auto bylo w ASO i termostaty sa OK. Moze ktos juz cos takiego spotkal na swoje drodze? Pozdrawiam Mariusz
  12. Witaj Dzieki za info., Calkiem mozliwe, tym bardziej, ze to razej w nocy i w jak jest wilgotno. Gdzie wymieniales czujnik? Pozdrawiam Mariusz
  13. Witam Szanownych Forumowiczow Od kilku dni jestem szczesliwym posiadaczem 520d e61 z 2010. No i…pytanie do bieglejszych w sztuce. Bardzo dziwnie zachowuje sie nawiew cieplego powietrza do kabiny w trybie auto. W aucie ustawilem 21st na jednym i drugim pokretle. Na zewnatrz +1, w samochodzie co kilka minut wentylator nawiewu "szaleje", mija kilka sekund wraca do cichej pracy, po kilku min znow duze obroty.Co oznacza, raz cieplo, raz zimno w aucie. Moze to normalne zachowanie, ale jesli tak, to lekko denerwujace, jak sie slyszy wentylator zamiast silnika. Wybaczcie, jesli odpowiedz na pytanie jest banalna, ale jej nie znalazlem Pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.