Skocz do zawartości

damian3619

Zarejestrowani
  • Postów

    89
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O damian3619

  • Urodziny 23.03.1981

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    2011 BMW 730d F 01
  • Lokalizacja
    Accrington

Osiągnięcia damian3619

Entuzjasta

Entuzjasta (6/14)

0

Reputacja

  1. Do lamp LCI przod i tyl wystarczy ci frm2 . Przednie lampy pasuja ,tylne jesli masz auto z 2006 roku to musisz pozamieniac piny w kostkach . Pisalem o tym w temacie . Poczytaj moje wczesniejsze posty . Jesli chodzi o przod Lci to przed zmiana frm na frm2 musisz pozamieniac miejscami 4 piny i pociagnac mase do kostki oraz zamienic pin pozycja 6 na pozycje 5 w obu lampach. a i nie sluchaj madralinskich ktorzy ci powiedza zeby zrobic mostek z szostego na piaty bo jesli trafisz lampy dynamic to bedziesz mial problem z zakodowaniem dlugich aby swiecil sam xenon. Jeden spec mi tak kiedys podpowiedzial i kilka tygodni dochodzilem co jest ze na dlugich nie swieca same xenony tylko wlaczaja sie wraz z nimi wewnetrzne zolte. Jesli bedziesz mial jakies pytania to zapraszam na priv.
  2. Najprosciej jest oddac komus ,aby to zrobil , ale niech niektorzy pomysla ,ze ludzie chca tez cos samemu robic we wlasnych autach,a nie oddawac do specy ,ktorzy w wiekszosci sa pseudo specami i robia ci jedno ,a w innych modulach i funkcjach robia jeden wielki burdel. Jestem tego zywym przykladem jak nasi fachowcy od BMW robia np updaty softow ,a pozniej po wgraniu softy nie od twojego modulu niedziala ci np dodatkowa pompa wody oraz wentylator,a dowiadujesz się o wszystkich bledach podpinajac się pod icoma bo starsze softy ci nie pokarza bledu softu tylko bledy rzeczy ktore nie dzialaja. Inni mi mowili ze jak nie mam MOST bus to zapomnij o doposazeniu go i dziś się smieje z nich bo bez specjalistycznych narzedzi i wczesniejszej wiedzy doposazylem auto w idriva oraz MOST. I jak bym oddawal auto za kazdym razem do speca to by mnie wykasowal ladne tysiace,a dalej bym mial kibel w aucie,bo jeszcze nie spotkalem się z gosciem na necie ktory prawidlowo zalozyl idriva i napisal o tym szczegolowo. Dlatego tez warto szukac odpowiedzi na necie i omijac pseudo fachowcow. Choc sam robie retrofity i cala reszte dla ludzi zarobkowo to i tak zawsze będę stal za tymi co szukaja w necie probujac samemu cos zrobic,a nie odczytywac posty typu "zapraszam do siebie to pomoge :). Ps 300zl ". Pozdrawiam wszystkich szukajacych i probujacych dzialac samemu bez chodzenia na latwizne.
  3. Witam,fajnie ,że zrobiles opis wymiany uszczelniaczy zaworowych,lecz troszke wprowadzasz ludzi w blad, poniewaz trzeci walek ,ktory przychodzi z gory to walek valvetronika ,a nie vanosa. Jeśli chodzi o jego demontaz to nie robi się tak jak ty to napisales ,lecz blokuje się caly uklad valvetronika i sciaga się go w calosci,sa do tego blokady ,ale mozna również zrobic to bez nich. Silniczek ,ktory rzekomo znaczysz to także blad poniewaz nic się nie zaznacza tylko po zlozeniu calosci robi się adaptacje inpa lub disem tzw. Adaptacja VVT, oni ci ustawia silniczek aby otwieranie oraz zamykanie zaworow było odpowiednie. Gwarantuje ci że masz na pewno bledy w kompie po tej wymianie ,ktora zrobiles. Tak czy inaczej bez blokad walu korbowego oraz blokad walkow i vanosow nie masz szans ustawic w 100% rozrzadu w tym aucie. Jeśli ktos chcę wymienic te uszczelniacze w silniku z oznaczeniem N na terenie uk to zapraszam pisac na priv. Pozdrawiam.
