Skocz do zawartości

Kulas2004

Zarejestrowani
  • Postów

    45
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Kulas2004

  • Urodziny 18.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E87 118d 2006
  • Lokalizacja
    Libiąż

Osiągnięcia Kulas2004

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Gościu jak widać jest solidny :) Kulas.
  2. Witam Panie i Panowie. Mam standardowy problem z przekładnią kierowniczą, mianowicie pojawił się na niej luz. Nic nie cieknie, nic nie stuka, jednak lewe koło w płaszczyźnie poziomej chodzi na boki. Po wymianie wszystkich (sic!) wahaczy okazało się że to wina przekładni. Po obciążęniu drążka kierowniczego (przykładowo ciągnąc go w dół) luz znika. Renegerowałem już z pół roku temu jednak jak teraz przypomne sobie to miejsce to dziwie się, że działa tak długo. Czytając tematy na forum zauważyłem, że użytkownicy wahają się między renegreracją a zakupem używki (oczywiście niektórzy kupują nową ale to poza moim zasięgiem). Chciałbym abyście wypowiedzieli się gdzie, za ile i przede wszystkim kiedy regenerowaliście przekładnie. Jaki macie przebieg od regeneracji? Patrząc na budowę samej maglownicy renegeracja nie może być aż tak trudna w porównaniu do turbin czy dyferencjałów. Prosiłbym o polecenie fachowców którym można zaufać, zrobią robotę porządnie bez oszukiwania na materiałach. Temat ten mógłby się stać docelowo wskazówką dla osób poszukujących informacji na temat regeneracji maglownic w przyszłości (nikomu tego nie życzę ;) ). Z góry dzięki za pomoc Pozdrawiam Kulas.
  3. Panowie czy mógłby ktoś ponownie uploadować plik z instrukcją instalacji Mpakietu ? Link z 2 czy 3 strony nie pozwala już na pobranie instrukcji. Z góry dzięki Kulas.
  4. Napisz co było problemem, może się kiedyś komuś przydać :)
  5. Biedę w środku zawsze można doposażyć ;) Kulas.
  6. Panowie posiadam e87 118d z 2006 roku. Z wypowiedzi w wątku wnioskuję że nie ma znaczenia jakich plików daten użyje, byle były nie starsze niż te z 2010 roku ? Nowsze wersje i tak już nic nie zmienią ? Pozdrawiam Kulas.
  7. Ja zrobiłem z 10tyś i cisza :) Gościu mówił że z 100tyś spokojnie powinien przejechać. Pozdrawiam Kulas.
  8. Może dyferancjał ? U mnie przy przebiegu 120-130 tyś zaczął się odzywać i należało go oddać do regeneracji. Pozdrawiam Kulas.
  9. Spokojnie Panowie ja regenerowałem turbo przy 130tyś. Wygląda na to że w M47 to norma :) pozdrawiam Kulas.
  10. Eh dobrze skoro tak uważasz niech tak będzie. Może ja miałem jakiś chiński tunel wsadzony oryginalnie :D
  11. Boruta... Dobra czaje, trzeba szukać innych. Dzięki za info. Kulas.
  12. Niestety kolego ale w tym przypadku nic się nie dało wyjąć. "zaślepka była zespolona z całym tunelem" :)
  13. Nie ma szans coś pokombinować z tymi matami ? Niby na realoem mają inne numery ale kształt bardzo podobny. Kulas.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.