Skocz do zawartości

straszny

Zarejestrowani
  • Postów

    39
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O straszny

  • Urodziny 23 Października

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    f30 328i 2012
  • Lokalizacja
    W-ch, Ś-ce, Ś-ca

Osiągnięcia straszny

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. zmieniona wartość w FEM_BODY> 3064 LCECONFIGURATION> LCE_BEL_LIN_VAR =>BEL_FLC_NSW_NSL bo taki przycisk teraz mam założony i błędu nie ma :cool2: Dzięki za pomoc
  2. Super, dzięki za ekspresowa odpowiedź alb3rt :cool2: , a byłem pewny że zmiana wersji wystarczy. Dziś sprawdzę czy będzie ok, Dodatkowe pytanie - możecie pomyśleć totalny amator że o takie sprawy pyta - ale wolę zapytać niż bredzić głupoty lub powtarzać błędy, Co oznacza FA, skrót FA w drzewie VO ? Co do VO - to wiem że jest to Vehicle Order - można powiedzieć z jakim wyposażeniem wyjechał z fabryki, a co oznacza FA ? jest jakieś rozwinięcie ? znalazłem FA- Fahrzeugauftrag to samo znaczenie po niemiecku :roll: Wynika z moich poszukiwań że FA-> VO jest tożsame.
  3. Całkowicie zapomniałem że napisałem ten post, Dzięki Din za zainteresowanie, widzę że jako jeden z niewielu naprawdę pomagasz bezinteresownie.. Tematu nie rozwiązałem, bo auto już w tym czasie było wystawione na sprzedaż miałem pilną potrzebę $$, a PDC sobie leżało od roku w szafie, postanowiłem włożyć aby zwiększyć atrakcyjność i żeby mi to PDC nie zostało, bo po co?! Tymczasem znalazł się klient i stwierdził że sobie to ogarnie. Więc odpuściłem. Jeszcze raz Dzięki Din
  4. Panowie, nie chciałem zaczynać nowego tematu więc odkopuje ten... Mianowicie wczoraj byłem świadkiem wymiany przełącznika świateł w f25 2017 usa - oczywiście na przełącznik europejski wyglądający tak samo jak ten USA tylko że z przyciskiem tylnego Przeciw mgielnego. Robił to jakiemuś gościowi mój znajomy który bawi się elektroniką, nie tylko bmw ale też inne. Po założeniu przełącznika od wersji EU bodajże 2016 wszystkie światła działają idealnie, zero kodowania itp... jak to możliwe? Mógł mieć już kodowanie na te światło? Dopiero co przyjechał z USA. Ale nie o tym chciałem głownie napisać, mam też swoje f30 tylko że 2012 z USA, dowiedziałem się że wystarczy przerobić przycisk i kodowanie i to powinno działać. W moim przypadku nie było tak łatwo ale po przekodowaniu mapowania lamp przeciwmgielne działają. Byłe m i jestem ambitny i chciałem zrobić jak w oryginale(podświetlenie przycisku i znaczek) i zamówiłem przełącznik z EU Zamontowałem i wszystko ok. Ale... No właśnie, wszystko działa ale jak zrobię skan na błędy wywala mi błąd przełącznika/kodowania, nie pamiętam w tej chwili(później wyedytuje) dokładnie błędu ale było to coś BIL switch/ encoding. Jak dla mnie to kwestia zmiany VO na EU, albo jakiegoś dodatkowego kodowania. Ktoś zna przyczynę błędu i jak go rozwiązać. Kolega który robił f25 podpowiedział mi tylko że on nigdy więcej nic nie robił oprócz założenia przycisku i ewentualnego mapowania lamp. Nie wydaje mnie się że to jest do końca dobrze zrobione podjechałem do niego za 3 dni i rheingoldem zrobiłem skan i to samo w tym f25 błąd przełącznika, może z pozycji użytkownika auta nic nie widać ale po podłączeniu do kompa wywala błąd, nie przeszkadza to w użytkowaniu ale mam wrażenie że to jest nie do końca zrobione i należy powalczyć z wyposażeniem.
