Skocz do zawartości

Detch

Zarejestrowani
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    Brak takowego.

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Detch

  1. Pojechałem, zobaczyłem, zostawiam listę dla ciekawskich: Dach odkleił się od stelarzu, można wsadzić palec do środka (z obu stron). Tylna szyba porysowana. Mocowanie tylnej belki skorodowane w opór Nalot na progach (ale bez dramatu jak to bywa w gruzach) Ręczny nie działa Opony do śmieci (stare) Stan zderzaka dramat - dziury, odpryski, lakier schodzi płatami Mnóstwo głębokich rys na całym aucie, kwalifikujących się na szpachle Otwieranie szyby kierowcy już na wykończeniu Gałka skrzyni biegów w ręku zostaje. Ściąga w prawo Dyfer lub skrzynia szumi Sprzęglo do śmieci Wycieki w skrzyni i silniku. Maska szpachlowania Wycięte katalizatory Nie działają spryskiwacze Siłowniki maski do wymiany (maska sama się zamyka) W papierach ciągle 1.9 naturalnie Po VIN powinno być przygotowane pod mocowanie hard topa, nie ma.
  2. @actchris Jak udało Ci się znaleźć te informacje? To będę wiedział na przyszłość aby Wam łba nie zawracać 🙂
  3. Hej, interesuję się tematem kupna Z3. Wiem, że wersje 6 cyl różnią się nie tylko samym silnikiem ale przede wszystkim budą (przynajmniej w przedlifcie). Jaka jest lista różnic między tymi wersjami? (Szukam Z3 jako alternatywy do MX-5 NA/NB, więc nawet 4 gary są szybsze niż Mazda. Ale zastanawiam się, czy warto "dopłacić", jeśli tracę coś więcej niż sam piec)
  4. https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/bmw-z3-2-8-m52-205-km-bez-rdzy-zadbana-ID6FBqfy.html Na wstępie - jestem w pełni świadom, że jest to "ulep" 😉 Nie szukam "rodzynka" czy syndykatu 😉 No więc moje pytanie - czy ktoś uważniej temu autu się przyglądał? Podobno długo wisi, jest jakaś kicha? Ja na to patrzę bardziej jak na ładnego gruza do upalania niż zabytek co będzie zyskiwał na wartości 😉
  5. Hej, Mam M2, dla którego nie mam trochę litości, mam wrażenie że to dyfer: Automat, tryb comfort. Piąty bieg, 2500 rpm, dodaję lekko gazu. *Stuk* Mam wrażenie, że sytuacja się raczej pogarsza i nie wiem czy to kwestia mojej paranoi ale auto jest już jakieś takie "rozstukane" i trochę poszarpuje. W Hypertech zdiagnozowali mi luz na lewej półosi - chcą wymienić dyferencjał, ale po cenach aso to jakies -naście tysięcy. No raczej nie sądzę. Z mojego researchu wynika, że generalnie te dyfry to zbyt rewelacyjnie nie są. Więc może jest jakiś rynek ekspertów? Czy jest ktoś kto je regeneruje, serwisuje? (Najlepiej na terenie Warszawy i okolic).
  6. Zawieszenie ma gwint+dystanse. SMG daje radę. Nie jest to DSG ale nie narzekam. Bardziej interesuje mnie czy jesteście w stanie sprawdzić czy auto w Szwajcarii miało jakieś przejścia.
  7. Hej, rozważam kupno tej M3: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-ID6C3Ctn.html#11e60ad2ed VIN: WBSBL91000JP87084 Za? Przeciw?"
  8. Hej, Kolejne "ciekawe M3" w moich oczach. Mam VIN: WBSKG9C58DJ594958 Ogłoszenie: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-e92-automat-dkg-competition-glosniki-individual-keyless-ID6CcRKE.html#37814de0e4 Na ogłoszeniu wygląda okej (ale folia zawsze mnie martwi, że pod spodem może być katastrofa) a po niektórych zdjęciach po dzwonie to mnie aż przeraża. Faktycznie ulep czy tylko tak mi się wydaje?
