Tak, P0365 to błąd czujnika "B" położenia wałka rozrządu wylotowego, a nie jak zaznaczyłem na zdjęciu. Intake Camshaft Position Sensor ( Czujnik "A" położenia wałka rozrządu dolotowego ) - na zdjęciu żółta strzałka Exhaust Camshaft Position Sensor ( Czujnik "B" położenia wałka rozrządu wylotowego ) - z lewej strony względem żółtej strzałki ( obok wiązki przewodów ). http://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=UE31-EUR-02-2008-E87N-BMW-116i_16&diagId=11_4064 Kody błędów ODB2: http://www.totalcardiagnostics.com/support/Knowledgebase/Article/View/21/0/genericmanufacturer-obd2-codes-and-their-meaning https://www.obd-codes.com/p0365 W październiku 2016 znowu pojawił się problem. Silnik zaczął nierówno pracować i gasnąć przy odpalaniu. Podobne zjawisko pojawiło się w drugim samochodzie Mazdzie. Przypuszczam, że spowodowało to paliwo. W tym okresie raz kupiliśmy za namową V-Power Racing do 2-samochodów. W Mazdzie problem ustąpił po pewnym czasie i zmianie paliwa, a BMW zachowywało się dziwnie - raz dobrze, raz źle, silnik zimny lub na niskich obrotach potrafił pracować nie równo, czasem zapalała się na krótko kontrolka pomarańczowa "check engine" a następnie gasła. Na wysokich obrotach i większej prędkości było dobrze, a podczas jazdy w mieście, zapalaniu i niskich obrotach potrafił pracować nierównomiernie. Dzisiaj wykręciłem czujniki ( są zamienne ). Na czujniku "B", były poprzylepiane jakieś zanieczyszczenia z olejem. Wyczyściłem je i styki elektryczne złączy spryskałem preparatem do konserwacji styków IZOL. Czujnik ma właściwości magnetyczne i może te zanieczyszczenia ( np. opiłki z olejem ) powodowały zakłócenia w jego pracy. Na razie nic się nie dzieje i trzeba już wymienić olej.