  5. Cześć, Szczerze mówiąc nie pomyślałem o tak prozaicznej sprawie jak Vin Dopiero wieczorem albo jutro będę przy aucie żeby coś podłączyć. Wtedy się odezwę. Dzięki
  6. posiadam x1 e84 06.2015 z samego końca przed zmianą na F. Dołożyłem sobie tylne PDC dodałem Moduł PDC wg numeru najświeższy wszystko podłączone wg instrukcji retrofit dla tego modelu. Dodałem $507 do FA, i niby wszytko było by ok ale należy zrobić jeszcze sg codieren na 2URAD - RADIO PROF - lecz ciągle wywala mi błąd coapi 2020. W tym module mogę zrobić tylko sg reset. Wszystko robie kablem k+dcan i ncs, mam dateny świeże i ciągle jest ten problem. Inpa działa, kodowanie i dostęp do innych modułow też jest ok. Niby wszystko jest ok bo z tylnych głośników dochodzi dźwięk w miarę zbliżania się do przeszkody rozpoznaje lewą prawą stronę... ale na wyświetlaczu ciągle pokazuje na czerwono - tak jak bym już stał przy przeszkodzie i tak jest cały czas. Czy to może być problem właśnie z sg codieren 2URAD ze nie da się zrobić? Znalazłem kilka postów na zachodnich forach i większość pisała o problemie z kablem ale znalazłem też odpowiedzi że dało się zrobić sg codieren ale po zmianie na najnowsze Daten Jeśli ktoś zna sprawę i wie że to nie jest problem, proszę o podpowiedź, jakich datenów użyć(link do pewnych baz będzie zbawienny), a jeżeli jest to problem kabla proszę o potwierdzenie. Pozdrawiam,
  7. No tak mi się wydawało że to nie jest normalne, a czemu pytałeś czy był olej wymieniany? A co do brzęczenia to na razie nie udało mi się nagrać lepszego filmiku bo nie mam nawet chwili czasu, tyle roboty:/ Ale zrobiłem test na zimnym i odpiąłem wtyczkę która odpowiada za zawór w wydechu i na zimnym nic się nie zmieniło może ciut mniej brzęczy i tylko wydaje mi się że ciut głośniej i bardziej basowo gada. Kumpel mówi że u niego tego nie ma a że on nie mieszka tu gdzie ja to ciężko mi samemu to określić bo dla niego to może być normalne a dla mnie nie. Pozdrawiam
  8. Co do ad2. czy te syczenie/brzęczenie powinno występować również na ciepłym silniku tak koło 80*C(olej) bo to nie występuje tylko na zimnym ale również jak się trochę rozgrzeje. Spróbuję nagrać lepszy filmik. Co do skrzyni kolegi to ten stuk z 24 sekundy to ten sam stuk co 2 poprzednie tylko 3x silniejszy, i tak jak pisałem występuje po zmianie biegów. Skrzynia miała zmieniany olej(choć niby nie zalecają w ASO) przy 110 tys km a teraz ma 145tyskm i to było ponad rok temu na początku 2011.
  9. Koledzy temat dotyczy także mnie więc nie będę zakładał nowego. U mnie wygląda to podobnie mianowicie jak jest zimny to po zapaleniu występuje takie brzęczenie i jeśli się nie mylę to po otwarciu zaworu na wydechu trochę ustępuję. Powiedzcie czy to jest normalne. Co to może być? Katalizator, bo na turbo to mi nie wygląda, mam te autko stosunkowo krótko i ciężko mi coś powiedzieć, może wypowie się ktoś bardziej doświadczony. http://youtu.be/0HBxB_fz8GY Oprócz tego jak jadę powoli gdzieś koło jakiegoś muru blisko to się odbija głos i słyszę właśnie takie brzęczenie/syczenie ale trudno to nagrać bo występuję szum od