  9. Z tego co patrzyłem po rejestracji, auto jeździło po Polsce od pewnego czasu.Przynajmniej tak to dedukuję po rejestracji: WPI 20340 - bo miało kilka zdjęć car spotterów :) Pytanie - czy mając VIN czy blachy, mogę coś jeszcze sprawdzić przez internety, zanim zacznę zawracać głowę właścicielowi/komisowi?
  10. Hej, VIN: WBSWD91060P303365 Link: https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-m3-udokumentowany-przebieg-serwisowany-w-aso-ID6Cp2wC.html#c242c78db4 Wiem, że to nie jest igła, wiem że miało przygody i raport pokazuje Belgię a komis opowiada Szwajcarię :) Spodziewam się, że będzie trzeba sporo zrobić. Trochę wróżenie z fusów, ale chętnie poznam Wasze opinie. Ktokolwek widział, ktokolwiek wie!
  11. Dzięki! Na pewno będę się odzywał :) A jak wygląda kwestia ogólnie pojętej niezawodności? Bo szczerze mówiąc, ja potrzebuję "fajnego daily". Jestem pewien, że M3 fajne będzie, tylko nie chciałbym spędzać czasu w serwisach, gdzie mój samochód będzie uziemiony na długie miesiące. Koszta to kolejna sprawa. (Ciągle gdzieś mam w głowie M5 E60 i podobno tykającą głowę pod maską)
  12. Generalnie tak - myślałem aby kupić lekko używane M2 (230-250 tysięcy), ale ... w sumie drogo. Widzę, że M3 E92 ma takie "akceptowalne ceny". Koszty utrzymania mnie nie przerażają, klocki, opony, tarcze, paliwo, ubezpieczenie przerabiam u siebie i trudno. To co mnie przeraża to niespodziewane naprawy. Wiem, że to wróżenie z fusów, nawet linka do aukcji Wam nie dam. Ale w sumie chciałbym poznać Waszą opinię, najchętniej podaną przykładami (razem z ceną :P) rzeczy które mogą mi się przekręcić w emce. Do czego będę używał - generalnie daily. Codziennie dojeżdżam do pracy (Warszawa Centrum -> Mokotów do 10 km) lubię wieczorami sobie pojeździć. Duże spalanie mnie nie przeraża, bo robię mało kilometrów, więc mój budżet nie piszczy tak bardzo. A lubię cieszyć się każdym z tych kilometrów... wiec dlatego chcę fajne auto. Więc przyjmijmy sytuację, że wezmę jakieś M3 wiszące teraz na otomoto, za ~120 tysięcy... co powinienem (i za ile) wymienić, wyczyścić, poprawić itp. aby spać spokojnie?
  13. Hej, W mojej głowie powstał "pomysł". Zawsze chciałem mieć pełnoprawną e-Mkę. Teraz, jako iż kończy się powoli "świeżość" M2 (wyszła 3-series, niedługo pewnie M3, wyszło M2 Competition), ceny aut z minimalnym przebiegiem (po kilka tysięcy kilometrów), ciągle jeszcze kilka lat na gwarancji producenta, zaczęły być w moim zasięgu finansowym. Ale nie ukrywam, dwieście tysięcy (plus) to nadal bardzo dużo pieniędzy. Gdyby to było "tylko to" to nawet byłoby fajnie. Ale nie urodziłem się wczoraj i wiem, że koszt utrzymania samochodu trzeba (jakoś) kalkulować. Pytanie do Was. Zakładając, że chciałbym kupić M2 które ma jeszcze 3-4 lata do końca gwarancji, z pakietem przeglądów (lub nie), jakie dodatkowe koszta powinienem brać pod uwagę? Wiadomo, opony, benzyna, ubezpieczenie, klocki... Czy coś jeszcze? Czy przyjdzie taki piękny dzień, kiedy BMW wystawi mi fakturę na 15k?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.