Skocz do zawartości

adriank

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    e63 645i

Osiągnięcia adriank

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Wg. Systemu mam nawigację Road Map Europe Next. Nagrałem pliki bezpośrednio na przenośny dysk twardy o pojemności 120GB i nie ma żadnej reakcji ze strony auta po podłączeniu. Próbowałem na dwóch różnych i nic. Usb mam tylko w schowku, ale z tego co wiem to nie problem. Czy ktoś miał podobny problem i go rozwiązał? Może być dysk za duży ? Jako audio go normalnie widzi po podłączeniu. Partycja FAT32
  2. adriank

    Ogrzewanie wnętrza

    Problem nie ustąpił. Niby na początku miałem wrażenie, że jest ok. bo się taka zrobiła w aucie patelnia, że ciężko było wytrzymać ale skręcanie temp nic nie dawało i grzało na maks. Po właczeniu automatu ... mróz w aucie... nawet raz się zdarzyło, że u pasażera powiało ciepłem. Czyżby oba czujniki umarły?
  3. adriank

    Ogrzewanie wnętrza

    Kolego, tyle to jeszcze nikt nie wsadził i raczej tego nie zrobi :D 2x za auto już zapłaciłem łącznie ze wszystkim co zrobiłem, a jeszcze trochę zostało do zrobienia :) Aktualnie mam dzidzie w drodze i zabawka idzie w "odstawkę" :) Z uwagi na to, że mechanika i elektronika pochłonęła tyle kasy, to auto dalej jest zwykłym e63, pięknym ale dla siebie jeszcze nic nie dalem rady zrobi w tym aucie :?
  4. adriank

    Ogrzewanie wnętrza

    Super, o tym nie miałem pojęcia! Dzięki, sprawdzę :)
  5. Ja Zimmermanna nie polecam, zresztą nie jest sam z tą opinią. U mnie sporty "wiercone" pogięły się po 1000km i ch je strzelił. Ponad 1000zł poszedł się je...c. Rozmawiałem z wieloma osobami na ten temat i wszyscy twierdzą zgodnie, że tylko ORI. Powód? Oryginalne podobno są dwu warstwowe, a te wszystkie nie oryginalne są jedno warstwowe ( czy coś takiego ) i stąd takie problemy występują. U mnie biją w zakresie 140-110. Powyżej 200 nawet nie drgną dopóki nie wyhamuje do okolic 140. Poza tym łożysko piasty od razu praktycznie do wymiany jak się tarcze pogną bo zaraz wysiadają.
  6. adriank

