Skocz do zawartości

Makar20

Zarejestrowani
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Makar20

  • Urodziny 30.05.1989

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 320i 2000 Coupe

Osiągnięcia Makar20

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. temat rozwiązany, winowajcą okazała się pompa paliwowa :cool2:
  2. ktoś w temacie ? niestety dopadły mnie bardzo podobne błędy ? auto nagle przestało odpalac
  3. nikt nie miał podobnych przypadłości ? co może być winne ? czytnik ?
  4. Witam , posiadam nawigacje mkII z tunerem 4:3 . Półtorej roku temu wgrałem spolszczenie Mr. Lova i wszystko pięknie śmigało do czasu gdy pewnego ranka odpaliłem auto i wyświetlacz zapalił sie na biało :mad2: radio działało , po dojechaniu do pracy i ponownym włączeniu zapłonu menu się wyświetla lecz jakby graficznie zmienione , bez języka Pl i opcji nawigacji :duh: . Oprócz tego pierwotnie miałem dostępne w ustawieniach 2 języki włoski i niemiecki , teraz mam ich więcej ; GB US F I D , dodam ze także wyrzuciło płytę z czytnika w bagażniku . Napęd działa diona ON mruga i jak włożę płytę to informuje ze jest w napędzie ( po jakimś czasie ja wyrzuca ) czy można coś zaradzić z tym fantem ? dodam ze laser już przeczyściłem , bez skutku . Proszę o pomoc :cry2:
  5. Makar20

    Wymiana Cewek Bremi na ERA

    Witam czy może ktoś doradzić czy to będzie dobry wybór ? z racji kosztów ( chciałbym wymienić cały komplet) Co sądzicie o Tych cewkach ? http://allegro.pl/cewka-zaplonowa-bmw-3-e36-e46-5-e39-7-e38-4qs-i3156223833.html Szukałem trochę informacji o nich i czy to będzie dobra opcja ? , czy lepiej dołożyć i kupić Boscha/Beru ? Prosze o pomoc
  6. Makar20

    320i LPG szarpanie

    Moze sie ktoś wypowiedzieć odnośnie cewek firmy ERA ? szukałem troche o nich i niby sa dobrej jakości , montował ktoś takie ? np . http://www.motointegrator.motoforum.pl/produkty/238536-cewka-zaplonowa-era-880045
  7. Makar20

    320i LPG szarpanie

    czyli musza być takie same ? okrągłe ? te spody ? bo boscha sa kwadratowe i okrągłe , a oba według opisów pasują . kupie chyba 3 cewki na początek i bede podmieniał , jak pomoże wymienie wszystkie . Tylko czy nie bedzie problemu jak beda 3 innej firmy niz te co mam bremi ?
  8. Makar20

    320i LPG szarpanie

    wstawiam zdjęcia cewek do oceny , lekki nalot biały + jak by wytopiona farba 5 fotek w galerii http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f5c7d91b1cb67c17.html
  9. Makar20

    320i LPG szarpanie

    Dodam jeszcze ze jak wyciągne wszystkie cewki i wsadzę je z powrotem to przez jakis czas jest wszystko ok na gazie i benie lata ładnie , dopiero po jakims czasie lipa sie robi . w tym temacie http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=1&t=85287 Jeden forumowicz pisał : ,,Miałem to samo w e36.Wszystko było winą cewki a,a dokładnie to fajki od cewki.te zatrzaski co są w fajce od cewki były już zmęczone wiekiem i dobrze nie trzymały świecy i od czasu do czasu przerywał.Wymieniłem wszystkie fajki na nowe i po problemie." mam tak podobnie nieraz auto idzie nie raz szarpie . Sam juz nie wiem czy pierw próbować fajki czy odrazu całość
  10. Makar20

    320i LPG szarpanie

    Nowe cewki Boscha z allegro np. http://allegro.pl/cewka-bosch-bmw-e31-e36-e38-e39-e46-e52-wyprzedaz-i3214796374.html Mechanik oferował mi Beru za 208zł sztuka . podskocze ewentualnie podpytać do sklepu
  11. Makar20

