Skocz do zawartości

od3n

Zarejestrowani
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46

Osiągnięcia od3n

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Wykręciłem sondę i chciałem ją sprawdzić opór lecz za bardzo nie wiem który kabel z którym łączyć. Są 4 kable, czarny, szary i dwa białe. Dodam że sonda grzechocze czy to normalne?
  2. Sprawdziłem lambde, podłączenie jest ok. Po odłączeniu lambdy wyświetlił się błąd 118. Ma ktoś jakieś pomysły jak mogę ją sprawdzić czy jest sprawna?
  3. Racja, pamiętam że wymieniana była jedna sonda, możliwe że wtyczka nie została dociśnięta. Sprawdzę podłączenie, jeżeli problem nie zniknie to poinformuje :lol:
  4. Wcześniej miałem inne błędy np. 17141 i kilka innych. Po wymianie odmy praca silnika jest o niebo lepsza no i 6 błędów zniknęło i pozostał ten. Rozumiem że sonda do wymiany?
  5. Witam, Mam problem z silnikiem (M43 1895cm3 105km). Problem objawia się przy hamowaniu lub gazowaniu na biegu jałowym, obroty spadają do ok. 500 później falują a następnie wracają do normy... Dodam że wymieniłem odmę, wyczyściłem krokowy oraz przepływomierz przed tą czynnością miałem ok 7 błędów a silnik falował bezustannie. Zauważyłem również że nie zawsze pali na wszystkie gary, czasem zdarza się że ciężko wchodzi na obroty po czym jest szarpnięcie jakby zaskakiwały cylindry. Błąd jaki pokazuje: http://s27.postimg.org/b9wxoih5v/Bez_nazwy_2.jpg
  6. Witam, mam bmw e46 1.9 m43 105km silnik jest już na wykończeniu, ma ponad 285tys. przebiegu. Chciałbym wymienić go i zastanawiam się co mogę do niego wrzucić. Myślałem nad silnikiem 1.9 140km (oznaczenia silnika nie pamiętam) w serwisie który typowo zajmuję się markami bmw powiedzieli mi że to nie ma sensu bo mogą występować problemy z komputerem itp. Jakie jest wasze zdanie? Jest sens w ogóle kombinować z innym silnikiem czy po prostu kupić ten sam model silnika? Dodam że za przekładkę samego silnika powiedzieli mi 1500zł i nie mam porównania czy to dużo czy mało.
  7. Rok produkcji koniec 2000 przepieg 250tys. przepływkę wymieniłem a błędy wczytywałem impą lecz program padł i mam problemy z instalacją lecz pokazywał wypadanie zapłonu na 3 z 4 cylindrów dlatego wymieniłem świecę nie wiem jak teraz bo nie mam jak sprawdzić, pokazywało również błąd 141 lambda regulation control range block ale mógł on być spowodowany przepływomierzem ponieważ też go pokazało lecz przepływka została wymieniona po tym jak auto całkowicie gasło gdy dojeżdżałem do świateł. Objawy są nietypowe co do falowania obrotów dlatego liczę na to że ktoś miał podobny objawy i wie co jest grane.
  8. Mam problem z falującymi obrotami, gdy auto jest na ssaniu wszystko wydaje się ok obroty utrzymują się na ok 1000 rpm ale podczas dłuższej jazdy falują w granicach 700-850 do tego czasami podczas dojeżdżania do np. świateł spadają do 300-500 i po zatrzymaniu znowu stabilizują się na ok 700-850 dodam że auto dużo pali, wymieniałem świece, przepływkę i czyściłem krokowy ale bez zmian. Błędy który wyświetla to P0170 i P0116 sprawdzane były ELM'em przez bluetooth więc za bardzo nie mogę na tych danych polegać. Ma ktoś jakiś pomysł?
  9. Mam problem z panelem od DSC. Problem polega na tym że gdy chcę wyłączyć DSC nie zawsze się da, przycisk nie reaguje. To samo dzieje się z przyciskiem od dźwięku przestrzennego (Harman Kardon) nie zawsze się załącza a czasem się załączy i miga. Problem też jest z podgrzewanymi siedzeniami, czasem jak je włączę to kontrolki tylko mrugną i ogrzewanie się nie włącza a czasem w ogóle nie reagują. Przycisk od miernika ciśnienia w oponach także nie odpowiada.
  10. Witam, Podpiąłem dzisiaj komputer pod samochód i odczytałem następujące błędy, dodam że samochód nierówno pracuje i na zimnym silniku gaśnie lecz wcześniej nie gasł. BMW E46 316i 1.9L 2000r. Pomoże ktoś w odczytaniu tych błędów? E R R O R M E M O R Y R E P O R T ------------------------------------- Date: 02/24/13 14:52:32 ECU: BMS46DS1 JobStatus: OKAY Variant: BMS46DS1------------------------------------------------------------- RESULT: 9 errors in error memory !------------------------------------------------------------- 141 lambda regulation control range block Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 880.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 69.00 mg/AS/Z Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 257880.00 km Fettanschlag Fehler steuert MIL an Fehler momentan vorhanden------------------------------------------------------------- 171 Pruefung Kraftstoff-Versorgungssystem Error frequency : 1 Logistic counter: 40 Motordrehzahl 960.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 95.25 Grad C Batteriespannung 13.56 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 257890.00 km Kurzschluss Ubatt Fehler steuert MIL an Fehler momentan vorhanden------------------------------------------------------------- 121 Signal Intake air temperature Error frequency : 5 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1160.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 132.00 mg/AS/Z Batteriespannung 12.13 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 258510.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1920.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 483.00 mg/AS/Z Batteriespannung 13.46 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 259420.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1360.