Skocz do zawartości

lsliwka1

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    w trakcie kupna

Osiągnięcia lsliwka1

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. 17.02.12 - 46 376 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, płyn hamulcowy, hamulce przód 04.10.12 - 68 393 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, hamulce tył 23.10.12 - 68 877 km - sprzęgło kpl, koło dwumasowe, diagnostyka komputerowa pojazdu 12.02.14 - 103 789 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, filtr powietrza, filtr paliwa, płyn hamulcowy 29.01.15 - 126 891 km - zbiornik paliwa, przewody układu paliwowego, pompa wysokociśnieniowa paliwa, wtryskiwacze kpl, pompa paliwa, czujnik paliwa, diagnostyka komputerowa pojazdu 04.02.16 - 151 853 km - płyn hamulcowy, badanie techniczne, kontrola pojazdu Ostatni odczyt z kluczyka - 162 152 km - 06.07.16 Brak akcji serwisowych aktywnych dla danego pojazdu.
  2. No wlasnie wiem , tymbardziej ze mialem kilka aut z belgi , i tez po dzwonach , i zaden nie byl zadbany , kazdy miał jakąś przygodę chociazby parkingową
  3. A jakaś historię da się sprawdzić po samym vinie czy nr rej potrzebny tez
  4. Witam , jestesmy na etapie szukania jakiejś x1 , bmw będzie jeździć kobieta może wiecie coś o tym egzemplarzu , auto z belgii ale niby bezwypadek https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x1-perfekcyjna-skory-navi-alu-aso-oryginal-ID6BpTwq.html Vin w tytule
  5. Pozniej wkleje z inpy poki co daje z autocoma https://zapodaj.net/54be4d772ecfe.jpg.html https://zapodaj.net/6888b16dc01fb.jpg.html Usunely sie wszystkie Ale po skasowaniu po pewnym czasie wskakuje bląd 2af0 dodam ze check się nie pali
  6. Odgrzeje kotleta , dziewczynie zapalil sie check , podlaczam pod kompa a tu wszystkie bledy zwiazane z noxem + 2a98, skasowalem wszystkie , no i pozostaje 2af0 czasami sie skasuje i jest okej a czasami pojawia sie , auto to 116i , 95k km . Od czego zaczac ? Moze kabel gdzies przetarty ? Aa i jedno pytanie 116i po liftowe mialy jakies akcje serwisowe ?
  7. hmm zrobiłem trase 200 km wczoraj i wszystko chodzi igła, przynajmniej mi się tak wydaję
  8. mogę z takim cykaniem jechać zrobic trase 1000 km ?
  9. A więc tak mam problem , turbo wsadzone wszystko jest okej alee.... trochę kopci (wypala się wydech) ale , bardziej przeraża mnie puknięcie przy odpalaniu , pojawia się za każdym razem , ciężko je zlokalizować , gdzieś z pod spodu auta , dość mocne, przy gaszeniu go nie ma. Kolejny problem to cykanie, tykanie, wydobywa się jakby z okolic odmy, możliwe że to wtrysk ? hałasuje w taki sposób, mogę go porównać jedynie z dzwiękiem tykających popychaczy zaworów, które to hałosawaly mi w mazdzie 626 i też mam pytanie co do , jednych pomiatrów z inpy , nie pamiętam dokladnie ale to chyba selective mass value , czy jakoś tak , jutro sprawdzę jeszcze raz, i tam mam pokazane 4 cylindry i na pierwszym jest wartość 0.00 a na pozostałych trzech, wartości powyżej 0.00 około 0,20 przy dodawaniu gazu wartości na 3 cylindrach ulegają zmianie a na pierwszym cały czas 0.00 Jak to wygląda w praktyce, czy można się obawiać tych problemów, chcę autem wracac 1000 km do polski , i tam wjechać do znajomego na warsztat solidnie je przjerzec
  10. kurcze mam wracac tym autem z 1200 km do polski w przyszły weekend , kurcze takie niepewne to :P długo to kopcenie będzie, jak jee przyspieszyć , może na autobanie je przegnać ?
  11. turbo wymienione, wszystko sii, aleee.....kopci na siwo -błękitno , moze to być spowodowane że nie płukałem kata i reszty wydechu?? długo tak bedzie, czy ma coś to wspolnego z separatorem oleju, mam plastikowy i wyczyscilem go
  12. No te czyności co ty mam już za sobą pozostał olej i filtr oleju, z tym płukaniem to chyba też się wstrzymam, wymienie tylko olej 2 razy chyba
  13. Witam, mam pytanko czy wymianie turbo które uległo zniszczeniu, trzeba płukać silnik , czy wystarczy wyczyscic dolot, i zmienić z 2 razy olej i filtr ? Pierwsze zalanie olejem , zrobie z 200 km i później znów zmiana oleju na docelowy? Czy zastosowac jakaś płukanke? Jakieś czynnosci zalecacie przy zabiegu wkładania nowego turbo ?
  14. Witam, jak zwolennik w miarę dobrego grania w aucie, trzeba wymyślić coś do E46 Touringa, Tylko jest parę problemow co wykombinować W starym autku miałem zestaw 2-way + sub wszystko było pod aktywną zwrotnicą z radia clarion dxz788rusb, ale autko sprzedane pozstało mi tylko radio clariona i tweeterki prox t2 , wzmaczniacze i woofery sprzedane. Pierwszy problem : Zostawić radio Bmw rds business z cd i wyciągnąć z niego line out? (Seryjnie radio ładnie wygląda) , wydaję mi się że ten clarrion i ramka srednio będzie wyglądać , wtedy będę musiał zestaw 2 way podpiąć pasywnie na jakiejś zwrotnicy Albo zacudować i podłaczyć seryjne radio pod aux in w clarionie i mieć z niego aktywkę ? Co o tym myślicie ? Może macie jakieś pomysły jak to zrobić najtańszym kosztem, woofery hmm mysle na r6a , wzmaczniacze jeszcze niewiem, radioclarion można zawsze sprzedac Ps jedynie co podoba mi się jako zamiennik orginalnego radia to jakis duzy ekran 2 din tam , ale to znow koszta rosną
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.