Skocz do zawartości

bolekf2

Zarejestrowani
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 318 1999r.

Osiągnięcia bolekf2

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Sprawdzałem, że w M52B25 sygnał obrotów wychodzi z pinu 36 ECU silnika, na pin 20 (biała wtyczka) licznika. Po sprawdzeniu wiązki wszystko wydaje się w porządku, jest przejście. Dla pewności przewód został całkiem odcięty i podłączone zostało obejście i dalej obrotomierz nie drgnie. Podmieniłem licznik z 6 cylindrówki (ma wyskalowany prędkościomierz do 260, 4-cylindry ma do 240), po podmianie licznika obrotomierz nadal nie działa. Podłączony został komputer, podczas diagnostyki obroty sę jak najbardziej widoczne. Czy ktoś mógłby sprawdzić, czy w M52B25 za obroty odpowiedzialny jest pin 36 i powinien być podłączony do 20 w liczniku? Można jakoś sprawdzić sygnał obrotów, czy wychodzi z ECU? Może jest możliwość wzięcia sygnału obrotów z innego miejsca niż ECU silnika? Numer sterownika silnika to Siemens 1 429 861, 5WK9 0322, DME MS41.0
  2. Witam mam problem po swapie z 1.8i na 2.5 M52B25. Silnik przełożony razem z wiązką. Immo odblokowane. Jeździ wszystko jest ok., jedynie co nie działa to wskazanie obrotomierza, ekonomizer i wskaźnik temperatury. Może ktoś dysponuje schematem i podpowiedziałby jak zmodernizować wiązkę i czy trzeba wymienić licznik, żeby wyżej wymienione wskazania działały jak trzeba?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.