Skocz do zawartości

DABCARS

Zarejestrowani
  • Postów

    36
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E46 316TI COMPACT

Osiągnięcia DABCARS

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. DABCARS

    [316ti] N42 woda w oleju.

    Witam Nikt z was koledzy nie miał podobnego przypadku?Bylem w serwisie zrobili test na zawartość spalin i odesłali do domu z diagnozą aby jeździć i obserwować bo oni nic nie widzą.Jakiekolwiek pomysły bo jestem już w kropce. Pozdrawiam
  2. DABCARS

    [316ti] N42 woda w oleju.

    Witam Wycieków brak,płyn jest czysty,pod korkiem wlewu oleju jest czystko.Przewody nie są sztywne po nagrzaniu,chłodzenie jest ok,mam na myśli ze kreska po nagrzaniu cały czas na środku wskaźnika od temperatury.Co do testów o których pisałeś to nie znalazłem nic takiego na alledrogo.A co jeżeli chodzi o podstawę filtra oleju lub chłodnicy oleju która jest do niej przykręcona,czy jest możliwość ze uszczelka pomiędzy nimi jest uszkodzona? Inne pomysły koledzy? Pozdrawiam
  3. DABCARS

    [316ti] N42 woda w oleju.

    Witam Mam mały problem z moim BMW.Przy ostatniej kontroli stanu płynu chłodzącego stwierdziłem ze w chłodnicy brakuje około 300ml płynu.Po uzupełnieniu płynu sprawdziłem stan oleju i znalazłem na końcu bagnetu kilka kropek białego szlamu czyli w moim rozumiewaniu płyn dostał się do oleju.Czy mam rozumieć ze jest to początek uszczelki pod głowicą czy jest jakaś inna możliwość gdzie płyn może dostać się do oleju,mam na myśli np chłodnice oleju lub podstawę filtra oleju.Zanim oddam go do warsztatu chce sprawdzić samemu wszystko to co mogę aby uciąć koszty.Dodam ze samochód jeździ bardzo dobrze,nie dymi,odpala bez problemu żadne kontrolki nie świeca,nie zauważyłem żadnych zmian w pracy silnika.Na obecna chwile samochód ma pewny przebieg 120tys km. Z góry dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
  4. Witam Panowie czy sa jakies domowe sposoby na sprawdzenie tych czesci? 16146766942 (Zespół pompujący prawy) 16146755880 (Pompa ssąca strumieniowa 16116768788 (Czujnik poziomu paliwa lewy) Jezeli nie ma to czy po podpieciu pod komp jest mozliwosc ich sprawdzenia? Z gory dzieki za odpowiedz. Pozdrawiam
  5. Witam Widze ze nici raczej z tych spoilerow wiec mam inny plan.Znajomy ma E46 Compact z M-Pakietem i myslalem o przelozeniu zderzakow i progow.Pytanie tylko czy zderzaki i progi z M Pakietu pasuja bez zadnych przerobek co zwyklego Compacta?Czy nadkola,wzmocnienia zderzaka i takie tam sa identyczne czy trzeba bedzie cos przerobic? Pozdrawiam
  6. Witam Nie chce zasmiecac forum ale nie znalazlem nigdzie dokladnej odpowiedzi na moje pytania. Mianowicie chcialbym spytac czy ktos z kolegow wie jaki olej powinien byc wlany do skrzyni (manual) i dyfra chodzi mi o specyfikacje.Czy jest to jakis specjalny olej BMW czy mozna go zastapic Castrolem Motulem ITP Jezeli chodzi o silnik to zdecydowalem sie na 5W30 i chcialbym Castrola Edge lecz czytajac wasze opinie na temat Castrola troche sie zastanawiam.Wiekszosc pisze Motul lecz ja mieszkajac w Francji nie slysze za duzo dobrych opinii na temat ich produktow. Pozatym powiem szczerze ze kupilem kiedys Motul i wlalem go do skrzyni w lawecie lecz skrzynia stala sie bardzo glosna i po 1000km zostal zmieniony na Valvoline Wiem ze gdybanie o olejach to nie konczacy sie temat bo kazdy ma swoje racje oraz dobre i zle doswiadczenia z Castrolem Mobilem Motulem ITD dlatego najbardziej zalezy mi na specyfikacji oleju a nie na Firmie Z gory dziekuje za pomoc Pozdrawiam
  7. Witam Czy ktos moze wie gdzie mozna kupic dokladki zderzakow do E46 Compact? Moze ktos z kolegow juz przerabial ten temat i wie gdzie cos takiego oprocz EBAY.DE mozna kupic? Szukalem na allegro i po necie ale nic nie znalazlem wiec bede wdzieczny jezeli ktos moze cos poradzic. Z gory dziekuje za pomoc.
  8. Witam A czy przy odkrecaniu pokrywy trzeba na cos uwazac,mam na mysli ze najpierw odkrecic to a pozniej tamto.Z tego co widzialem to kilka srub trzyma cos wiecej niz tylko pokrywe zaworow,oczywiscie moge sie mylic. Moze ktos ma jakas stronke lub cos podobnego gdzie opisany jest demontaz pokrywy zaworow? Z gory dzieki za pomoc Pozdrawiam
