Przecież kulturalnie napisałem, że poproszę o konkretne argumenty i rzetelne opracowania, z których jasno będzie wynikało dlaczego lepiej zastosować produkt A, a nie produkt B. I żeby każdy samodzielnie mógł się zapoznać z tymi argumentami, a potem podjąć najlepszą dla siebie decyzję. Póki co żadnych argumentów nie dostarczyłeś tylko same ogólniki i jeszcze się oburzasz, że ktoś może mieć inne zdanie. Rozebrałeś silnik? Super. Ale to wciąż średnio mierzalny argument. Na stan tego silnika wpływ miało wiele innych czynników. Gdybyś rozebrał tych silników np. 100 i połowa by jeździła na jednym oleju, a połowa na drugim to już można by było pokusić się o jakieś rzetelne wnioski i porównania, choć i tutaj trzeba by było uwzględnić sposób użytkowania.
Tak, wiem w czym 5W40 jest lepszy od 0W30. Wciąż mnie to jednak nie skusiło do zmiany, bo wiem również w czym 0W30 jest lepszy od 5W40. Nie mieszkam na stałe w gorącej Hiszpanii, nie upalam po torze wyścigowym, temperatura oleju czasem dochodzi do ~100C, ale praktycznie nigdy jej nie przekracza. Do tego wymieniam oliwę dużo częściej niż nakazuje rozsądek. Nie widzę tu warunków, żebym koniecznie musiał stosować inny olej niż dotychczas. Ale nawet mimo tego chętnie zapoznam się z materiałami, które mogłyby sprawić, że zmienię dotychczasowe zdanie. Tyle tylko, że nie mogę się doczekać konkretów, bo zamiast napisać coś ciekawego i wartościowego wolisz wypisywać jakieś głupoty o klapkach i udawać wszechwiedzącego. Masz okazję podzielić się wiedzą, skorzystaj.
I wolałbym, żebyś się skupił na merytoryce zamiast na personalnych wycieczkach lub na wypowiadaniu się w liczbie mnogiej, że niby w imieniu wielu osób piszesz.