Skocz do zawartości

conner001

Zarejestrowani
  • Postów

    278
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    F87 :)
    G01 30i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia conner001

  1. Wszystko zgodnie z planem 🙂 auto juz w produkcji.
  2. U mnie podali termin produkcji na 3 tydzień 2024 - zamawiałem w sierpniu
  3. mam nalotu prawie 100kk i nadal banan na twarzy. Nie za bardzo rozumiem o co chodzi co złego w serwisowaniu ???. Jeżeli chodzi o nowe m2 to nadwozie to kwestia gustu
  4. conner001

    Silnik

    tylko statycznie. Tak zaleca ZF
  5. U mnie (a właściwie u mojej żony) spalanie w 30i w mieście to jakieś 9,5-11. Autostrada to zależy od warunków atmosferycznych (wiatr, deszcz itp.) ale tak przy prędkości 160 wychodzi w granicach 11-12. Ostatnia trasa do Włoch i z powrotem zrobione ok. 3000km wyszło 8,2. Średnia z ostatnich 50.000 to 10
  6. W M2 jest dwusprzęgłowa skrzynia więc wymiana max co 60kk. BMW od dawna twierdzi że się nie wymienia. W pozostałych automatach producent czyli ZF zaleca wymianę pomiędzy 80-120 kk. Tak samo z olejem w silniku wymieniać co 10-15kk a nie 30.
  7. conner001

    Olej do S55

    To było pytanie retoryczne :lol: ale dzieki za linka
  8. conner001

    Olej do S55

    A nie mają czasami trochę wspólnych części?
  9. Miałem swego czasu 328ix i nic z silnikiem się nie działo. Faktycznie cześć silników N20 miało problem z pompą oleju ale to głównie z tego co wiem dotyczyło egzemplarzy gdzie olej wymieniano jak BMW wskazywało czyli co 30kk
  10. Zgadzam się powyższe objawy występują przy standardowym zawieszeniu. Przy adaptacyjnym lub M prowadzi się prawidłowo. To juz moja 4 maszyna ze stajni BMW i na prowadzenie nie mogę narzekać.
  11. A dlaczego nie polecasz 220 albo 228?
  12. u mnie działa w 9/10 przypadków
  13. U mnie jest tak samo. Problemem jest wpięcie gniazda, które wymaga obrotu w celu jego całkowitego zapięcia. Blokuje część, która potem wpina sie w osłonę gniazda. Nie trzeba nic ciąć i piłować. Wystarczy przyjąć inną taktykę zapinania bagażnika. Najpierw wpinamy i blokujemy gniazdo elektryczne, a potem montujemy bagażnik na haku. Przewody są wystarczające żeby zrobić to samodzielnie. Demontaż w odwrotnej kolejności :D Uwaga !!! zwróć uwagę na kable przy zamykaniu blokady haka. Przewody często "pchają" się pod nią przez co łatwo można je zgilotynować.
  14. Żona śmiga 3.0i i jest zadowolona. Mówi że duża różnica co do "klekota" :D Chyba chodzi jej o komfort :D Silnik daje spoko radę w tej budzie a i spalanie w miarę tak średno ok 10.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.