Skocz do zawartości

MDFK

Zarejestrowani
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    było E36 318i '92 sedan, E36 328i '96 coupe

Osiągnięcia MDFK

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Jaki masz termostat? Jak ten najzimniejszy to góra silnika może się nie dogrzewać tak jak fabryka przewidziała i przez to nie wytapia masła.
  2. MDFK

    Rozpórka w cabrio

    Mam w coupe ASC i rozpórkę od Nakrętki, pasuje bez problemu.
  3. Miałem takie chrupanie czasami przy odpaleniu, dodatkowo ten dźwięk pojawiał się przy włączonym kierunkowskazie, nic z tym nie robiłem przez 8 lat posiadania auta, w pewnym momencie samo przestało chrupać a normalny dźwięk kierunków wrócił :) O ile dobrze pamiętam dźwięk wydobywał się z zegarów.
  4. Przecież pozycja wysprzęglika po wyjęciu go z mocowania jest taka jak przy wciśniętym sprzęgle. Jak wtedy jeszcze wciśniesz pedał sprzęgła to ciśnienie gdzieś będzie musiało ujść, na przykład uszkadzając uszczelnienia wysprzęglika lub pompy...
  5. Zastanów się dobrze zanim się za to weźmiesz, to robota dla ludzi o mocnych nerwach!! Przechodziłem niedawno przez nią. Zapoznaj się z tym: http://forums.bimmerforums.com/forum/showthread.php?t=785827 Dobrze by było gdybyś przed zakupem pompki sprawdził jak zamocowana do rurki jest stara, niektóre są na śrubę a niektóre na wcisk, ja kupiłem pompę przykręcaną a rurkę miałem na wcisk co zaowocowało dodatkowymi kosztami i straconym czasem (rurka 40pln i tydzień oczekiwania na przesyłkę z ASO) Rewelacja, uszkodzisz tym sposobem wysprzęglik...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.