NonamePL
Zarejestrowani-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Informacje osobiste
-
Moje BMW
G20
Osiągnięcia NonamePL
Praktykant (3/14)
0
Reputacja
-
Nie szuka ktos kompletu: 81312360883 ICOM NEXT A 81312360883 81312360884 ICOM NEXT B 81312360884 Raz podpiete do auta. Zestaw kupiony u chlopakow czescidobmw.pl we wrzesniu 2020r. Oczywiscie oryginalne pudelko z numerem seryjnym, wszystko jak przyszlo. Zdjecia oczywiscie moge zrobic, ale tak jak mowie - stan jak nowe. Jak cos zapraszam na priv, na pewno sie porozumiemy bo juz sprzetu niepotrzebuje.
-
Tracimy tylko na uklad wydechowy. Zakladajac ze robisz to co za gpfem.
-
I jak aktualnie wyglada sprawa z ori icom next i sporadyczna obsluga e serii?:) wszystko dziala prawidlowo?
-
8000km Czy po kazdym zgaszeniu silnika masz domyslnie znowu tryb comfort czy po wybraniu sport bedzie tak dopoki nie zmienisz trybu? Domyslnie mam ustawiony tryb Electric. Jesli chodzi o sport individual mam ustawione wszystko na Sport, z wyjatkiem skrzyni - i zapamietuje to na zawsze. Wiec jezdze albo Electric albo Sport Individual To byl jeden z glownych powodow dla ktorych sprzedalem moja hybryde, w korku mozna bylo zwariowac, gasil/odpalal silnik spalinowy co 10-20 sek. :evil: No ja ominalem to jezdzac glownie na Elektryku lub totalnie w trybie benzynowym.
-
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=304489315&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelGroupId=21&pageNumber=2&scopeId=C&sfmr=false&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&usage=NEW&searchId=71d07078-6c5c-5608-c00d-a8c28e2b3fa7 Nowe zegary + maly lcd
-
Ja jestem starej daty niestety.... i jezdze w dwoch trybach - bez hybrydowego :D Albo calkowicie elektryczny (krotkie odcinki, miasto itd) - sredni zasieg na baterii to okolo 50km na ladowanie (idealnie na moje potrzeby) Albo sport individual ale w trybie z nastawami skrzyni comfort - czyli na moje tlumaczac - jezdze na benzynie :) Nie lubie jezdzic w trybie hybrydowym - ciagle gaszenie i odpalanie silnika, jakos to mnie nie przekonuje. Swiadomie kupilem hybryde - wiedzac ze nie bede jezdzil na hybrydzie tylko wykorzystywal go glownie jako elektryka na codzien + jak chce sie pobawic lub jade gdzies dalej - normalne benzynowe auto z bardzo duza elastycznoscia patrzac ze pelny moment obrotowy mam dostepny praktycznie caly czas :)
-
Przejechalem juz kilka tysiecy 330e, i podjechalem na hamownie. Pol baku 98, pol baku 100 z Shell. Wynik? 325km. Ładny gratis jak na BMW. Dodam ze u mnie silnik B48B20B - w wielu 330e siedzi B48B20A czyli w teorii slabsza jednostka. Gdyby ktos mial jakies pytania dotyczace 330e, waha sie przed zakupem itd - z checia odpowiem :)
-
ANDROID AUTO bezprzewodowy trafi do BMW już w Lipcu
NonamePL odpowiedział(a) na KrzychoM temat w G20, G21, G80, G81
Bzdura. Normalnie mozesz zaaktualizowac soft w serwisie jesli masz jakis "problem", lub po prostu odplatnie (w x3 placilem 250zl brutto w aso) W g20 puscili mi przy okazji serwisu po mojej prosbie do 07/2020 i pojawil sie Android Auto To ciekawe, co piszesz, bo właśnie dzisiaj odebrałem samochód z serwisu. Zgłosiłem usterkę, która niby kwalifikowała się pod aktualizację do 07/2020 (czujnik ruchu wewnątrz pojazdu). Panowie rzeczywiście zaktualizowali mi soft podkreślając że to taka wersja, której przez OTA na razie nie ma dostępnej. Zapomniałem zapisać sobie jaką wersję miałem wcześniej, ale wydaje mi się, że bylo 03/2020.4x a teraz mam 03/2020.6x. Nie miałem czasu się wracać i pytać, ale wydaje mi się, że skoro mailowo odpisali, że na razie nie jest dostępna aktualizacja z AA, to pewnie powiedzieliby to samo. Możesz podesłać zdjęcie/film z wersją jaką masz? No i oczywiście, napisz proszę, który to salon taki chętny do współpracy, chętnie się przejadę :D -
