Skocz do zawartości

gemba

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    często zmieniam :)

Osiągnięcia gemba

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. gemba

    DO KASACJI

    Prośba do moderatora o kasację tematu. DO KASACJI
  2. Witaj. Jestem w trakcie swapu N42/M54 i stanąłem na elektryce, a dokładnie wzbudzeniu alternatora. W opisanym przez Ciebie temacie nie ma już zdjęć które wiele by mi pomogły. Czy mogę liczyć na jakieś wsparcie z Twojej strony? Czy mógłbyś podesłać fotki z tego tematu? Z góry wielkie dzięki :) BTW czy nie wiecie czemu nie można wysłać PW? Spłodziłem wiadomość, ale przez pare dni wisi w "DO WYSŁANIA" i faktycznie nie wysyła się :(
  3. Prosze o rozkodowanie: Wbadh31080by01433
  4. Witam. Proszę o rozkodowanie : WBACE51080EN62836
  5. Witam. Obiekt zainteresowań to E46 320d sedan z 2002 roku. Problem jest następujący: na dobrze przetestowanym fejsie (odbII), po podłączeniu do akurat tego e46 wszystkie moduły w INPA lub DIS przeskakują w "quick" w ciągu 5 sekund. Próba wejścia do jakiegokolwiek modułu kończy się komunikatem z zakończeniem "interrupted". Automatyczna detekcja w DIS nie działa, trzeba manualnie wybierać. Nie mogę sprawdzić dosłownie ani jednego modułu. Poza tym auto normalnie działa. Fejs bez problemu czyta pozostałe e46 i e39 na obdII. Co to może być? BTW Jedynie pare dni temu był problem z odpalaniem, ale okazała się słaba masa na rozruszniku.
  6. Problem rozwiązany, zamykamy temat ;-) Powodem była słaba masa na rozruszniku.
  7. Z diagnostyką jestem "za pan brat" :) EWS nie da się zresetować bez podłączenia do modułu, a takowego brak.
  8. Witam. Takiego przypadku nie miał chyba nikt... po przekręceniu kluczyka w stacyjce na zapłon zaświeca się kontrolka ładowania i gaśnie, po czym mruga na czerwono kontrolka oleju w odstępach 2 sekundowych, tak z 3x po czym znowu zapala się kontrolka ładowania a wraz z nią oleju i tak zostają. Próba odpalenia auta i cisza, rozrusznik ani drgnie, zero odgłosów. Czyli mamy dziwnie zachowujące się kontrolki ładowania i smarowania, brak rozruchu. Poza tym wszystko w aucie działa jak powinno. Dodam, że przy włączonym zapłonie słychać pompę wtryskową (ciche syczenie), i wszystko inne. Światła działają, radio gra... wszystko działa. Pilot w kluczyku zamyka zdalnie, więc pewnie działa też... A auto nie odpala :-( Sprawdziłem : - aku (jest 12V) - zasilanie pod maską na + (jest 12V) - pukałem w rozrusznik długą breszką (bez efektu) - odpinałem aku (bez efektu) - DIS także nie chce zaczytać modułów, przeskakuje wszystkie po kolei, brakuje też automatycznej ident. po VIN - wszystkie bezpieczniki (w schowku, w skrzynce ze sterownikiem silnika, duże nad akumulatorem) - ogranoleptycznie sprawdziłem kable na rozruszniku, wyglądają dobrze.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.