Skocz do zawartości

Wesoly

Zarejestrowani
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Konin

Osiągnięcia Wesoly

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. Ja dałem 50zł za dźwigienke ( bez tego jajka i śróbki która służy do regulacji luzu ) i 50zł za robocizne ( pomagałem mechaniorowi ) a była zdejmowana głowica i wymieniana uszczelka dodatkowo. Czy może ktoś wie dlaczego te dżwigienki pękają!? To będe się starał żeby mnie to znów nie dopadło.. :mrgreen:
  2. Wesoly

    Ciężko pali..

    Też myśle że może po części ten filtr bo nie wiem ile ma lat może z 5 :!: Ale jak do tej pory chodził, to nagle takie pogorszenie :?:
  3. Wesoly

    Ciężko pali..

    Zimna, ale samochód może być ciepły a też nie chce odpalić. Zaraz po zgaszeniu jak się odpali to łapie szybko ale jak trochę czasu minie to spowrotem kicha. O co chodzi z tymi podciśnieniami :?: Może mechaniory jak zakładali to coś źle zrobili. Ale węże od paliwa to ja zmieniałem :duh:
  4. Buczenie w tym silniku jest najlepsze moim zdaniem na 1 2 3 przy depnięciu :D wtedy kumpla słysze pare ulic dalej :P Ale jak mówisz że masz tak głośno na trasie to na kanał odpal i szukaj gdzie dziura albo uszczelkę wydmuchało. A może to właśnie kat? U mnie jest pęknięty (ale nie na wylot :lol: ) Jak samochód długo nie jeździ to cały układ wydechowy szlak trafia. Wiem bo już 2 samochód mam który stał bardzo długo niejeżdżony :norty:
  5. Wesoly

    Ciężko pali..

    Mam problem z Betką e30 320i, strasznie długo trzeba ją kręcić żeby zapaliła 3-5 s. zazwyczaj nie wytrzymuję i wciskam gaz wtedy bierze odrazu :? Kiedy była sprowadzona zimą z niemiec to przy -30 C paliła w 1s na dotyk z akumulatora peugeota 106 44Ah 360A!!! Napisze co było robione od tamtej pory: Akumulator nowy Bosh 55Ah 420A Wymiana oleju (nie wiem jaki był) na Mobil 15W40 :duh: odrazu gorzej było z odpałką. Zdejmowana głowica wymiana uszczelki pod nią, wymiana pękniętej dźwigienki pop. zaworów, założenie nowego paska(oryginal bmw), nowe świece (bosh), regulacja luzu zaworowego na zimnym silniku po 0,25 wszędzie - Chodzi dobrze ale wydaje mi się że raz po raz strzeli w dolot, może przez tą jedną nową dźwigienke!? No i oczywista wymiana pozostałych płynów. Dodam że tankuję na jednej stacji zawsze i nie jest to problem paliwa. A ostatnio wymieniłem przewody gumowe paliwa bo były popękane i zaczęła z nich sikać benzyna. Wymieniłem po swojemu i po tym tak długo zapala. Przy odpalaniu zimnego jak wdepane w pedał gazu to łapie odrazu. Na rozgrzanym silniku zaraz po zgaszeniu, odpala szybko ale jak troche ostygnie (troche) to tak jak na zimnym. I teraz moje pytanie czym to może być spowodowane i co zrobić żeby paliła jak wcześniej?
  6. Mój kolega ma BMW 525i u niego też tak głośno chodzi a ma standardowy wydech i cały dobry, ale myśle że to fajnie brzmi :mrgreen: Te silniki mają taki odgłos. A jak wywalisz kata to napewno będzie jeszcze dużo głośniejszy. Spalanie Ci nie spadnie, dojdzie troche mocy i prędkość max będzie większa :cool2: O zastąpieniu czymś się nie znam ale jakiś tłumik wstawić zamiast niego, zresztą na forum coś znajdziesz..
  7. Wszystko z gatunku techno się nada oczywiście bez wokalu (są wyjątki) :cool2: Takie przykładowe: Max Farenthide - I Need A Hero, C- bool większość utworków, Sure˙o - Guideline (syntone remix), Groove Factory - Fantazja :P A disco polo też się przydaje, tak dla przypału :mrgreen: Złote hity : 1 Jesteś Szalona 2 Gaz Gaz 3 Top one - Biały miś / Jak leci taka muza to wszystkim kopary opadają he he :jawdrop: Superpuder-Rasiak_Song :D
  8. Z komputerem to racja jakiś głupek pod sufitem pokazuje raz to raz tamto, ale hamulce to zawsze! Dopiero jak wciśniesz pedał albo ten guzik na kompie to gaśnie :cool2:
  9. Wesoly