    320i LPG szarpanie

    dla mnie wszystkie cewki i fajki wyglądają jednakowo :lol: gumy jak dla mnie ta tez sa ok , zrobie jutro zdjęcie cewek i fajek co podmieniłem na używane i moze wtedy ktoś to oceni . a fajki sa uniwersalne ? czy do kazdej cewki pasuja ? te mogą być np ? http://allegro.pl/fajka-fajki-swiecy-bmw-e36-e46-e34-e39-e32-e38-e31-i3147868661.html A i nowe Cewki ( głównie patrze na allegro ) sa juz z fajkami . Gdzie mozna zamówic same cewki ?
  12. Makar20

    320i LPG szarpanie

    ok to chyba trzeba będzie je wymienic :mad2: cewki raczej nie zamieniane bo mam na nich bitą date , auto z 2000r i data na nich tez 2000. jutro zrobie zdjęcia cewek i tego nalotu .
  13. Makar20

    320i LPG szarpanie

    fajki oglądałem i na moje oko sa ok , nic na nich nie widać , ca cewkach tylko lekki biały nalot sie zrobił dookoła tego metalowego co cą przykręcane . cewki próbowałem sprawdzić noca czy skacza iskry ale nic nie widziałem . świece mam nowe założone wiec chyba nie trzeba wymieniać , zamówiłem sobie kabelek z allegro to zdiagnozuje na którym cylu wypada zapłon . Odnośnie cewek to jakiej firmy najlepiej ? Bosha ? czy Beru ? czy jeszcze jakieś inne ? , a i czy jak dokupie z 2 nowe a reszta beda stare innej firmy to nie będzie zadnego problemu ?
  14. Makar20

    320i LPG szarpanie

    czy da sie jakoś sprawdzić czy sa uszkodzone cewki czy same fajki ?
  15. Makar20

    320i LPG szarpanie

    Witam Opiszę swój problem . Z troski o auto po założeniu instalacji LPG po 7 miesiącach bezawaryjnej jazdy na gazie postanowiłem wymienić świece . Oddałem auto do swojego mechanika lecz ten o dziwo nie wymienił świec gdyż nie mógł ich wykręcić :mad2: stwierdził ze nie chce sie tego podejmować ponieważ może urwać świece lub wyrwać gwint , z tym problemem udałem się do warsztatu w którym zakładali mi LPG , stwierdzili że nie ma takiej opcji ze sie nie da ich wykręcić . Na drugi dzień dzwonią ze faktycznie nie da rady :duh: i miałem podjąc decyzje czy wkręcać je z powrotem (bo wykręcili po troche) czy na moją odpowiedzialność próbować odkręcić lub odrazu zdjąć głowice i oddac do regeneracji . Padło na zdjęcie głowicy ( podjełem tą decyzje ponieważ zimą auto chwilami mocno zaczeło dymić co mogło miec związek z nieszczelna uszczelka głowicy , dymiło czasami naprawdę mocno na biało ) w zakładzie gdzie regenerowali głowice udało im się odkręcić jakoś te świece ( niby na jakis środek ) po odebraniu auta problem z dymieniem ustał , lecz po tygodniu zaczeły falować obroty na biegu jałowym tak jak by auto miało zgasnąc i wskakiwało na ponad 1000 obr. Odwiedziłęm mechanika i po kilku godzinach niby znaleźli przyczynę jaką był zgnity wąż od odmy i auto łapało ,,fałszywe" powietrze . pojeździłem tydzień i przy niższych obrotach tak do 2000 samochód nierówno wchodził na obroty , podszarpywał . Wkońcu zapaliła sie kontrolka check engine , mechanik stwierdził wypadki zapłonów i według niego sa padniete 3 cewki ( mówił ze po załozeniu głowicy mieli problem z cewkami i czymś je spryskali ) , na kompie u kumpla wywalało mi błędy na 3 i 6 cylindrze , kupiłem używane cewki i było ok ale nie na długo , po około tygodniu znów zapaliła sie kontrolka silnika i auto znów ,,podszarpuje" . Naczytałem sie wszyskiego w necie o cewkach , przebiciach itp. czy wymiana samych fajek coś da ( jeżeli naprawde mają przebicie ) czy to moze wina nowych świec ? Auto przed całym remontem działało jak w zegarku z tym ze dymiło , po remoncie jakieś cuda się zaczeły dziać , nie wiem jakie świece były założone przedtem ale teraz mam NGK platynowe 4 elektrodowe gdzie dużo osób miało podobne problemy i zakładali jednoelektrodowe , może w tym tkwi problem ? . Poszę o pomoc , gdyż nie chciałbym wywalić niepotrzebnie kasy na nowe cewki , z góry dzięki .
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.