  4. Dokladnie tak jak piszesz kolego Rzecik, ale nie każdy ma do tego dryg i nie każdemu się chce, ponieważ trochę zabawy jest z tym szczególnie jak masz dużo wygibasów na elemencie do oklejania,my ostatnio oklejalismy z kolega w jego X5 pas przedni pod maska w czarnym carbonie 3d i powiem ci ze tam trzeba było się trochę napocić,lecz efekty zdumiewająco zaskakujące. Tak czy inaczej wystarczy poswiecic kawalek okleiny na probe z jakims elementem i można później leciec z całym autem. Pozdrawiam :cool2:
  5. To już wiem jaka funkcja za to odpowiada,lecz jaki plik .prg mam wybrać żeby wszystkie cztery moduly miały zmieniony VIN,poniewaz w inpie jak wrzuce na UIF to cztery VINY mam nie zmienione na pewno od ccc i cid,a reszte musze sprawdzić dokładnie żebym nie wprowadzil nikogo w blad. Pozdrawiam
  6. Z checia tez bym się dowiedział jak zmienić vin w ccc prof. ,ponieważ doposazylem auto w idriva i przekodowałem wszystkie 5 sterownikow ,ale zmiany vin w ccc nie ogarniam,jak znajde cos więcej to napisze oficjalnie,bo tu nie ma co się spodziewać jakich kolwiek pomocy,wszyscy milcza jak grob hehe. Pozdrawiam
  7. Jeśli ktoś będzie miał problem z uszczelniaczami zaworowymi w BMW mieszkając w UK to zapraszam do nas,posiadamy dużo praktykę w wymianie uszczelniaczy zaworowych w szczególności w silnikach N ,bez sciągania glowic ,posiadamy również wszystkie potrzebne profesjonalne blokady oraz diagnostykę komputerowa do BMW. Pozdrawiam
  8. Witam,moja jedynka jest przedliftowa z 2006 roku i u mnie trzeba bylo przerabiac deske,czyli wyciecie otworu na monitor oraz przerobienie miejsca w ktorym sie miesci panel klimy i radio, instalacje sam zakladalem poniewaz nie jest to nic trudnego oraz musisz zalozyc ze tak powiem rurke skladajaca sie z dwoch elementow, ktora idzie od nagrzewnicy do tylu radia aby dostarczac chlodne powietrze do wiatraczka chlodzacego jednostke. Panel klimy u mnie przechodzil w miejsce radia wiec musialem dokupic ramke do panelu klimy oraz cala oslone ktora oslania boki radia i panelu klimy. Ty masz polift wiec u ciebie przychodzi juz inna deska i nie jestem pewny czy musisz przerabiac miejsce na professionala. Do tego konsola srodkowa z miejscem na idriva,gdzies na forum ktos kiedys pisal ze odda taka konsole za symboliczne pieniazki,wiec musialbys poszukac na forum . Jesli masz jakies pytanka to smialo, tyle ze u ciebie jest lekka roznica w desce rozdzielczej. Pozdrawiam
  9. Nie wiem jak w silnikach 116i N45 ,ale w N42 i N46 to odma jest podstawowym problemem,wiec nie tylko w dieselu jak napisales.Pozdrawiam
  10. prawie to samo tyle ze dwie blaszki musisz zagiąć ponieważ od E90 nie ma trzech lecz jeden otwor oraz rozwiercić minimalnie w bok jeden z czterech otworow na srube mocujaca. Przerabialem temat tydzień temu i wszystko jest ok. Pozdrawiam