    Ogrzewanie wnętrza

    Cześć Wyczytałem miliard tematów na temat ogrzewania w BMW, ale dotychczas niestety nikomu nie udało się tematu ogarnąć więc wziąłem się sam za sprawdzanie ... A więc tak, w zeszłym roku nagle w czasie jazdy "odcięło" ciepłe powietrze u pasażera. W sumie był koniec zimy, a ja nie bardzo się tym tematem przejąłem i zapomniałem o nim w efekcie. W tym czasie auto przeszło wymianę rozrządu, wszystkich uszczelek, rury w bloku od płynu chłodzącego, uszczelniaczy, poduszki pod fsilnikiem i bóg wie co tam jeszcze było robione. W tym roku okazało się, że ciepłego powietrza nie ma już również u kierowcy co skutecznie "umila" życie ... Do elektrozaworów i od nich idzie gorąca jak ch... woda, pompa dodatkowa działa. Płynu nie ubywa. U kierowcy zdarzy się, że ciepłe wieje, czasem nawet gorące, ale jak podkręcę nawiew na maks to po jakimś czasie się kończy. Zauważyłem w INPA, że napięcie na elektrozaworach wynosi 0V i czasami ( raz na kilkadziesiąt sekund ) pojawia się 11.8V czyli maks skali. To samo dzieje się na obu zaworach. Z tym, że organooleptycznie w stronę nagrzewnic idzie BARDZO gorąca woda, a z nawiewu nie dmucha. Próbowałem go odpowietrzać, ale co tu odpowietrzać i jak skoro nie ma odpowietrznika? Stawiałem pod górką, dolewałem płynu, przeganiam go regularnie więc tu raczej problem nie występuje. W INPA jak jest coś takiego jak Water Valve Left oraz Right cały czas jest off, ale nie ma jak tego włączyć chyba, że jakaś funkcja SET jest w stanie to zrobić? Ale dalej twardo uważam, że tu raczej problemu nie ma bo woda od elektrozaworów idzie gorąca ... Termostat się otwiera, ale rury za termostatem jest zdecydowanie chłodniejsza od rury przed termostatem. Jak auto jest nagrzane to rury są bardzo twarde.
  7. Witam Od jakiegoś czasu, a w sumie od zeszłej zimy moja 6tka wyrzuca raz na jakis czas błędy widoczne na zdjęciu. Wymieniłem ostatnio sondy i doskoczył pierwszy raz jeszcze błąd widoczny jako pierwszy. Wartości o2 na komputerze na obu sondach sa rożne. Sondy kupiłem używane tak dla wyszukania problemu z autem, na chwile było lepiej, a pózniej wróciło do "normy". Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu błędów :) https://zapodaj.net/6e7bf065a88f9.jpg.html
  8. Nie robię kickdowna :) mam na myśli dosłownie "pacnięcie" pedału gazu ;) Silnik był bardzo starannie składany i w 95% mogę byc pewien, ze jest wszystko ok. Pedał gazu raczej działa odpowiednio bo na inpie w czasie rzeczywistym widać dosłownie idealny przyrost położenia potencjometru. Nie wiem jak powinna sie otwierać przepustnica, wg inpy nie wstaje ona regularnie względem położenia pedału gazu, ma raczej taki lekko rwany wzrost np. Dodając gazu na potencjometrów pokazuje sie wzrost co 0.1 a na przepustnicy 2.70->3.40->4.17 etc. nie mam możliwości porównać z innym autem wiec nie wiem jaki wzrost powinien tu następować :) Co do obrotów to tak jak napisałem delikatnie drga wskazówka ba poziomie ok +10 -10 obrotów nierównomiernie oczywiście. Tez pomyślałem o skrzynii w tej sytuacji i mam zamiar za miesiąc-dwa sie nią zając. Przy okazji dodam ze jak auto "zimne" to faktycznie zmiana biegu dość długo sie przeciąga jakby olej w skrzynii zbyt duże ciśnienie powodował ( blokował elektrozawory?)
  9. Cześć Moje auto ma bardzo ( BARDZO ) bogata historie. Po wymianie wszystkiego co w silniku występuje jako części zużywające sie ( rozrząd, panewki na korbie, wszystkie uszczelki łącznie z rurka płynu chłodzącego czy łączenia skrzynii z blokiem ) niestety mój problem sie dalej nie rozwiązał... Trochę mi ręce opadły ale cóż, walczymy dalej. Mianowicie jedyny błąd w inpie jaki obecnie występuje to "secondary air injection system". Auto z niskich obrotów ciezko przyspiesza a dodatkowo "kopie" przy ok 1500 obrotach jak Puszczę gaz i zaraz go dodam. Na jałowych jak "klepne" bardzo dosłownie w pedał gazu to obroty nie rosną a auto wpada w mocna wibracje. Dodawanie gazu zaczyna sie dopiero od 