  9. Witam Moj problem powoli sie wyjasnia a wraz z tym pojawiaja sie nowe pytania.Musze zdemontowac pokrywe zaworow lecz z powodu tego ze silnik siedzi gleboko w komorze i czesc pokrywy jest zakryta przez filtr kabiny,chcialem spytac jak prawidlowo sie do tego zabrac.Nie chce niczego polamac a mysle ze nie jeden kolega z forum juz przerabial temat sciagania pokrywy zaworow i na pewno bedzie mogl udzielic cennych rad.Chodzi ogolnie od czego zaczac i czy filtr oraz cala jego obudowa jest odkrecana itp. Z gory dzieki za pomoc. Pozdrawiam
  10. Witam Zalozylem post kilkanascie dni temu o tresci 285A ale nic,absolutnie zero odpowiedzi.Tak wiec jestem w kropce i sam juz nie mam pojecia co robic.Bede musial znalesc chwile zeby sie zajac tym autem albo oddac je do Serwisu BMW i niech oni sie tym zajmna. Narazie mam jeszcze troche czasu wiec moze jeszcze ktos cos napisze. Dzieki za pomoc Pozdrawiam
  11. Witam To prawda jest tam mowa o czujniku ale jest tez wyraznie napisane ze 285A dotyczy sie silniczka VVT czyli mowa chyba o Valvetronic. Jaki czujnik ty masz na mysli i gdzie on sie znajduje bo z tego co ja widze to oni cos wspominali o Valve Timing Sensor tylko nie bardzo wiem gdzie go znalesc.W pierwszym poscie ktos napîsal ze pod pokrywa zaworow ale moge sie mylic, wiec prosze o potwierdzenie bo na schemacie silnika nic nie widze takiego. Ogolnie z tego co czytam to wiekszosc przypadkow z 285A tyczy sie Valvetronic czyli silniczka.Tylko skoro to wina silniczka to dlaczego auto odpalalo wczesniej a teraz przestalo.Sam juz nie wiem co robic z tym samochodem bo malo jakos pomyslow do naprawy.Napisze jeszcze na forum u Niemca moze oni jeszcze cos madrego napisza. Ps czy ta cala INPA jest naprawde tak dokladna ze jak pisza niemcy pokazuje dokladnie co jest uszkodzone a nie ogolny opis bledu i gdzie znajduje sie ten Valve Timing Sensor. Pozdrawiam
  12. Witam Wszystko rozumiem tylko ze ja podalem kod 285A a ty piszesz o 258 a to chyba cos innego no chyba ze sie myle co jest mozliwe.Moj opis pochodzi z niemieckiego forum i ze strony ktora podal mi ktos chyba z forum. To jest strona z ktorej spisalem opis bledu http://realitypod.com/2012/06/bmw-complete-diagnostic-fault-code-list-e36-e46-e90-and-more/ Na tej stronie jest napisane ze 285A to Variable Valve Gear Servomotor Monitoring i tak tez zostal opisany blad przy robieniu diagnozy.Niemiec z ktorym pisalem na forum tez napisal ze ten blad oznacza to samo co napisalem i ze jest to wina silniczka Valvetronic lub walka.Napisal tez ze on poleca podlaczenie auta pod cos co nazywa sie INPA bo ponoc jest bardzo dokladna i powinna wskazac gdzie dokladnie lezy problem.Nie znalazlem nikogo z Inpa wiec pojawil sie gosc z tym Snooperem. To jest forum na ktorym pytalem co oznacza ten blad. http://www.motor-talk.de/forum/285a-ventilhubstellglied-drehrichtung-unplausibel-t4090615.html?page=1 Dzieki za pomoc i dalsze pomysly. Pozdrawiam http://www.motor-talk.de/forum/285a-ventilhubstellglied-drehrichtung-unplausibel-t4090615.html?page=1
  13. Witam Wszystko rozumiem tylko ze ja podalem kod 285A a ty piszesz o 258 a to chyba cos innego no chyba ze sie myle co jest mozliwe.Moj opis pochodzi z niemieckiego forum i ze strony ktora podal mi ktos chyba z forum. To jest strona z ktorej spisalem opis bledu http://realitypod.com/2012/06/bmw-complete-diagnostic-fault-code-list-e36-e46-e90-and-more/ Na tej stronie jest napisane ze 285A to Variable Valve Gear Servomotor Monitoring i tak tez zostal opisany blad przy robieniu diagnozy.Niemiec z ktorym pisalem na forum tez napisal ze ten blad oznacza to samo co napisalem i ze jest to wina silniczka Valvetronic lub walka.Napisal tez ze on poleca podlaczenie auta pod cos co nazywa sie INPA bo ponoc jest bardzo dokladna i powinna wskazac gdzie dokladnie lezy problem.Nie znalazlem nikogo z Inpa wiec pojawil sie gosc z tym Snooperem. To jest forum na ktorym pytalem co oznacza ten blad. Dzieki za pomoc i dalsze pomysly. Pozdrawiam http://www.motor-talk.de/forum/285a-ventilhubstellglied-drehrichtung-unplausibel-t4090615.html?page=1
  14. bez wlaczonego silnika gdyz nie moge go odpalic.ostatnio jeszcze odpalal a teraz juz nie chce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.