  11. Witam! Mój frm2 to dokładnie NSW E90/E91 ,a auto to E87 z 2006 roku. Bixenon z modelu 1M z ledowa brewka oraz ringami na zarowce H8 i ledowymi lampami tylnymi działa w 100% prawidłowo lacznie z przeslona przelaczajac na długie. Jeśli chodzi o samopoziomowanie to nie mogę zaprzeczyc twym wypowiedziom, ponieważ jeszcze nie zainstalowałem czujnikow,ktore sa w planie na następny miesiąc.Choc możliwe ,ze okaze się po instalacji ich ze trzeba będzie zmienić frm na inny,lecz na razie się tym nie będę martwil dopóki nie zalozylem samopoziomowania ;) . Wiem jedno ,ze jak będę musial zmienić frm to zmienie na frm3 :norty: .
  12. Wszytko zrobiłem sam. Brak bledów w BC. Pełna funkcjonalność tak jak z fabryki. Programowanie oraz kodowanie modułu FRM także zrobiłem sam. Nie ma potrzeby programowania całego auta. Wystarczy zaprogramować i potem zakodować FRM'a i oczywiście moduły SMC (te od skręcania i regulacji zasięgu. Są dwa - lewy i prawy). We wszystkim jest tylko mały haczyk. To, że masz już fabrycznie moduł FRM3 nie oznacza wcale, że obsłuży xenony zwykłe, nie wspomnę o AHL. Zakodować owszem się da ale w wewnątrz modułu brakuje obwodów elektrycznych sterujących np. przesłoną Xenonu czy też światłami AE. Tak było u mnie. Xenon dało się zakodować ale nie było sterowania przesłoną xenonu i funkcji AHL. Przed rozpoczęciem całej zabawy zalecam sprawdzenie co jest napisane na FRM'ie. To, że jest to FRM2 czy FRM3 nie ma zupełnie znaczenia. Ważny jest typ. Poniżej krótka lista identyfikująca poszczególne możliwości modułów: LOW: bez przeciwmgielnych, bez xenonów, bez AHL NSW, BASIS: z przeciwmgielnymi, bez xenonów, bez AHL XE: z przeciwmgielnymi, z xenonami, bez AHL AHL: z przeciwmgielnymi, z xenonami, z AHL MAX: pełna opcja. Obsługuje wszytko łącznie z lusterkami, dodatkowym oświetleniem, hakiem, etc.... Dodatkowo dodawane jest także oznaczenie "LED" informujące o obsłudze kierunkowskazów w technologii LED (nowe auta LCI). Poniżej zdjęcia modułów FRM. Po lewej zdjęcie FRM3. Zaznaczyłem na nim brakujące układy. Po prawej pełna wersja. http://images47.fotosik.pl/982/bf4144c7c8672adfm.jpghttp://images41.fotosik.pl/964/1baa4742e86e3ccbm.jpg Jeśli ma być 100% pewności, że wszytko ruszy zalecam zakup poniższego modułu. http://images43.fotosik.pl/982/85d4dd7ee11b7d27m.jpg Pozdrawiam :cool2: Nie jest to do konca prawda jesli chodzi o FRM poniewaz jak dolozylem do mojej jedynki bixenon od 1M I zakupilem FRM2 NSW I wszystko gra jak trzeba , przelozylem tylko 4 piny w kostkach od FRM-u I lampy hulaja jak trzeba malo tego pisza ze ringi nie beda sie sciemniac przy wlaczaniu xenonu ,a u mnie jest wszystko jak w fabryce. Malo tego moj FRM jest od E90/E91 tak bylo na nalepce a podszedl do mojej E87. AHL owszem nie bedzie obslugiwac ale ja nie mam dynamikow wiec bylo to dla mnie zbedne. Przy okazji chcialbym podziekowac koledze CHANKY bo jako jedyny bezinteresownie pomogl. Pozdrawiam.
  13. Chanky Super Wielkie Dzieki za pomoc, zrobilem wszystko jak pisales i jest ok . Ringi sie sciemniaja i wszystkie swiatla dzialaja jak trzeba bez kodowania dodatkowych funkcji.Wielkie Dzieki.Pozdrawiam
  14. Czyli po zmianie frm na frm2 powinienem zmienić te cztery piny w kostkach a następnie dodac +MUEG i powinno dzialac jak trzeba?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.