1000obrotow. Wczesniej wskazówka Obroty nie wchodzą choć potencjometr gazu pokazuje ze wyłapuje nacisk. Przy tym wszystkim auto do 3 tys obrotów slabo jedzie. Do 2tys nie jedzie wcale, 2-3 łapie oddech, a powyżej 3 załącza sie turbo którego nie ma. Poza tym często jest tak ze to samo położenie pedału gazu prowokuje skrzynie do innej pracy ( zazwyczaj po zakręcie gdzie zwalniam i auto zredukuje bieg, jest lekki szarpnięcie buda i bieg ciągnie sie i ciągnie niezależnie od ilosci obrotów ale przy 3 sam zmienia. Nawet jak trzymam pedał gazu w jednym ułożeniu na 2tys obrotów to bieg zmieni sie po kilku sekundach, a zazwyczaj od razu 2 biegi i następuje wtedy lekkie szarpnięcie ). Nikt nie wie juz gdzie szukać problemu wiec pytam, a nóż ktoś miał cos podobnego. Delikatnie drga cały czas wskazówka od obrotów ( ok. 10 obrotów ) wiec stawiam ze sprzęgło w skrzynii, ale reszta objawów to raczej juz nie jego wina ...
  10. To moze podpowiesz jak ogarnales te obroty? :)
  11. Cześć Wrzucam screeny z mojej inpy. Ciekaw jestem Waszej diagnozy :) A więc tak. Wstawiam screeny z błędów jakie INPA miała w swojej "pamięci". Auto boryka się z problemem lekko dygocących obrotów oraz muła do 1500 obrotów. Wartości przepływkki - na jałowym 26, przy maksymalnym dociśnięciu pedału gazu osiągnąłem niecałe 900 - wydaje mi się, że waartości są trochę niskie. Wtryski sa w miarę ok ( po rozgrzaniu mają wartości zbliżone do zera, jeden czy dwa mają bliskie 1 lub -1 ), były dopiero co wymieniane, zrobione czyszczenie układu paliwowego i filtra ( wbudowany w pompę jest w 645Ci ) Zauważyłem ciekawą rzecz ( ale może to normalne ), że odczyty z VVT zaczynają ( w sensie, że rosną co widać po screenach ) się dopiero w momencie kiedy auto przekroczy 1500 obrotów i wtedy właśnie zaczyna "normalnie" przyspieszać i się nie trzęsie. Jeśli chodzi po pracę cylindrów to jest niezły "pierdolnik". Obroty zadane pedałem gazu dajmy na to 1000obrotów - stan faktyczny na liczniku daje ZAWSZE poza luzem +200-230 czyli jest 1230 i tak do samego końca. Lamby jak widać po screenie ( bo to jedyny jaki mi się udało zachowaać ). http://images68.fotosik.pl/1158/640b070238aeb7ebgen.png http://images68.fotosik.pl/1158/cd33227ac644204fgen.png http://images67.fotosik.pl/1160/a1dcac6166775affgen.png http://images66.fotosik.pl/1158/6e26022711d7248bgen.png http://images70.fotosik.pl/1157/58e30ff0937c8c40gen.png http://images70.fotosik.pl/1157/3f94fa2cca5e4108gen.png http://images66.fotosik.pl/1158/6e8fe4b74c318776gen.png http://images68.fotosik.pl/1158/31508b924ff23849gen.png http://images66.fotosik.pl/1158/731bf558a84ff434gen.png http://images69.fotosik.pl/1158/e44db2a17c550036gen.png http://images68.fotosik.pl/1158/0b44afc9741c07cfgen.png http://images67.fotosik.pl/1159/0eda317cd02d1100gen.png http://images69.fotosik.pl/1158/2dc44ce3cc99f40dgen.png http://images70.fotosik.pl/1157/84ad33510ac99c87gen.png Co o tym myślicie?
  12. Przestaje wierzyć w odżywienie tego auta... Spece ustalili, że uszczelniacze zaworowe i ... pewnie cała reszta silnika. Wg. nich to valvetronic wytarty może dawać efekt takiego drżenia. Wtryski wczoraj wymienione, przejechały 200km i zaczęły klepać i trudno ciągnąć z dołu znowu. Na chwilę się poprawiło, ale wyskoczył znowu błąd odpowietrzenia i d***a. W poniedziałek idzie na czyszczenie filtrów paliwa i moze rzucimy okiem na filtr węglowy jeszcze. Podejrzewam jeszcze katalizatory w tym wszystkim, albo jakieś przebicie ( może na fajkach od świec ). Także zabawy ciąg dalszy, pełnego szczęscia jak nie było tak nie ma, co chwilę coś nowego do zrobienia :)
  13. JBB Łódź oraz bracia Jagiełło z Łodzi. Podobno jedni z lepszych specjalistów. CO do krzyni masz rację, ale jeśli dajmy na to silnik dostaje zły sygnał od przepływki to wiadomo, że każdy inny podzespół również go otrzyma przez co może czuć potrzebę "doładowania" z racji braku mocy lub cholera wie co innego ;)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.