powietrza ale jest to trochę dziwne i tylko przy jeździe powoli nagrałem trochę jak wjeżdżałem z garażu ale nie wiem czy ktoś coś słyszy. to jest tak między 6-8 sekundą. http://youtu.be/unACm5mx4J0 Jak jestem przy temacie 335i to jeszcze zapytam o taki objaw który występuje u mojego kolegi w 335i z automatem. Mianowicie przy zapalaniu jest słyszalny i odczuwalny niewielki stuk, jakby ze skrzyni i najbardziej go słychać jak się zmieni bieg np z P wrzuci się na D a później znów na P i po ponownym rozruchu jest stuk. Jak się zostawi na P i nie zmienia biegu to za drugim razem zapala lepiej praktycznie bez stuku, co to może być ? Poniżej filmik i właśnie 2 pierwsze rozruchy są bez zmiany biegu a jak pomachał na D i z powrotem na P to już było lekkie jebn... co to może być ? http://youtu.be/n78UwhQjpW0
  10. Mam cholerny problem z działaniem NCS i DIS kodowanie, ncs wywala błędy Dis nie może się połączyć z EWS na samym początku, kabelek działa bo diagnoza działa wyśmienicie i w INPA I DIS ale kodowanie za cholerę :( może coś pomożecie w temacie, tutaj pisałem o swoim problemie :| http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=97&t=108441&start=165
  11. Witam wszystkich, mam wielki problem żeby cokolwiek zrobić w NCS ex lub w DIS- kodowanie z E90 na D-Can, chodzi o kodowanie. Kabelek mam taki jak ten z allegro - dostałem w spadku od kolegi http://allegro.pl/bmw-can-interfejs-usb-inpa-d-can-dis-obd2-w24h-pl-i2480207504.html INPA EA-90X śmiga aż miło wszystko bez wyjątku, w DIS z gotowca od Trandolfa działa bezbłędnie Diagnostyka, rozpoznaje automatycznie auto i można diagnozować wszystko itd. ale kodowanie nie działa:( inpa z gotowca też od Trandolfa działa ok tylko tyle że w niej nie ma E90 :D ale testowałem na e46 i gra ale juz NCS nie działa! albo nie wiem jak go uruchomić/skonfigurować... już tyle przeczytałem że sam się pogubiłem. W DIS zmieniałem opcję na fister i wydawało się że będzie lepiej bo po komendach żeby włączyć zapłon wyskakiwało okienko reading car data czy jakoś tak ale zaraz potem VIN and ZCS/FA cannot be read out from EWS... switch ignition of and on again, lecz nic to nie daje i nic nie mogę zrobić. Jak zmieniałem na fister to VM ma być of czy on ? Ma ktoś pomysł co może być nie tak ? Proszę o jakąś pomoc bo chcę sobie trochę popróbować ale nie idzie nic i jestem lekko podłamany takim stanem rzeczy :(
  12. Chyba nie doczytałeś na początku, ja chcę kupić takie auto w zasadzie to czekam na twardy dowód, i finalizacja. ale chciałem się upewnić czy nie będzie lipy później właśnie z odsprzedażą. Dziwi i zastanawia mnie fakt z czego wynika ten wpis w niemieckich dokumentach, dlaczego nie są one ujednolicone, dlaczego w niektórych autach jest jako 335 a w innych tylko 390l? Już powili się uspokoiłem i oswoiłem z myślą że będę miał w dowodzie wpis BMW 390l :D
  13. No właśnie na przeglądzie gościu napisał 335i ale babka w urzędzie powiedziała że jest w briefie 390L i ją nie interesuje że diagnosta tak napisał.
  14. Czyli można uznać to za normalne i niczym się nie przejmować? Podejrzewam że coraz więcej takich aut zacznie się pojawiać. A czy ktoś z was ma tak zarejestrowane auto w Polsce?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.