    inspekcja

    Wez sie nie przejmuj :P Tak czy siak samochód będzie jeździł, ja jeżdże na czerwonej i żyje. Te diody to takie przypomnienie dla leniwych niemców aby co jakiś czas dali samochód na kontrole :twisted: Jak gasną po koleji to naturalne !! Potem zostanie ci jedna zielona, potem żółta i czerwona na końcu. Na forum jest mnóstwo sposobów kasowania tej inspekcji poczytaj :search:
  10. Po zdjęciu pokrywy sprawdziło się to co powiedział sarna, pękła dźwigienka od zaworu oczywiście na 4 garku :( To ona tak uderzała o ścianki.. Wymienię teraz pasek rozrządu olej świece no i tę felerną dźwignie, mam nadzieję że kłopociki miną :) ps. Ile może kosztować 1 sztuka dźwigni popychaczy zaworów ?? A oto słabe ogniwo :evil: : http://img268.imageshack.us/img268/1648/dwignia6vw.jpg Dzięki wszystkim ! :cool2: Pozdrawiam.. ale napisze jeszcze jak się sprawuje.
  11. Wesoly

    Metaliczne klikanie

    A ja powiem tak, można jeździć tylko będą coraz głośniejsze aż w końcu będą dzwonić a później to już silnik od kosiarki będziesz miał pod maską. Sposobów na ratowanie i reanimowanie popychaczy na forum znajdziesz wiele !!! :twisted: Temat rzeka.. :search: Pozdro!
  12. "Specjalista" mechanik z za płotu powiedział mi że m40 to już nie dochodziłem jaki :P A z tymi zaworami postaram się coś zrobić tylko najważniejsze żeby nie zaszkodzić, bo jeszcze jeździ :)
  13. Ponawiam swoje pytanie bo widze że nie doczekam się na więcej odpowiedzi, a może tylko belgus wie co mi się stało :8) Dodam że słysze coraz częściej metaliczne stuki przy dodawaniu gazu.Sonde lambda sprawdzałem raczej dobra, sprawdzałem sposobami z tego forum :) A z tym pukaniem i nierównymi obrotami to różnie nie ma zasady..
  14. A u mnie podczas jazdy jak wyrzuce na N i potem spowrotem na D przy obojętnie jakiej prędkości powiedzmy do 100km/h przechodzi płynnie :roll: Ale nie potrzeba wyrzucać na N bo gdy jest na D i puści się gaz samochód toczy się (jakby na luzie) tylko lekki opór daje silnik. Co innego na 1,2,3 na tych biegach jest pełne hamowanie silnikiem. Tak mi się wydaje Dodam jeszcze że podczas jazdy na N skrzynia nie ma smarowania :twisted: Ale to co w instrukcji piszą jest święte więc po co kombinować automat to automat, odpalasz wrzucasz Drive, gasisz i Park :)
  15. Po lewej stronie odkręcasz jedną śrubę na tej płycie potem zdejmujesz płytę pod kierownicą (3 plastikowe śrubki 1/4 obrotu i puszczają u mnie) i odkręcasz wajche od otwierania maski 2 sruby potem odchylasz i ciągniesz do przodu. Z prawej strony jest łatwiej odkręcasz tylko jedną śrubkę na tej pokrywie odchylasz i jazda. Tylko nie połam tych maskownic :wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.