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 111.00 mg/AS/Z Batteriespannung 11.09 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 260000.00 km Kurzschluss gegen Ubatt oder Unterbrechung Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 120 Signal air flow meter Error frequency : 6 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1600.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 54.75 Grad C Drosselpotispg 0.55 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 258510.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1320.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 48.00 Grad C Drosselpotispg 0.55 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 259050.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1600.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 55.50 Grad C Drosselpotispg 0.55 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 260000.00 km Kurzschluss gegen Masse oder Unterbrechung Fehler momentan vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 155 Aussetzer abgasrelevant Summe Error frequency : 3 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 840.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 73.50 Grad C Wahre Regelgroesse Last 90.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 258740.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 840.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 66.75 Grad C Wahre Regelgroesse Last 75.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 880.00 1/min Kuehlmitteltemperatur 74.25 Grad C Wahre Regelgroesse Last 78.00 mg/AS/Z aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 122 Signal cooling water temperature Error frequency : 15 Logistic counter: 40 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 1360.00 1/min Ansauglufttemperatur -3.00 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 258760.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 1000.00 1/min Ansauglufttemperatur -3.75 Grad C Batteriespannung 13.84 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 258830.00 km Error occured 3. times at: Motordrehzahl 1760.00 1/min Ansauglufttemperatur -6.00 Grad C Batteriespannung 13.94 V aufgetreten vor (abs. KMZ) 259680.00 km Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 148 misfire by Cylinder 4 Error frequency : 2 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 489.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 26.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 495.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 27.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 147 misfire by Cylinder 3 Error frequency : 1 Logistic counter: 37 Motordrehzahl 840.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 501.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 26.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch------------------------------------------------------------- 145 misfire by Cylinder 1 Error frequency : 2 Logistic counter: 38 Error occured 1. times at: Motordrehzahl 840.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 498.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 26.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Error occured 2. times at: Motordrehzahl 800.00 1/min Wahre Regelgroesse Last 492.00 mg/AS/Z Geschwindigkeit 26.00 km/h aufgetreten vor (abs. KMZ) 259540.00 km Aussetzer Fehler momentan nicht vorhanden Fehler gilt als sporadisch =============================================================
  11. Nie podpinałem. Nie wiem które piny w radiu są za to odpowiedzialne. Nie ma tam wejścia na czincze a przy wzmacniaczu jako wejście audio podpinałem z mp3 i działało
  12. Witam, Mam problem z sprzętem Harman-Kardon. Chodzi mianowicie o subwoofer. Wszystkie głośniki działają jak należy lecz sygnał nie dochodzi do subwoofera. Napięcie dochodzi lecz sygnał z radia nie... Szukałem wszędzie rozpiski kabli, schematów radia lecz nic nie znalazłem. Sprzęt jest sprawny w 100%. Posiadam radio business. Gdyby ktoś miał rozpiskę radia które piny są odpowiedzialne za sygnał do subwoofera byłbym wdzięczny. Dodam jeszcze że sprawdzałem po kolorach kabli które idą z bagażnika do radia i nie zgadzają mi się... Tak jakby była gdzieś pod konsolą jakaś kostka która łączy te przewody.
  13. Chodzi o wtyczkę? Mam kostkę którą podłącza się do wzmacniacza, są tam wejścia 2 zasilające(napięcie jest), 2 wyjściowe na drugi głośnik i 4 sygnałowe(i tu nic). Tak jakby na wiązce się coś stało albo zostały odłączone. Wzmacniacz sprawdziłem i działa subwoofery tez
  14. Witam, Posiadam bmw e46 z systemem audio Harman/Kardon 10 głośników + 2 subwoofery. Wszystkie głośniki działają oprócz tych dwóch w bagażniku gdzie znajduje się wzmacniacz. Problem polega na tym ze nie dociera tam sygnał audio napięcie jest. Szukałem wszędzie, na forach polskich jak i zagranicznych schematu który pokazałby jak jest pociągnięta wiązka, dodam że wzmacniacz jak i głośniki są sprawne ponieważ je sprawdzałem. Myślałem o tym żeby pociągnąć sygnał od innych głośników lecz chciałbym zrobić to jak należy... Pytanie się pojawia czy jest możliwość że kabel się przepalił lub czy został odłączony od radia (ponieważ tam jeszcze nie sprawdzałem) Chciałem sprawdzić kable przy kanapie tylnej lecz gdy zobaczyłem tą wiązkę to od razu zwątpiłem... Gdyby ktoś wiedział gdzie je szukać, kolory kabli które są tam podprowadzone, lub przynajmniej miejsce na kostce w radiu byłbym bardzo wdzięczny. Dodam jeszcze że usłyszałem jakby któryś z głośników (w środku kabiny) przerywał ale podejrzewam że mogą być styki zaśniedziałe. BMW E46 316i 1.9L 2000r.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.