Skocz do zawartości

RomeQ

Zarejestrowani
  • Postów

    38
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 530dA t 2002
  • Lokalizacja
    Kraków

Osiągnięcia RomeQ

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Dziś przejechałem jakieś 500km. Świecko - Warszawa (A2). Przy 130km/h tempomat pokazał na kompie 7,6l/100km. Temp na zewn. ok -1,5 do 0,5. Temp na zegarze w trasie powyżej pierwszej kreski ale wskazówka nie była w pionie
  2. Witam, byłem u znajomego i przy pomocy serwisu wymieniłem ten przekaźnik. Jest on w skrzynce z ECU, po prawej stronie pod filtrem kabinowym (strona pasażera). Teraz chodzi jak trzeba. Mój numer przekaźnika to: 12212246919, czyli nr na przekaźniku jaki widnieje to ten: 2246919. Widać, jak forum wpływa na Allegro. Pod temat, handlarze wyszukują części, he he :D
  3. Na pewno jest po prawej stronie w białej skrzynce ze sterownikami pod prawym filtrem kabinowym
  4. Czy ktoś osobiście wymieniał e39 530d po lifcie sterownik (nie przekaźnik) świec żarowych. Nie ma go przy pdszybiu koło filtra kabinowego. Poszły chyba świece i ciężko zapala. Komputer na dokładnej (głębszej diagnozie) pokazuje uszkodzony sterownik. Widzę, że nikt tu nie porusza tego tematu przynajmniej w e39
  5. Kładziesz specjalną żywicę i potem ja polerujesz. Mocna jak kamień, nic ją nie weźmie. Zabierzemy robotę lampiarzom. Normalnie to bym tego nie podał. Ale proszę nie robić na tym kasy krojąc na innych ludziach. To do pomocy dla użytkowników forum. Może kiedyś ktoś mi za to pomoże. Już taką pomoc uzyskałem przy wymianie oleju w skrzyni.
  6. W punkcie 4 piszesz, że "i nakrętką viscozy kladziemy na krążku". Po jaki kij nakrętka na krążku, skoro od góry będzie się lał olej?
  7. Piszecie o myciu i ścieraniu. To robota dla cierpliwych. Dajcie to zrobić zaprzyjaźnionemu lakiernikowi albo wytłumaczcie mu jak ma to zrobić. Jest sposób na zabezpieczenie klosza po wypolerowaniu. Inaczej będzie znowu matowieć- to normalne. Przy nowych lampach jest zabezpieczenie kloszy przed matowieniem ale ściera się z czasem po myjkach ciśnieniowych i soli na naszych drogach (wredne działanie służb utrzymania dróg). Żeby zatem zabezpieczyć klosz wypolerowany przed matowieniem trzeba zrobić pewien proces.... opracowany przez mojego kolegę. Jest skuteczniejsze niż oryginał nie matowieje i nie ciemnieje. Pół roku nad tym pracował....
  8. Brać paliwa tylko czyste mineralnie, nie brać z estrami, czyli syfiaskimi dodatkami (bo polskie normy są do kitu) Niech sobie wleją do garnka i ugotują makaron na tym żółtym moczu. Kupujcie ON tylko koloru bardziej zielonkowaty (jak jest oczko na dystrybutorze)
  9. Jak myślicie o ekonomicznym jeżdżeniu, tankujcie tylko na stacjach, które mają ON mineralny, nie kupujcie ON z estrami. Ten ostatni jest w wielu stacjach. Można go łatwo rozpoznać. jest bardziej żółty. natomiast mineralny (bez tych dodatków powodujących większe spalanie) jest koloru bardziej zielonkowaty. W dystrybutorze powinno być oczko szklane, gdzie widać kolor. jak nie ma, bo kombinują, to proście o informacje czy posiada ON w ich stacji estry. Niektórzy nie wiedzą o czym mowa. Ale to wstyd dla stacji, jak robią miny i nie wiedzą o czym mówisz. W PL są inne normy (gorsze) dlatego na zachodnim ON dalej zajedziesz i lepiej jedziesz. Pozdrawiam
  10. Spytaj kolegę i nicku BMW_NAVI_GARAGE, On miał taki wynik w swojej Buni
  11. Dziwne. przejechałem dziś przez pół Polski, częściowo przez A2 w dwie strony (140-160km/h). W jedną stronę trochę podeptałem (bez przesady, nie było katowania). Raz mierzyłem się z E38 chyba na benzynie, to przeleciałem 210 przez kilka sekund. Spalił mi w jedną stronę 8,4l/100km. Z powrotem na A2 w kierunku W-wy jest ruch tylko jedną stroną. Przez ten kawałek jechałem 85km/h, wyzerowałem wszystko i pokazywał 6,3l/100km. czy to nie za dużo? Powinno spaść poniżej 6l. Znajomy miał rekord przy 130 na autostradzie tempomat 5,4 ale w sedanie
  12. 530D touring. M57 spalił na 500km po naszej A2 około 7 literków przy średniej ok 120km/h; jechałem mniej więcej 140km/h Po mieście około 8l/100 przy niedeptaniu. Teraz mam mniejsze bo zrobiłem nowy soft do silnika i skrzynki aut. Jak polecę w Polskę to zobaczę ile weźmie. Tankowanie tylko na Shell lub BP, żadnych tanich paliw. Polskie normy są okrutnie bezczelne, gdyż dopuszczają dolewanie do 100% ON kilkanaście procent oleju ECO i to jest chore do potęgi entej . Dlatego nowe silniki dostają po pompowtryskach i ludzie narzekają. Lejcie najlepsze paliwo jakie macie w mieście i tylko ze sprawdzonych stacji, a nawet z dodatkiem do ON kupionym od Castrola. Na pewno nie wleję w O.....e.
  13. Skorzystałem i polecam. Sympatyczna fachowa obsługa i można porozmawiać U mnie wgrane dwa sterowniki do skrzyni i silnika. Będzie jeździło :D
  14. Mam swoją 530D automat. jest zadbana (z Niemiec). Wymieniłem filtry na MANN za dwa - oleju i powietrza zapłaciłem 119 zł, za olej 180zł., kupiłem tarcze przód i klocki. Za wszystko dałem 1000zł i jeżdżę aż miło. Wymieniłem też olej w skrzynce. Polecam 530D ze sprawdzonego źródła. Warto zapłacić akcyzę za sprowadzenie i cieszyć się dobrym stanem auta. Mogę dać namiary na 100% człowieka (uczciwość) na kupno sprawdzonego auta od prywatnych ludzi w Niemczech. Sam skorzystałem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.