Skocz do zawartości

wachu

Zarejestrowani
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wachu

  • Urodziny 8 Czerwca

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e39 528i + e46 330i
  • Lokalizacja
    okolice Bydgoszczy

Osiągnięcia wachu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. fakt w srodku tapicerka w srednim stanie na boczkach odłazi - pewnie po praniu w Polsce, ale to szczegół bo niedługo będzie skórka a we Francji mam znajomych, to wiem jak jest... liscie z zeszłej jesieni można znależć latem w aucie Wachu
  2. auto jest z konca 1993 roku eksploatowane 3 lata przez goscia potem przez kobiete we Włoszech ostatni zapis w ks. serwisowej przy 68,000 w 1997 roku, potem sprzedano Pani rocznik70 a ona juz do serwisu nie jezdzila :( zastanawia mnie tylko czy przy 160,000km moga hałasować popychacze? okazało sie ze jakis baran w polsce nalał oleju mineralnego, pojezdzilem na nim z 5tys i zaczęło hałasowac, teraz mam semi syntetyk ale nadal halasuje, chyba zaleje MOtorLife albo jakies ceramidy, moze pomoze
  3. Witam, mam pytanko do znawców tematu Otóż zakupiłem e36 320i coupe z przebiegiem 154,000 km i jestem niemal pewny, że nie jest on oryginalny. Moje wątpliwości są spowodowane kilkoma sprawami: 1. oryginalna skórzana kierownica m3 zaczyna się wycierać w górnej części 2. rano na zimnym silniku szklanki hałasują przez kilka sekund 3. zużycie fotela kierowcy - ale to chyba należy pominąć, bo jesli autko bylo eksplatowane w miescie to częste wsiadanie i wysiadanie moglo doprowadzic do przetarcia 4. wydech prawdopodobnie oryginalny (to na plus) pozdrawiam Wachu
  4. auto nie bylo rejestrowane w Belgi, bo tam maja mniejsze tablice... ale to szczegól....
  5. witam, Po pierwsze witam wszystkich, bo jestem tu pierwszy raz. Mam problem z oryginalnym alarmem i centralnym. Przeszukałem forum, ale podobnego przypadku nie znalazłem. Otóż problem jest zamykaniem z pilota. Aby zamknąć auto muszę wykonać następujące czynności : 1) naciskam przycisk na pilocie, kierunkowskazy migną, centralny zamyka i zaraz otwiera 2) naciskam przycisk na pilocie, kierunkowskazy migną, po 5 sekundach uchyli sie szyba kierowcy 3) naciskam przycisk na pilocie, kierunkowskazy migną, centralny zamyka i alarm sie uzbraja Jak widac procedura skomplikowana, czasochłonna i przez to denerwująca. Sprawdzałem, że po 1) alarm sie uzbraja, bo wyje przy próbie otwarcia drzwi. Jesli po 2) odpale auto i zgasze, to nic sie nie zmienia, auto zamyka sie od razu, bo juz jest w punkcie 3) Pomocy! Macie jakies pomysły? pozdrawiam Wachu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.