Skocz do zawartości

hepnet

Zarejestrowani
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

1 obserwujący

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E90 320d 177km N47
  • Lokalizacja
    Czechowice-Dziedzice

Osiągnięcia hepnet

Debiutant

Debiutant (2/14)

  • Tydzień na forum Unikat
  • Miesiąc na forum Unikat
  • Rok na forum Unikat

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. A Few Minutes Later :) Wszystko wiadomo. Blokada wałków jest źle wykonana. Znaki na kołach zębatych powinny być trochę niżej tym samym blokada w kole zamachowym ustawia się prawidłowo. Pozostawiam do decyzji admina czy usuwać wątek czy pozostawić. Możliwe, że komuś się przyda ta informacja, niestety ale blokada na którą trafiłem jest bardzo źle wykonana.
  2. Cześć Wymieniam rozrząd w silniku N47 177km z XDrive. Po zdjęciu: pokrywy zaworów, skrzyni VTG, osiek, rozrusznika, zabrałem się za skrzynię ale stwierdziłem, że pierwsze przetestuje nowe blokady, które właśnie dotarły. Ustawiłem walki na znak, próbuje włożyć blokadę i nie wchodzi, myślę ok jest nowa to ją trochę podpiłowałem teraz już wchodzi (niestety ale było widać, że jest niedbale wykonana). Wchodzę pod samochód chcę założyć drugą blokadę na koło zamachowa i tu zonk, dziurka w którą ma wejść blokada jest całkowicie z innej strony :(. Czy ktoś z Was spotkał się już z taką sytuacją? Co trzeba teraz zrobić, aby w momencie gdy walki są ustawione na znak i zblokowane była możliwość blokady koła zamachowego drugą blokadą?. Rozrząd jest wymieniany prewencyjnie. Silnik chodził ok, górny łańcuch jest sztywny. Samochód ma 280tyś przebiegu. Pierwszy raz rozrząd był wymieniany przy przebiegu 100tyś. Proszę o wszelkie sugestie.
  3. Cześć Jaka jest obecnie cena regeneracji amortyzatorów EDC do BMW E38 V12? Cena za szt. tył oraz cena za szt. przód?, oczywiście uwzględniając rabat dla klubowicza :) Pozdrawiam
  4. Wymiana na FRM2 + ponowne przekodowanie pomogło. Wszystko działa. W iDrive można aktywować i deaktywować. Ikonka A Pokazuje się na zegarach. Dziękuje za wszelkie próby pomocy :)
  5. Cześć Odpaliłem tool32, wybrałem FLA_R.prg a następnie opcje fs_lesen. Otworzyło się okienko z komunikatem „No error Found” :(. Czy komuś na forum udało się uruchomić asystenta świateł drugiej generacji(okrągła kamerka)? w samochodzie z FRM1(np. E90 do 2006r).
  6. Cześć Jestem na etapie doposażenia w aystenta świateł. - Lusterko z EC, LED, FLA, Radio, numer 9225981 - doprowadziłem CAN z FZD. - Dodałem do FA $5CA - przeprowadziłem kodowanie CAS, FRM/NFRM, FLA, Kombi. Zaktualizowałem wszystkie moduły przez IstaP. Ikonka A dalej nie pokazuje się na liczniku. W CAPPL zakodowałem longlights, pokazały się w iDrive jednakże przy próbie zaznaczenia od razu się odznacza. Istad pokazuje prawidłowe działanie modułu FLA. Samochód z 2006r, FLA z 2009r (okrągła kamerka). Czy to da się ze sobą połączyć? Czy trzeba FLA z przedlifta?. Przy próbie połączenia z FLA w INPA pokazuje komunikat „Requested centrol unit FLA_65/V5.004” not Found. Control unit Found „FLA_R”. Program will be stopped. Mam FRM o numerze 6988000. VIN: VC68413. Samochód ma xenon adaptacyjny oraz halogeny. Na włączniku świateł jest opcja Auto. Co może być powodem, że system się nie aktywuje? Trzeba zakładać FRM2? Mam sprzęt potrzebny do bezpiecznego kodowania/programowania, może ktoś może kuknąć przez teamviewiera? Z góry dzięki za wszelkie podpowiedzi.
  7. hepnet