ANDROID AUTO bezprzewodowy trafi do BMW już w Lipcu
NonamePL odpowiedział(a) na KrzychoM temat w G20, G21, G80, G81
Bzdura. Normalnie mozesz zaaktualizowac soft w serwisie jesli masz jakis "problem", lub po prostu odplatnie (w x3 placilem 250zl brutto w aso) W g20 puscili mi przy okazji serwisu po mojej prosbie do 07/2020 i pojawil sie Android Auto -
BMW G30 Mild-hybrid bez funkcji Auto start/stop
NonamePL odpowiedział(a) na pio001987 temat w G30, G31, F90
Rozumiem, że nie masz mild tylko masz auto "e", tak ? Czyli nawet na komfort jak weźmiesz lewarek w lewo na sport to nie zgaśnie wtedy ? Nie mam komfortu w "e" :) Od tego zacznijmy :P Mam Electric, Hybrid, Sport(i tu trzy tryby) Jesli mam lewarek na DS (w lewo) to zapina mi od razu tryb Sport - wtedy nie zgasnie. Aktualnie jezdze na na Sport Individual - a jak dojezdzam do skrzyzowania to przerzucam reka na DS (wtedy nie gasnie), a jesli chce po ostrzejszej jezdzie zeby popracowal chwile i nie gasl - to musze wlaczyc tryb Xtraboost. :) Jakim przyciskiem?:D Nie ma go :) -
BMW G30 Mild-hybrid bez funkcji Auto start/stop
NonamePL odpowiedział(a) na pio001987 temat w G30, G31, F90
Dopoki bedzie to KODOWANIE to bedzie OK z gwarancja. Sam mam ten problem - auto hybrydowe. Tylko w Xtraboost (vel. Sport+ w benzynie) nie gasnie - w zwyklym sporcie, lub w Sport Individual auto gasnie .... i trzeba przed zatrzymaniem auta wrzucac na DS zeby nie zgaslo. Znow jazda w Xtraboost (Sport+) jest na codzien hmm meczaca (przeciaga biegi itd). Najchetniej wykodowalbym calkowicie gaszenie auta.. ALE ZNOW to bedzie przeczyc trybowi stricte hybrydowemu.. Zazwyczaj jezdze tylko na elektrycznym - lub tylko na benzynie(sport individual), mimo czasu nie moge przekonac sie do dzialania trybu Hybrid(nadal szkoda mi silnika:P) -
gwarancją czego? Na bank tracisz gwarancje na cala wiazke + jesli pokodujesz moduly (bo nie bedziesz mial wyjscia) to na wszystkie dotkniete moduly ista wyrzuci info o modyfikacji przy wizycie w aso. Tu musisz pododawac juz wyposazenie do auta i je przekodowac - i to ista wylapie - samo kodowanie nie.
-
Witam Wiem ze to nie pierwszy temat o tarczach ale szczerze nie mam pomyslu jak to dalej rozwiazac. Kupiłem tarcze ATE + klocki ATE ceramic przód i tył do mojej 545i. Tył zamontowany wszystko ok. Przód zamontowałem - wyjechałem z serwisu i od samego poczatku biły tak ze przy nawet delikatnym hamowaniu słychac było jakby cos o cos uderzało. Wrocilem - zamienilismy stronami dla testu - dalej to samo. Nie przejechały nawet 3km. Zalozylem stare - jak reka odjal (nawet po zamianie stron tak by wykluczyc problem z piasta itd). Wysłałęm na reklamacje - po 2 tyg - reklamacja uznana, zwrocili pieniazki. Zamowilem ponownie ATE liczac ze tym razem bedzie ok. Przyslano nowe tarcze - po zalozeniu wszystko ok - przed weekendem nie mialem za bardzo gdzie jezdzic - dopiero w weekend - oczywiscie dodam ze hamowalem bardzo delikatnie itd tak jak sie powinno robic po wymianie. I nagle bach - hamowanie z 70km/h delikatnie do swiatel - i przed samym koncem juz uslyszalem stukanie takie jak przy pierwszych tarczach przy ktorych reklamacje uznano... Dzis juz biły niemiłosiernie jak sie tylko rozgrzały - przed rozgrzaniem wszystko jest ok. Oczywiscie sucho, zadnej wody nic takiego... Czy ktos moze mi powiedziec co moze byc przyczyna takiego stanu rzeczy ? Czy kolejny raz tarcze? Czy moze jakas inna czesc ktora tez powinno sie wymienic itd... sam juz nie mam pomyslu. W serwisie twierdza ze to kolejny raz tarcze.. no ale kurde az taki duzy zbieg okolicznosci... Pozdrawiam i dziekuje za wszystkie opinie.. Ileż można o tym samym !! MOD