Skocz do zawartości

MarioMc1

Zarejestrowani
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Było, E36 320 Cabrio, E46 330 CI, F20 118i R56, F20 LCI 118i
    Jest E65 745i, F10 520d B47, XC60 D4

Osiągnięcia MarioMc1

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. To tak na dokładkę :-) Kilka innych ustawień też jest spersonalizowanych pod dany kluczyk m.in * radio * klima * kolor ambiente i.t.p Podmieniłem kiedyś dla zabawy kluczyk żonie - Było wesoło :-) jak wsiadła do auta. Dodatkowo dany profil można zgrać na USB i przesiadając się do innego BMW można go wgrać i mamy nastawy z naszego auta.
  2. Hej, Ostatnio po sprawdzeniu pojawił mi się błąd 284E00 oxygen sensor after catalytic converte. Wypalanie DPF bylo normalnie, żaden komunikat na desce nie wyskakiwał. W programie nie pokazywało parametrów z sondy za katalizatorem. Auto wyładowało w ASO i po diagnostyce potwierdzili ze sonda za katem padła. Sonda wymieniona, błędu na razie nie ma, parametry pokazuje. :-) Przy okazji znalezione jeszcze dwie rzeczy pod autkiem do zrobienia, W tym przypadku nie chciałem się bawić w żadne zamienniki.
  3. Auto automatycznie ruszy tylko w ciągu kilku sekund po zatrzymaniu. Jeżeli będzie stało dłużej zawsze niezbędna będzie ingerencja kierowcy- pedał gazu, albo manetka żeby ruszyło. Jest to opisane w instrukcji i działa tak samo w każdym aucie z Stop&Go
  4. Wg mine zderzak do zdjęcia żeby dostać się do dolnych mocowań :-(.
  5. Prawdopodobnie była jakaś przygoda z tej strony. Pewnie jest pęknięty reflektor (od dołu) stad tez skropliny. Zdejmij prawe koło i prawe nadkole i będziesz widział czy będzie grubsze poprawianie czy tylko kosmetyka :-(
  6. Pod dekielek. Tylko na wyłączonych światłach :-) Choć ostatnio otwierałem reflektor LED i tam fabrycznie jest taki pochłaniacz !!! Była to KIA Optima.
  7. Miałem podobnie w poprzedniej. Niestety przypadłość lamp w tej serii BMW i nie tylko. Z wiekiem pojawia się nawet niewielka nieszczelność na styku klosza lampy i samej lampy. Najczęściej w dolnym narożniku. Dodatkowo na styku lampy i zderzaka w mokre dni i po myciu zawsze stoi woda. Jest to tez miejsce najbardziej niefortunne gdzie jest najmniejszy ruch powietrza Wew lampy i przy włączonej lampie ciepłe powietrze tam nie dociera i nie osusza, odpowietrzniki lampy są oddalone od tego miejsca ;-(. Wilgoc pozostaje i wykrapla się na szkle lampy. Na jakiś czas pomaga bardzo dokładne wysuszenie wnetrza lampy - słońce, ciepły suchy garaż plus otwarte dekielki i woreczki z paczek z elektronika pochłaniające wilgoć. Oczywiście temat załatwia poprawienie połączenie klosza z lampą - do zrobienia przez profesjonalna firmę zajmująca się naprawami tego typu. Niestety trzeba wyjąc cała lampe.
  8. Hej, U mnie wczoraj jadąc F20 obwodnicą mocniej wcisnąłem pedał gazu i Ping i wykrzyknik i Napęd . Niepełna moc ....... i tak dalej. Zjechałem w zatoczkę odczekałem żeby turbina zwolniła, zgasiłem silnik, odpaliłem komunikat zgasł. Przy lekkim traktowaniu gazu nic się nie wyświetliło do ok 100 auto jedzie normalnie nic się nie wyświetla. No to tryb Sport i gaz wciśnięty I Ping komunikat. Zjechałem, otwieram maskę i widzę zsunięty wężyk podciśnienia od sterowania turbiną przy osłonie silnika. Wężyk wsuniety na miejsce i Sport i pedał i wszystko gra :-). Przypomniałem sobie ze rano sprawdzając olej i płyny wsadzalem tam łapy i poprawiałem go bo był strasznie naciągnięty z przodu silnika. Widocznie nie zwróciłem uwagi ze jak go poluzowałem z przodu, to musiał się zsunąć trochę z króćca i ledwie się trzymał, a podczas jazdy ciśnienie go wypchnęło całkowicie ;-)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.