    trzesie budą przy zwalnianiu

    Sprawdź tarcze, oraz czy przypadkiem nie masz zapieczonego cylinderka, możliwe, że z opóźnieniem następuje zacisk na tarczy z jednej strony.
  8. Witajcie Czy ktoś z Was widział już może poniższy samochód i może opisać rozmiar zniszczeń?, dokumentację serwisową?, współpracę ze sprzedawcą? itd. http://otomoto.pl/bmw-318-m-pakiet-95-tys-km-C31600491.html Kod typu VG11 Typ 318D UL (EUR) Typoszereg E E90 () Seria 3 Rodzaj konstrukcji LIM Układ kierowniczy LL Drzwi 4 Silnik N47 Pojemność skokowa 2.00 Moc 105 Napęd HECK Skrzynia biegów MECH Kolor TITANSILBER METALLIC (354) Tapicerka LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Data prod. 2008-06-16 Wyposażenie Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S1CBA CO2 UMFANG Zakres CO2 S1CCA AUTO START STOP FUNKTION Auto start/stop function S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION Brake Energy Regeneration S249A MULTIFUNKTION FUER LENKRAD Wielofunkcyjność dla kierownicy S2HKA LM RAEDER RADIALSP. 216 / MB Obr. BMW, st. le. spr. rad. 216 S2PAA RADSCHRAUBENSICHERUNG Zabezpieczenie śrub kół S313A AUSSENSPIEGELPAKET Lusterko zewn. z funkcją składania S320A MODELLSCHRIFTZUG ENTFALL Brak napisu modelu S441A RAUCHERPAKET Pakiet dla palących S481A SPORTSITZE FUER FAHRER/BEIFAHRER Fotel sportowy S4MGA INTERIEURLEISTEN ALU GLACIERSILBER Listwy wewn. alum. glacier-silber S502A SCHEINWERFER-WASCHANLAGE Spryskiwacze reflektorów S520A NEBELSCHEINWERFER Lampa przeciwmgłowa S522A XENON-LICHT Światło ksenonowe S534A KLIMAAUTOMATIK Klimatyzacja automatyczna Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S704A M SPORTFAHRWERK M Podwozie sportowe S710A M LEDERLENKRAD M Kierownica skórzana S715A M AERODYNAMIKPAKET Pakiet areodynamiczny M S760A INDIVIDUAL HOCHGLANZ SHADOW LINE Wysoki połysk Shadow-Line S761A INDIVIDUAL SONNENSCHUTZVERGLASUNG Ind. oszklenie przeciwsłon. S775A INDIVIDUAL DACHHIMMEL ANTHRAZIT Podsufitka antracyt P7MSA LIMITED SPORT EDITION Limited Sport Edition S843A MOTORAUSLEGUNG Redukcja mocy S863A SERVICE KONTAKT-FLYER EUROPA Spis dealerów, Europa S886A HOLLAENDISCH / BORDLITERATUR Literatura pokładowa, holenderski S8S3A AUTOM. VERRIEGELUNG BEIM ANFAHREN Automatyczne ryglowanie prz ruszaniu S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. Aktywacja syst. telem. char. dla kraju S8SPA COP STEUERUNG Sterowanie COP Wyposażenie seryjne Kod Nazwa (interfejs) Nazwa (ETK) S321A EXTERIEURUMFAENGE IN WAGENFARBE Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu S548A KILOMETERTACHO Licznik kilometrów S851A SPRACHVERSION DEUTSCH Wersja językowa, niemiecki
  9. 1. czerwony330d 2. ada137 3. RMCnet 4. volki x2 5. jannovak 6. Fiołas 7. hepnet 8.
  10. Panowie dzięki za info :D już jestem umówiony z winowajcą, będzie czyścił, ale wołałem się upewnić jak powinien to zrobić, żeby czegoś więcej nie na broił :mrgreen:
  11. Witam Panowie, wczoraj byłem wymieniać olej w silniku, wróciłem do domu (5km) otwieram maskę patrzę a na dolnej osłonie plama oleju, zauważyłem, że korek wlewu jest źle dokrecony, przez co na silnik wylało mi się ok 50ml oleju :duh: Pytanie jest takie: Jakie są niebezpieczeństwa takiego wycieku? czy samochód może się podpalić?, w jaki sposób wyczyścić/zabezpieczyć silnik? z góry dziękuje za poradę.
  12. 8.8 nabite, mogę spać spokojnie :lol: maniek21112 dzięki za info tak przy okazji, sprawdzając nabicie na śrubach zauważyłem to: http://images49.fotosik.pl/1426/416877dc9bb21d60med.jpg poprzedni właściciel musiał Ją bardzo kochać :twisted2:
  13. W punkcie 3 zastanawiałem się nad zaworem AGR. Część śrub to imbusy a reszta zwykłe śruby. http://images37.fotosik.pl/1435/ef5803847937ecfcmed.jpg Jeżeli chodzi o chłodniczkę spalin, moja jest przykręcona zwykłymi śrubami i tu pytanie czy może się zdarzyć tak, że imbusy które sądze, po wypowiedzi yoshimura01 i semi14 powinny trzymać ten element są wzmacniane? a tym samym wymagane?, obawiam się, że poprzedni właściciel rozkręcał chłodniczkę i ją źle założył (brak uszczelek, zwykłe śruby) przez co mógł nastąpić wyciek. Jak widać na powyższym zdjęciu będzie co czyścić :D też benzynka i szorowanie?, czy są jakieś inne, dobre środki chemiczne?
  14. Witam uszczelki wymienienione, układ odpowietrzony :norty: , chłodniczkę przeczyściłem (niestety miałem na to mniej czasu niż zaplanowałem, także do końca nie jestem zadowolony). Po zdjęciu chłodniczki okazało się, że uszczelek nie było wogóle. Przy okazji wiem, że czeka mnie czyszczenie zaworu AGR i z pewnością wymiana termostatu EGR. 1. Po zdjęciu chłodniczki wyglądało to tak: http://images50.fotosik.pl/1481/00d1a48d0c961fe8med.jpg 2. Termostat chłodzenia EGR od spodu wyglądał tak: http://images35.fotosik.pl/1284/65ccd05c9934235fmed.jpg 3. Przy okazaji wymieniłem filtr powietrza (btw bardzo prosta czynność) :lol: http://images35.fotosik.pl/1284/bd0f298473d24a35med.jpg 1. Na termostacie EGR mam biały zaciek, z pewnością przecieka, przedmuchałem puszcza powietrze. 2. Zastanawia mnie również Twoje celne spostrzeżenie semi14 odnośnie śrub zamiast imbusów, na realOEM nie mogę znależć schematu który pokazuje jaki rodzaj śruby powinien być. Panowie czy wszyscy macie imbusy? :D , zastanawiam się czy poprzedni właściciel czegoś nie "przekombinował". 3. Zawór AGR z lewej strony trzyma imbus a z prawej śruba :think: z pewnością jest to pierdoła ale wolę się upewnić, ma to jakikolwiek wpływ? Pzdr.
  15. Witam Panowie dziękuje bardzo za ekspresową odpowiedź :cool2: respect Na chwilę obecną nie kopci (tylko przez chwilę wyłącznie podczas odpalania, ale z tego co wiem to standard, wilgoć musi odparować), płynu do chłodnicy nie ubywa :D . Jak tylko wymienię uszczelki oraz przeczyszczę chłodniczkę postaram się od razu zamieścić info z fotorelacją. Mam tylko cichą nadzieję, że zakończy się na wymianie uszczelek. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.