Na spokojnie sobie ogarniesz swoją galerię 😀
Nie wiem za dużo o kosztach napraw, bo większość usterek pokryła gwarancja, a reszta to zwykły serwis. Filtry i oleje to groszowe sprawy, świece czy hamulce też były w pakiecie serwisowym, więc nawet nie wiem ile to kosztowało. 540i miałem 5 lat. Z usterek, na gwarancji wymieniałem jedynie aktywną przekładnię kierowniczą, dotykowy panel sterowania klimatyzacją i pompę cieczy chłodzącej. Poza tym czysta eksploatacja, nic się z tym nie działo. W zawieszeniu wymieniałem tylko wahacze rozprężne (4k z tego co pamiętam). A, przepraszam. Jak sprzedawałem to na przedzakupowym sprawdzeniu auta wyszło, że ogrzewanie postojowe nie działa (pech sprzedającego, 3 tygodnie wcześniej jeszcze działało). Musiałem wymienić jakąś pompkę za kilka stówek. Nic wielkiego. W 550i na razie zupełnie nic się nie dzieje. Mam to auto niespełna rok, więc jeszcze ponad 4 lata BRI oraz tyle samo pakietu serwisowego (choć tu należy dodać, że trzeba dopłacać za częstsze wymiany oleju, bo pakiet przewiduje interwał co 30kkm, a ja pierwszą wymianę robię po 2000km, a potem co ok. 10kkm, w 550i może nawet będę robił co 8kkm, bo to jednak bardziej wysilony motor/piekarnik - ciepła generuje tyle, że można na nim steki smażyć).